Hellfire rusko-polskie
No to na sam koniec mogę rzec, że nawet "Hellfire" nie trzyma klimatu co same "Diablo". Dlaczego? Bzdurne zadania z miśkami, gościem co jest krową a potem łosiem... Do kanonu "Diablo" to nie pasuje. Owszem jeśli chodzi o potwory i same lokacje to jest OK, ale fabuła pseudo - dodatku jest słabej jakości
Zdecydowanie ripostuję - to bardzo dalece posunięte uogólnienie z przedstawionymi przez Ciebie zadaniami i nie sposób się tu zgodzić z Tobą.
Zadania, o których wspomniałeś, są ukryte!. Są jedynie jakimś dodatkiem.
W Diablo II jest coś takiego, jak "Krowi Poziom" znany też pod nazwą "Farmy Muu Muu!" Także można powiedzieć, że to jest łatwy kicz.
Zadania w Hellfire trzymają w 100% klimat Diablo i są w takim samym stopniu oparte na wątkach w historii o Diablo np.
1. Przeklęcie Króla Leoryka,
2. Lachdanan,
3. Książę Albrecht.
Krypta, Jaskinie i Katakumby - oto elementy wspólne Diablo!. Należy o tym pamiętać.
Zadania, o których wspomniałeś, są ukryte!. Są jedynie jakimś dodatkiem.
W Diablo II jest coś takiego, jak "Krowi Poziom" znany też pod nazwą "Farmy Muu Muu!" Także można powiedzieć, że to jest łatwy kicz.
Zadania w Hellfire trzymają w 100% klimat Diablo i są w takim samym stopniu oparte na wątkach w historii o Diablo np.
1. Przeklęcie Króla Leoryka,
2. Lachdanan,
3. Książę Albrecht.
Krypta, Jaskinie i Katakumby - oto elementy wspólne Diablo!. Należy o tym pamiętać.
Łatwy kicz? Nie będę liczył ile razy moja czarka padała tam od jednego dźgnięcia na poziomie trudności hell , wystarczył jeden teleport a zostawałeś otoczony i zadźgany w sekundę. I niezbyt kojarzę jak niby ten wątek jest związany z tymi zadaniami , oświecisz mnie ?W Diablo II jest coś takiego, jak "Krowi Poziom" znany też pod nazwą "Farmy Muu Muu!" Także można powiedzieć, że to jest łatwy kicz.
EDIT : Nie , nie trzymają klimatu. Hive - kto to wymyślił? Krypta była genialna i bardzo mi się podobała , ale hive to była kompletna porażka.
Just another guy , who love endless dungeons , weird huh?
A więc wróćmy zatem do zadań nieukrytych:
1) Farmer Lester - daje nam bombę żebysmy otworzyli Hive, w nagrodę dostaniemy Auric Amulet
2) The Defiler - boss którego należy zgładzić na 4 lvl-u Hive, z niego wypada Cathedral Map (kompeltnie niezwiązany boss z serią "Diablo"!!!!)
3) Na-Krul - tutaj to już pojadę po bandzie, że boss ten w żadnym stopniu nie jest związany z serią "Diablo" i kropka!
Mamy też jakieś zadanka typu:
Cornerstone World czy jakoś tak, gdzie możemy przerzucać na singlu itemy między postaciami.
Torn Notes - gdzie zbieramy fragmenty kartki notatek o Na-Krulu
Podsumowując:
Grałem w "Hellfire" dość sporo, ale odbiega ono od kanonu "Diablo". Albowiem:
Co stało się z Lesterem po upadku Tristram w "Diablo II". Odpowiadam - ten facet nie istnieje Sierra go wzięła dosłownie z kosmosu xD
Czemu w kolejnych częściach "Diablo" nie mamy nic wspomniane o Defilerze, Na-Krulu czy choćby Hork Demonie (dającym misia, och jakie to słodkie). Odpowiedź znowu prosta: bo wszystko odbiegło tak od fabuły, że szkoda słów.
A teraz trochę żartów:
Co stało się z Celią - dziewczynką od misia Odpowiedź: Miś ten został zaczarowany przez samego Diablo i opętał dziewczynkę, która potem była znana jako jedna z gwardzistek Andariel
Wrócę jeszcze do Hork Demona, który dawał misia. Właśnie ten miś co miała go Celia biega po Kaprysowie w "Diablo III". Podobno wypada z niego "Horadrimowy Hamburger"
1) Farmer Lester - daje nam bombę żebysmy otworzyli Hive, w nagrodę dostaniemy Auric Amulet
2) The Defiler - boss którego należy zgładzić na 4 lvl-u Hive, z niego wypada Cathedral Map (kompeltnie niezwiązany boss z serią "Diablo"!!!!)
3) Na-Krul - tutaj to już pojadę po bandzie, że boss ten w żadnym stopniu nie jest związany z serią "Diablo" i kropka!
Mamy też jakieś zadanka typu:
Cornerstone World czy jakoś tak, gdzie możemy przerzucać na singlu itemy między postaciami.
Torn Notes - gdzie zbieramy fragmenty kartki notatek o Na-Krulu
Podsumowując:
Grałem w "Hellfire" dość sporo, ale odbiega ono od kanonu "Diablo". Albowiem:
Co stało się z Lesterem po upadku Tristram w "Diablo II". Odpowiadam - ten facet nie istnieje Sierra go wzięła dosłownie z kosmosu xD
Czemu w kolejnych częściach "Diablo" nie mamy nic wspomniane o Defilerze, Na-Krulu czy choćby Hork Demonie (dającym misia, och jakie to słodkie). Odpowiedź znowu prosta: bo wszystko odbiegło tak od fabuły, że szkoda słów.
A teraz trochę żartów:
Co stało się z Celią - dziewczynką od misia Odpowiedź: Miś ten został zaczarowany przez samego Diablo i opętał dziewczynkę, która potem była znana jako jedna z gwardzistek Andariel
Wrócę jeszcze do Hork Demona, który dawał misia. Właśnie ten miś co miała go Celia biega po Kaprysowie w "Diablo III". Podobno wypada z niego "Horadrimowy Hamburger"
Hellfire było autoryzowanym dodatkiem nie stworzonym przez Blizzard North, z tego powodu brakuje tam battle.net, być może Blizzard nie wyraził na to zgody. Fabułę w HF można potraktować jako wątek poboczny. Te zadania o których wspominasz to przecież żart ze strony Sierry/Synergistic Software i oficjalnie w grze się nie pojawiają, jedynie poprzez użycie command.txt.
Blizzard sam manipuluje fabułą, przykładowo w D1 Ogden sugeruje, że zna bohatera, w d2 okazuje sie , że był nieznany a w d3 dowiadujemy się, że to był Aidan syn Leorica, więc dziwne że w d2 nie znali syna swojego króla.
Hellfire jest po prostu inne, a to czy coś pasuje, czy nie, to są subiektywne odczucia.
Blizzard sam manipuluje fabułą, przykładowo w D1 Ogden sugeruje, że zna bohatera, w d2 okazuje sie , że był nieznany a w d3 dowiadujemy się, że to był Aidan syn Leorica, więc dziwne że w d2 nie znali syna swojego króla.
Hellfire jest po prostu inne, a to czy coś pasuje, czy nie, to są subiektywne odczucia.
Masz rację Noktis
Ale Obishedo uwielbia się "znęcać", więc się przyczepił do tego Bogu ducha winnego misia Celii. Cornelstone World? Powiedz mi dokładnie jak przerzuca się tam itemy? Wchodzi się do Krypty jedną postacią, bierze się item ze sprzętu i upuszcza jak wyświetli się napis "Cornelstone World" i facet będzie opowiadać historię?
A co potem? Wchodzimy drugą postacią najpierw do Hive, by zabić Defilera który ma mapę świątyni odblokowującą wejście do Krypty i wchodzimy tam do komnaty z Cornelstone World i tam item już na nas czeka?.
EDIT!: Wojtek: Hive bardzo dobrze pasuje do Tristram. Skoro jest tam farmer, to może być Ul (Hive). Reszta to sprawa wyobraźni. Groza przedstawia się tam w postaci zmutowanych potworów o tematyce wsi, pól i łąk i dlatego tam są takie stwory jak np. wielkie mrówki, czy ten Defiler, który wyglądem przypomina Pasikonika. Fajnie to wygląda. Trzeba tylko uruchomić swoją wyobraźnię i poczujecie ten klimat. mam wrażenie, że teraz ludzie mają irracjonalne wymagania bo oto przyzwyczaili się do rzeczywistości która wręcz wyje w niebo głosy "Mamy grafikę full giga ultra hiper HD!" "Trzeba twardo stąpać do ziemi!" "Bądźcie logiczni na każdym kroku!" "Bądźcie wymagający!".
A może by tak spuścić z tonu i tempa? Przyjąć to, co się widzi i tyle? Łatwiej się żyje - pomimo, że krytykować jest jeszcze łatwiej
Ale Obishedo uwielbia się "znęcać", więc się przyczepił do tego Bogu ducha winnego misia Celii. Cornelstone World? Powiedz mi dokładnie jak przerzuca się tam itemy? Wchodzi się do Krypty jedną postacią, bierze się item ze sprzętu i upuszcza jak wyświetli się napis "Cornelstone World" i facet będzie opowiadać historię?
A co potem? Wchodzimy drugą postacią najpierw do Hive, by zabić Defilera który ma mapę świątyni odblokowującą wejście do Krypty i wchodzimy tam do komnaty z Cornelstone World i tam item już na nas czeka?.
EDIT!: Wojtek: Hive bardzo dobrze pasuje do Tristram. Skoro jest tam farmer, to może być Ul (Hive). Reszta to sprawa wyobraźni. Groza przedstawia się tam w postaci zmutowanych potworów o tematyce wsi, pól i łąk i dlatego tam są takie stwory jak np. wielkie mrówki, czy ten Defiler, który wyglądem przypomina Pasikonika. Fajnie to wygląda. Trzeba tylko uruchomić swoją wyobraźnię i poczujecie ten klimat. mam wrażenie, że teraz ludzie mają irracjonalne wymagania bo oto przyzwyczaili się do rzeczywistości która wręcz wyje w niebo głosy "Mamy grafikę full giga ultra hiper HD!" "Trzeba twardo stąpać do ziemi!" "Bądźcie logiczni na każdym kroku!" "Bądźcie wymagający!".
A może by tak spuścić z tonu i tempa? Przyjąć to, co się widzi i tyle? Łatwiej się żyje - pomimo, że krytykować jest jeszcze łatwiej
- makaron_05
- Posts: 32
- Joined: 28 Feb, 2015 14:31
Temat wprawdzie przygasł, ale warto go odświeżyć.
Mnie w tej wersji zawsze najbardziej śmieszył tekst Peppina.
Ja się z tobą zgadzam Obishedo, że Hellfire nie trzyma klimatu Diablo. Ale nie przez misia, o którego prosi mała dziewczynka, czy kolesia w łaciatym ubranku.
Mnie przede wszystkim przeszkadza robactwo. No bo co ma wspólnego z klimatem gry, skrzeczące i piszczące robactwo? I to aż na czterech poziomach? Początkowo wedle zamysłów Blizzarda, miało być obecne tylko w jamie pod jedną chatą.
Sierra zrobiła z tego aż cztery poziomy.
Podczas gry w Diablo Belzebub, mnie zdecydowanie nie odpowiada (poza krótkim epizodem pod chatą) walka ze stonogami.
albo skorpionami
Co robactwo ma wspólnego z klimatem Diablo? Albo jesteśmy wojownikiem walczącym z siłami zła, albo deratyzatorem walczącym z robactwem.
I tu Noktis z wielką nieśmiałości , zgłaszam zastrzeżenia do (genialnej) modyfikacji i rozwinięcia, jaką jest Bezelbub.
Robactwo pod wejściem do chaty, jest rozwinięciem kilku pomysłów Blizzarda, których ta firma nie wcieliła w życie.
Ja jestem jeszcze w stanie ścierpieć piszczące i wrzeszczące robactwo w jaskiniach. Ale jeżeli wchodzę do piekła i zamiast mającego niesamowity klimat Black Knighta atakuje mnie skrzecząca stonoga, to w tym momencie odechciewa się grać.
Po co jest rozmnożone to robactwo? Powinno siedzieć tylko pod chatą. I tylko tu.
Jest tyle fajnych potworów z Hellfire siedzących w krypcie, więc jak ktoś chce koniecznie zmienić bestiariusz, to ma duży wybór.
Ale robactwo? W Piekle?
Czy to w końcu Piekło - siedlisko Pana Grozy, czy domowy gnojownik?
Belzebub jest genialną modyfikacją. Sanktuarium Horazona, Siedlisko Andariel czy Wyspa, po prostu wciska w fotel i rządzi. To genialne lokacje.
Ale za moment wchodzimy do Piekła i...
Mnie w tej wersji zawsze najbardziej śmieszył tekst Peppina.
Code: Select all
Czego potrzeba szanownemu panu?
Ja się z tobą zgadzam Obishedo, że Hellfire nie trzyma klimatu Diablo. Ale nie przez misia, o którego prosi mała dziewczynka, czy kolesia w łaciatym ubranku.
Mnie przede wszystkim przeszkadza robactwo. No bo co ma wspólnego z klimatem gry, skrzeczące i piszczące robactwo? I to aż na czterech poziomach? Początkowo wedle zamysłów Blizzarda, miało być obecne tylko w jamie pod jedną chatą.
Sierra zrobiła z tego aż cztery poziomy.
Podczas gry w Diablo Belzebub, mnie zdecydowanie nie odpowiada (poza krótkim epizodem pod chatą) walka ze stonogami.
albo skorpionami
Co robactwo ma wspólnego z klimatem Diablo? Albo jesteśmy wojownikiem walczącym z siłami zła, albo deratyzatorem walczącym z robactwem.
I tu Noktis z wielką nieśmiałości , zgłaszam zastrzeżenia do (genialnej) modyfikacji i rozwinięcia, jaką jest Bezelbub.
Robactwo pod wejściem do chaty, jest rozwinięciem kilku pomysłów Blizzarda, których ta firma nie wcieliła w życie.
Ja jestem jeszcze w stanie ścierpieć piszczące i wrzeszczące robactwo w jaskiniach. Ale jeżeli wchodzę do piekła i zamiast mającego niesamowity klimat Black Knighta atakuje mnie skrzecząca stonoga, to w tym momencie odechciewa się grać.
Po co jest rozmnożone to robactwo? Powinno siedzieć tylko pod chatą. I tylko tu.
Jest tyle fajnych potworów z Hellfire siedzących w krypcie, więc jak ktoś chce koniecznie zmienić bestiariusz, to ma duży wybór.
Ale robactwo? W Piekle?
Czy to w końcu Piekło - siedlisko Pana Grozy, czy domowy gnojownik?
Belzebub jest genialną modyfikacją. Sanktuarium Horazona, Siedlisko Andariel czy Wyspa, po prostu wciska w fotel i rządzi. To genialne lokacje.
Ale za moment wchodzimy do Piekła i...
Co do potworów z Hive to nie mam zastrzeżeń. Robactwo też jednak musi być w serii "Diablo". I tak:
1) w "Hellfire" mamy Hive i masę skorpionów i innych brzydali
2) w "Diablo II" cały akt II jest tym zapełniony - piaseczniki, skarabeusze, szarańcza no i oczywiście boss... Plus do tego pająki i latające owady z aktu III
3) w "Diablo III" również mamy skorpiony, pająki i inne insekty
No ale tak między nami to nie cierpię grania takich aktów z takimi potworami. A feeee!
1) w "Hellfire" mamy Hive i masę skorpionów i innych brzydali
2) w "Diablo II" cały akt II jest tym zapełniony - piaseczniki, skarabeusze, szarańcza no i oczywiście boss... Plus do tego pająki i latające owady z aktu III
3) w "Diablo III" również mamy skorpiony, pająki i inne insekty
No ale tak między nami to nie cierpię grania takich aktów z takimi potworami. A feeee!
- makaron_05
- Posts: 32
- Joined: 28 Feb, 2015 14:31
@Obishedo
No i właśnie to mi się bardzo nie podoba.
Wybacz waść, ale rozmawiamy o Diablo. Nie o Diablo II, któremu wierni gracze wielokrotnie zarzucali odstępstwo od klimatu pierwszego Pana Grozy.
A w Dominikanie mamy tajfuny, skorumpowaną policję i malarię. Ale my nie rozmawiamy ani o Dominikanie, ani o Diablo III ani nawet o Diablo II. Toteż Twoją wypowiedź trudno uznać za argument w sprawie Diablo 1 i Bezelbuba.
@Noktis
Noktis a tak po ludzku i łopatologicznie. Po co wymieniłeś Black Knightów na skrzeczące stonogi? Tak genialne są zrobione nowe lokacje. Klimat wygląd i grywalność.
Ale to rozmnożenie robactwa? Po co?
Piszcząca stonoga zamiast czarnego rycerza? W piekle?
Code: Select all
1) w "Hellfire" mamy Hive i masę skorpionów i innych brzydali
Code: Select all
2) w "Diablo II" cały akt II jest tym zapełniony - piaseczniki, skarabeusze, szarańcza no i oczywiście boss... Plus do tego pająki i latające owady z aktu III
Code: Select all
3) w "Diablo III" również mamy skorpiony, pająki i inne insekty
@Noktis
Code: Select all
arnham w tej wersji mówił coś w stylu "Griswold, to ten stary chrzan..."
Kiedyś planowałem by zrobić moda do Hellfire i Hive Nazwać Nostromo, miało by to nawiązywać do Alien :)
...
Ale to rozmnożenie robactwa? Po co?
Piszcząca stonoga zamiast czarnego rycerza? W piekle?
Piszesz, że Ci się nie podoba to nie graj albo omijaj te lokacje. Proste prawda? Mnie się też wiele rzeczy nie podoba w wielu grach ale mimo to zaciskam pięści (zębów nie zaciskam bo już nie mam ) i gram. Ogólnie to ja podałem solidny argument gdyż robactwo występuję w każdej części "Diablo". I jest to solidny argument. Ty nic nie argumentujesz tylko w kółko piszesz jaka to jest okropna lipa bo tam są robaczopodobne moby... Kolejnym argumentem może być to, że siły Zła z Diablo na czele opętały wszelkiego rodzaju zwierzęta, owady itd. które rozrosły się do wielkich rozmiarów i terroryzują całe Sanktuarium. I jest to najbardziej logiczne wytłumaczenie. Albowiem:
(tak, tak znowu będę wypunktowywać, jak ja to uwielbiam )
1) Diablo podąża w głab podziemi kaplicy w Tristram więc zostawia za sobą potężną armię stworów do którch należą np. szkielety, zombie, kozłoludy, upadli rycerze, sukkuby, upadli magowie.
2) w cześci drugiej Diablo szukając swego brata Baala ma poparcie demonicy Andariel, która przeciąga łotrzyce na swoją stronę. Tam w akcie I spotkamy kozłoludy, szkielety, ogromne byki, widma, pająki
3) następnie idziemy przez akt II, ale o tym już pisałem...
4) akt III - też już pisałem ale skupię się na końcówce czyli: Górne i Dolne Kurast, Bazar, Travincal, Kazamaty Nienawiści - na tych terytoriach spotkamy fanatyków i heretyków należących niegdyś do Kościoła Zakarum. Jak nietrudno się domyslić ich umysły spaczył Pan Nienawiści Mefisto, któremu teraz służą
5) akt IV - tam to już mamy całą armię podległą pod dowództwem Diablo - rycerzy magów, panów jadu, rzygaczy itd.
6) akt V - Diablo nie żyje, ale świat najeżdżają demony i sługi Baala
7) znów Tristram xD wyruszamy znowu do podziemi katedry by mierzyć się ze szkieletami, następnie kozłoludy, pająki i pomniejsze demony
akt II w "Diablo III" - praktycznie kopia aktu II z "Diablo II" gdyż mamy masę robactwa. Mam tu na myśli osy, które napsuły mi krwi na HC. Smaczku dodają kultyści a potem węże Beliala
9) Armia Azmodana najeżdża po śmierci Beliala świat. Tam spotykamy podległe mu potwory. Poznajemy też jego kochankę Cydeę, która ma pod sobą sukkuby.
10) Niebo zostaje zaatakowane przez Diablo i jego sługi.
11) Gdy Diablo nie żyje na scenę wkracza Malthael, który opętuję część aniołów, które stają się złe i chcą zniszczyć ludzi. Część z tych aniołów nazywamy żniwiarzami.
Krótko mówiąc: z każdym bossem przybywa masa potworów ale duża ich ilość jest po prostu opętywana tak jak robactwo w akcie II i III z D2 oraz akcie II z D3 itd. Stąd to robactwo jest w grze. Czyż tak trudno to zrozumieć? Robactwo było i będzie!!!
P.S. Ale długi post... Przepraszam
(tak, tak znowu będę wypunktowywać, jak ja to uwielbiam )
1) Diablo podąża w głab podziemi kaplicy w Tristram więc zostawia za sobą potężną armię stworów do którch należą np. szkielety, zombie, kozłoludy, upadli rycerze, sukkuby, upadli magowie.
2) w cześci drugiej Diablo szukając swego brata Baala ma poparcie demonicy Andariel, która przeciąga łotrzyce na swoją stronę. Tam w akcie I spotkamy kozłoludy, szkielety, ogromne byki, widma, pająki
3) następnie idziemy przez akt II, ale o tym już pisałem...
4) akt III - też już pisałem ale skupię się na końcówce czyli: Górne i Dolne Kurast, Bazar, Travincal, Kazamaty Nienawiści - na tych terytoriach spotkamy fanatyków i heretyków należących niegdyś do Kościoła Zakarum. Jak nietrudno się domyslić ich umysły spaczył Pan Nienawiści Mefisto, któremu teraz służą
5) akt IV - tam to już mamy całą armię podległą pod dowództwem Diablo - rycerzy magów, panów jadu, rzygaczy itd.
6) akt V - Diablo nie żyje, ale świat najeżdżają demony i sługi Baala
7) znów Tristram xD wyruszamy znowu do podziemi katedry by mierzyć się ze szkieletami, następnie kozłoludy, pająki i pomniejsze demony
akt II w "Diablo III" - praktycznie kopia aktu II z "Diablo II" gdyż mamy masę robactwa. Mam tu na myśli osy, które napsuły mi krwi na HC. Smaczku dodają kultyści a potem węże Beliala
9) Armia Azmodana najeżdża po śmierci Beliala świat. Tam spotykamy podległe mu potwory. Poznajemy też jego kochankę Cydeę, która ma pod sobą sukkuby.
10) Niebo zostaje zaatakowane przez Diablo i jego sługi.
11) Gdy Diablo nie żyje na scenę wkracza Malthael, który opętuję część aniołów, które stają się złe i chcą zniszczyć ludzi. Część z tych aniołów nazywamy żniwiarzami.
Krótko mówiąc: z każdym bossem przybywa masa potworów ale duża ich ilość jest po prostu opętywana tak jak robactwo w akcie II i III z D2 oraz akcie II z D3 itd. Stąd to robactwo jest w grze. Czyż tak trudno to zrozumieć? Robactwo było i będzie!!!
P.S. Ale długi post... Przepraszam
- makaron_05
- Posts: 32
- Joined: 28 Feb, 2015 14:31
@Obishedo
A poza tym co to za tekst - nie graj? Zgłaszam jako gracz swoje zastrzeżenia na oficjalnym forum do twórców gry, a Ty do mnie mówisz - spadaj. Wyluzuj trochę, bo tu nie ZUS ani nie kontrola biletów. Tu jest forum i dokąd przestrzega się pewnych reguł tyczących się kulturalnego zachowania, lepiej ludzi nie wyrzucać i nie motywować do porzucenia gry.
Pozdrawiam
@Noktis
A tak na poważnie przecież jest tyle fajnych potworów z Hellfire. Grabarz z łopatą, albo ta latająca zmora waląca fireballami.
Pozdrawiam
Koniec gry polega na tym, aby zabić Diablo w piekle. Mam ominąć piekło? To jak mam niby skończyć grę?Piszesz, że Ci się nie podoba to nie graj albo omijaj te lokacje. Proste prawda?
A poza tym co to za tekst - nie graj? Zgłaszam jako gracz swoje zastrzeżenia na oficjalnym forum do twórców gry, a Ty do mnie mówisz - spadaj. Wyluzuj trochę, bo tu nie ZUS ani nie kontrola biletów. Tu jest forum i dokąd przestrzega się pewnych reguł tyczących się kulturalnego zachowania, lepiej ludzi nie wyrzucać i nie motywować do porzucenia gry.
Proponuję żebyś zagrał w oryginalne Diablo1. A jak wypatrzysz tam chociaż jednego robaka, to nie zapomnij zrobić screena i zamieścić tutaj. Będzie to rewelacja, gdyż w Diablo 1 żadne robactwo nie występuje.Ogólnie to ja podałem solidny argument gdyż robactwo występuję w każdej części "Diablo".
Zostań politykiem. Albo adwokatem. Umiesz dobrze odwracać kota ogonem i przedstawiać fakty inaczej niż wyglądają. Wielokrotnie pisałem tutaj, że Belzebub jest genialną modyfikacją i mam wielki szacunek dla twórców. Zaskakuje mnie tylko dodanie robactwa w Piekle.I jest to solidny argument. Ty nic nie argumentujesz tylko w kółko piszesz jaka to jest okropna lipa bo tam są robaczopodobne moby...
Skoro zaczynasz tworzyć na nowo mitologię Diablo 1, to może dodać jeszcze dinozaury i pana Rybę z filmów o misiu Pushupku?Kolejnym argumentem może być to, że siły Zła z Diablo na czele opętały wszelkiego rodzaju zwierzęta, owady itd. które rozrosły się do wielkich rozmiarów i terroryzują całe Sanktuarium.
Obishedo odnoszę wrażenie, że zupełnie nie czytasz cudzych postów. Pisałem Ci wcześniej, że podpieranie się potworami z Diablo II, nijak ma się do Diablo 1. Rozmawiamy o Diablo 1 i niczym więcej.....2) w cześci drugiej Diablo szukając swego brata Baala ma poparcie demonicy Andariel, która przeciąga łotrzyce na swoją stronę. Tam w akcie I spotkamy kozłoludy, szkielety, ogromne byki, widma, pająki...
Otrzeźwiej facet. Cały czas mówimy o Diablo 1. Jak chcesz pogadać o Diablo III polecam inne forum. Tylko polecam, a nie wyrzucam, bo cały czas chętnie będę z Tobą dyskutował tutaj o Diablo 1....akt II w "Diablo III" - praktycznie kopia aktu II z "Diablo II" ...
Pozdrawiam
@Noktis
Chwała Ci za ten zamysł. Budzi on w mym sercu nadzieję na lepsze jutro w pokonywaniu kolejnych poziomów gry.makaron_05 ja nie usunąłem Black Knightów. Po prostu jedne robale zostały zamienione na inne. W wersji 7.0 planuje je wywalić i wstawić coś innego.
A tak na poważnie przecież jest tyle fajnych potworów z Hellfire. Grabarz z łopatą, albo ta latająca zmora waląca fireballami.
Przepraszam. Za dużo piwa.Ps.
Do cytowania używa sie quote a nie code.
Pozdrawiam
Możesz ominąć te robactwo jak Ci tak przeszkadza i expić gdzie indziej. Nie obchodzi mnie, że będzie szło toporniej i gorzej. Ja sam nieraz expię na lokacjach niższych niż te przewidzane i tak gram kupę lat. Z "kulturalnym zachowaniem" to przesadzasz bo ja Ci nie napisałem "wyp****alaj" tylko ładnie ujęłem, że jak CI się nie podoba to nikt CI nie każe grać i się męczyćQuote:
Piszesz, że Ci się nie podoba to nie graj albo omijaj te lokacje. Proste prawda?
Koniec gry polega na tym, aby zabić Diablo w piekle. Mam ominąć piekło? To jak mam niby skończyć grę?
A poza tym co to za tekst - nie graj? Zgłaszam jako gracz swoje zastrzeżenia na oficjalnym forum do twórców gry, a Ty do mnie mówisz - spadaj. Wyluzuj trochę, bo tu nie ZUS ani nie kontrola biletów. Tu jest forum i dokąd przestrzega się pewnych reguł tyczących się kulturalnego zachowania, lepiej ludzi nie wyrzucać i nie motywować do porzucenia gry.
Chodziło mi o "Diablo Hellfire". A co do oryginalnego "Diablo" to mam rozegrane bardzo duże ilości godzin, rozgrywek typu BNM, IM, NM i wielu innych. No ale co ja tam wiem...Quote:
Ogólnie to ja podałem solidny argument gdyż robactwo występuję w każdej części "Diablo".
Proponuję żebyś zagrał w oryginalne Diablo1. A jak wypatrzysz tam chociaż jednego robaka, to nie zapomnij zrobić screena i zamieścić tutaj. Będzie to rewelacja, gdyż w Diablo 1 żadne robactwo nie występuje.
Jeśli mi wyjeżdżasz z polityką to postuluję o dodanie robaczków w każdej lokacji "Belzebub" poza tym teraz nazwany jest roboczo (haaa, a może robaczo ) "Tchernobog" i ma jednego twórcę (BrightLord) z tego co wiem. Mogę dodać, że testowałem wersję alpha w październiku 2013 r. gdzie Ty chyba jeszcze nic o tym projekcie nie słyszałeś. Tu daje link do moich refleksji na temat wersji alpha:Quote:
I jest to solidny argument. Ty nic nie argumentujesz tylko w kółko piszesz jaka to jest okropna lipa bo tam są robaczopodobne moby...
Zostań politykiem. Albo adwokatem. Umiesz dobrze odwracać kota ogonem i przedstawiać fakty inaczej niż wyglądają. Wielokrotnie pisałem tutaj, że Belzebub jest genialną modyfikacją i mam wielki szacunek dla twórców. Zaskakuje mnie tylko dodanie robactwa w Piekle.
http://awake.diablo1.eu.org/refleksje-n ... -t836.html
Poczytaj jak to się rozwijało.
Quote:
Kolejnym argumentem może być to, że siły Zła z Diablo na czele opętały wszelkiego rodzaju zwierzęta, owady itd. które rozrosły się do wielkich rozmiarów i terroryzują całe Sanktuarium.
Skoro zaczynasz tworzyć na nowo mitologię Diablo 1, to może dodać jeszcze dinozaury i pana Rybę z filmów o misiu Pushupku?
Nie tworzę na nowo mitologii "Diablo". To są po prostu fakty. Widać masz mało pojęcia o tej serii.
Trochę się rozpisałem ale jeszcze będę puentować xD
Krótko mówiąc jesteś nowym użytkownikiem forum i masz do mnie jakieś aluzje no ale... dobra możesz mieć. Jednak zauważ, że jestem zaangażowany tutaj mocno w te sprawy związane z "Diablo". Testuję także wersje "Diablo Awakening" zanim wejdą w obieg. Noktis podrzuca mi linki. Więc jednak na coś się przydaję (tak mi się wydaje ) Aha no i jeszcze na koniec coś ciekawego... Jeśli twierdzisz, że tworzę mitologię "Diablo" poczytaj to:
http://awake.diablo1.eu.org/troche-poezji-t905.html
Możesz tam napisać swoją konstruktywną krytykę, bardzo bym o to prosił. Motywuje mnie to do dalszego działania
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests