Page 1 of 1
Warianty gry w "Belzebubie"
Posted: 20 Jul, 2014 10:14
by Obishedo
Temat przeznaczam dla osób które są znudzone zwykłą rozgrywką. Znalazłem stronę z wariantami do klasycznego "Diablo", które można przerobić na potrzeby "Belzebuba".
http://realmsbeyond.net/diablo/variantsmaster.html
Posted: 20 Jul, 2014 10:42
by Gamma_Corvi
Tak jak pisałem wcześniej Obi, przeróbmy BNM na potrzeby BNN.
Posted: 20 Jul, 2014 10:57
by BrightLord
Za pół roku pewnie będzie dla testerów już prosty multi do sprawdzenia (pełen niedoróbek). System Monster Power ulegnie dużej zmianie. Gdy dwóch graczy wejdzie do gry poziom trudności się automatycznie zwiększy i będzie na tyle ciężko że gra będzie wymagać kooperacji.
Posted: 20 Jul, 2014 11:37
by Gamma_Corvi
Piszę się na testera. Jaką przewidujesz maksymalną liczbę graczy w jednej grze?
Posted: 20 Jul, 2014 12:53
by BrightLord
Nie jestem pewien jeszcze. Na razie jest ustawione na osiem graczy ale taka ilość może się już ładnie zablokować w ciasnych labiryntach

. Teoretycznie liczba powinna zależeć właśnie od tego w ilu można wygodnie grać. Z technicznego punktu widzenia jak ktoś kto hostuje gre ma mocny komputer i upload to mogło by grać i 64

Posted: 20 Jul, 2014 14:33
by riesa
Bright, uważaj bo zaraz wejdzie Noktis i powie, że offtopisz ;p
A tak nawiązując do tego co napisałeś... Z 64'oma osobami nie przesadzajmy. Myślę, że standardowe 8 powinno wystarczyć (choć na te poziomy może być o te 2 za dużo... Okaże się...) ale też zależnie od tego jak się będzie playerfactor zwiększał w zależności od liczby osób w grze. Kwestia balansu postaci by 8 magów nie miało 8 razy łatwiej niż 8miu barbów, choć to też mogłoby stworzyć wtedy jakieś pole do challengów...
Posted: 20 Jul, 2014 14:34
by BrightLord
Będzie modyfikacja sposobu działania efektów typu lightning i firewall wiec 8 magów to nie będzie dobra drużyna bo będą nadpisywać swoje efekty.
Posted: 20 Jul, 2014 17:06
by Gamma_Corvi
8 to standard z D2, tutaj zmieści się 9 barbów wokół jednego Diablo

Posted: 20 Jul, 2014 17:33
by Noktis
@riesa nie bądź taki do przodu

co innego offtop na temat moda a co innego offtop na temat spotkania po latach
Myślę, że będzie 6 osób, zobaczymy jak to będzie wyglądało podczas testów.
@Obi, jak multi będzie już działało, to
BYĆ MOŻE będą warianty predefiniowane czyli np wybór postaci (trybu), IM lub Hardcore, lub coś w tym stylu.
Posted: 20 Jul, 2014 17:36
by Obishedo
Gamma_Corvi wrote:8 to standard z D2, tutaj zmieści się 9 barbów wokół jednego Diablo

A Diablo ma odrzut do tego walnie critical dmg i dziewięciu barbów leży

Posted: 20 Jul, 2014 18:10
by Gamma_Corvi
BYĆ MOŻE będą warianty predefiniowane czyli np wybór postaci (trybu)
Patrząc na ogrom prac i zaangażowanie twórców, to będzie najlepsza gra (bo ciężko to już nazwać modem) AD 2015.
@Obi: e tam zaraz leży, taktycznie odpoczywa

Posted: 20 Jul, 2014 18:13
by Obishedo
Gamma_Corvi wrote: to będzie najlepsza gra (bo ciężko to już nazwać modem) AD 2015.
Ja bym jednak postulował za tym aby oficjalnie to wyszło w grudniu 2016 na 20-lecie D1!!! Byłoby to najlepsze rozwiązanie żeby wreszcie utrzeć nosa Bliz... ech szkoda pisać po wielkiej porażce z D3...
Posted: 20 Jul, 2014 19:15
by Gamma_Corvi
A może by się tak spotkać z tej okazji w gronie fanów D1 dzień przed sylwestrem 2016 i porządnie uczcić dzień 20-lecia?
Posted: 20 Jul, 2014 19:54
by BrightLord
Nie mam pojęcia kiedy wersja z multi będzie ukończona. Jest realne aby do końca roku pojawiła się jakaś niekompletna ale grywalna wersja do wewnętrznych testów. Tak naprawdę rozwój moda zacznie się w momencie jak to co jest w belzebubie zostanie zaimplementowane w tchernobog'u i następnie przebalansowane. Aktualnie mod według mnie jest mierną kopią diablo 1 poniżej moich oczekiwań.
Posted: 20 Jul, 2014 20:54
by Obishedo
BrightLord wrote:Nie mam pojęcia kiedy wersja z multi będzie ukończona. Jest realne aby do końca roku pojawiła się jakaś niekompletna ale grywalna wersja do wewnętrznych testów. Tak naprawdę rozwój moda zacznie się w momencie jak to co jest w belzebubie zostanie zaimplementowane w tchernobog'u i następnie przebalansowane. Aktualnie mod według mnie jest mierną kopią diablo 1 poniżej moich oczekiwań.
Ja uważam, że wykonałeś już teraz kawał wspaniałej dobrej roboty. Wiadomo, że to bardzo ciężki do wykonania projekt ale dasz radę! Jak coś to jestem chętny potestować jak będzie zarys multi.