Warianty gry w "Belzebubie"

Diablo 1 HD, codename Belzebub - General forum.
Post Reply
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Warianty gry w "Belzebubie"

Post by Obishedo »

Temat przeznaczam dla osób które są znudzone zwykłą rozgrywką. Znalazłem stronę z wariantami do klasycznego "Diablo", które można przerobić na potrzeby "Belzebuba".

http://realmsbeyond.net/diablo/variantsmaster.html
User avatar
Gamma_Corvi
Posts: 211
Joined: 07 Jun, 2014 13:28

Post by Gamma_Corvi »

Tak jak pisałem wcześniej Obi, przeróbmy BNM na potrzeby BNN.
BrightLord

Post by BrightLord »

Za pół roku pewnie będzie dla testerów już prosty multi do sprawdzenia (pełen niedoróbek). System Monster Power ulegnie dużej zmianie. Gdy dwóch graczy wejdzie do gry poziom trudności się automatycznie zwiększy i będzie na tyle ciężko że gra będzie wymagać kooperacji.
User avatar
Gamma_Corvi
Posts: 211
Joined: 07 Jun, 2014 13:28

Post by Gamma_Corvi »

Piszę się na testera. Jaką przewidujesz maksymalną liczbę graczy w jednej grze?
BrightLord

Post by BrightLord »

Nie jestem pewien jeszcze. Na razie jest ustawione na osiem graczy ale taka ilość może się już ładnie zablokować w ciasnych labiryntach :). Teoretycznie liczba powinna zależeć właśnie od tego w ilu można wygodnie grać. Z technicznego punktu widzenia jak ktoś kto hostuje gre ma mocny komputer i upload to mogło by grać i 64 :P
riesa
Posts: 415
Joined: 21 Feb, 2014 13:15

Post by riesa »

Bright, uważaj bo zaraz wejdzie Noktis i powie, że offtopisz ;p

A tak nawiązując do tego co napisałeś... Z 64'oma osobami nie przesadzajmy. Myślę, że standardowe 8 powinno wystarczyć (choć na te poziomy może być o te 2 za dużo... Okaże się...) ale też zależnie od tego jak się będzie playerfactor zwiększał w zależności od liczby osób w grze. Kwestia balansu postaci by 8 magów nie miało 8 razy łatwiej niż 8miu barbów, choć to też mogłoby stworzyć wtedy jakieś pole do challengów...
BrightLord

Post by BrightLord »

Będzie modyfikacja sposobu działania efektów typu lightning i firewall wiec 8 magów to nie będzie dobra drużyna bo będą nadpisywać swoje efekty.
User avatar
Gamma_Corvi
Posts: 211
Joined: 07 Jun, 2014 13:28

Post by Gamma_Corvi »

8 to standard z D2, tutaj zmieści się 9 barbów wokół jednego Diablo :wink:
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

@riesa nie bądź taki do przodu :-) co innego offtop na temat moda a co innego offtop na temat spotkania po latach :)

Myślę, że będzie 6 osób, zobaczymy jak to będzie wyglądało podczas testów.

@Obi, jak multi będzie już działało, to BYĆ MOŻE będą warianty predefiniowane czyli np wybór postaci (trybu), IM lub Hardcore, lub coś w tym stylu.
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Gamma_Corvi wrote:8 to standard z D2, tutaj zmieści się 9 barbów wokół jednego Diablo :wink:
A Diablo ma odrzut do tego walnie critical dmg i dziewięciu barbów leży :-P
User avatar
Gamma_Corvi
Posts: 211
Joined: 07 Jun, 2014 13:28

Post by Gamma_Corvi »

BYĆ MOŻE będą warianty predefiniowane czyli np wybór postaci (trybu)
Patrząc na ogrom prac i zaangażowanie twórców, to będzie najlepsza gra (bo ciężko to już nazwać modem) AD 2015.

@Obi: e tam zaraz leży, taktycznie odpoczywa :wink:
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Gamma_Corvi wrote: to będzie najlepsza gra (bo ciężko to już nazwać modem) AD 2015.
Ja bym jednak postulował za tym aby oficjalnie to wyszło w grudniu 2016 na 20-lecie D1!!! Byłoby to najlepsze rozwiązanie żeby wreszcie utrzeć nosa Bliz... ech szkoda pisać po wielkiej porażce z D3...
User avatar
Gamma_Corvi
Posts: 211
Joined: 07 Jun, 2014 13:28

Post by Gamma_Corvi »

A może by się tak spotkać z tej okazji w gronie fanów D1 dzień przed sylwestrem 2016 i porządnie uczcić dzień 20-lecia?
BrightLord

Post by BrightLord »

Nie mam pojęcia kiedy wersja z multi będzie ukończona. Jest realne aby do końca roku pojawiła się jakaś niekompletna ale grywalna wersja do wewnętrznych testów. Tak naprawdę rozwój moda zacznie się w momencie jak to co jest w belzebubie zostanie zaimplementowane w tchernobog'u i następnie przebalansowane. Aktualnie mod według mnie jest mierną kopią diablo 1 poniżej moich oczekiwań.
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

BrightLord wrote:Nie mam pojęcia kiedy wersja z multi będzie ukończona. Jest realne aby do końca roku pojawiła się jakaś niekompletna ale grywalna wersja do wewnętrznych testów. Tak naprawdę rozwój moda zacznie się w momencie jak to co jest w belzebubie zostanie zaimplementowane w tchernobog'u i następnie przebalansowane. Aktualnie mod według mnie jest mierną kopią diablo 1 poniżej moich oczekiwań.
Ja uważam, że wykonałeś już teraz kawał wspaniałej dobrej roboty. Wiadomo, że to bardzo ciężki do wykonania projekt ale dasz radę! Jak coś to jestem chętny potestować jak będzie zarys multi.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests