Wersja 7.0 w budowie
Wersja 7.0 w budowie
Oto co planuje dodać w wersji 7.0
- Nowy wygląd menu gry
- Odświeżony interfejs gry
- Zmiany w laucherze
- Nowe grafiki dla potworów / zmiany w potworach. (przykładowo nowe grafiki dla Andariel, mefista i duriela - grafiki z d2)
- Nowe filmiki / przerywniki, chciałbym aby były w formie szkiców w jakimś unikalnym stylu jak np w Diablo 3, tylko jest jeden problem - nie umiem rysować, więc jak znacie kogoś chętnego do współpracy do dajcie namiar .
- dodanie krowiego poziomu, tylko w single player ale może na multi też jakaś krowa się pojawi.
- Drobne zmiany w przedmiotach
- Zmiany w Tristram, przywrócenie Gilian i Pepina a zarazem zmiany w fabule )
- Nowe palety dla poziomów podziemi.
- Drobne zmiany w spellach.
- Zmiany w balansie
- Zadanie z Andariel przenieść na 4 poziom podziemi.
- Dodać polskie głosy dla Wojownika, Łotrzycy i Czarodzieja w polskiej wersji gry.
- Poprawki w wersji PL.
- Usunięcie niepotrzebnych rzeczy z Tristram min, zablokowanie dojścia do obszarów gdzie widać czarny obszar.
To na razie tyle. Wersja 7.0 będzie prawdopodobnie ostatnią wersja moda. W tym temacie będę informował o niektórych rzeczach które dodaję.
- Nowy wygląd menu gry
- Odświeżony interfejs gry
- Zmiany w laucherze
- Nowe grafiki dla potworów / zmiany w potworach. (przykładowo nowe grafiki dla Andariel, mefista i duriela - grafiki z d2)
- Nowe filmiki / przerywniki, chciałbym aby były w formie szkiców w jakimś unikalnym stylu jak np w Diablo 3, tylko jest jeden problem - nie umiem rysować, więc jak znacie kogoś chętnego do współpracy do dajcie namiar .
- dodanie krowiego poziomu, tylko w single player ale może na multi też jakaś krowa się pojawi.
- Drobne zmiany w przedmiotach
- Zmiany w Tristram, przywrócenie Gilian i Pepina a zarazem zmiany w fabule )
- Nowe palety dla poziomów podziemi.
- Drobne zmiany w spellach.
- Zmiany w balansie
- Zadanie z Andariel przenieść na 4 poziom podziemi.
- Dodać polskie głosy dla Wojownika, Łotrzycy i Czarodzieja w polskiej wersji gry.
- Poprawki w wersji PL.
- Usunięcie niepotrzebnych rzeczy z Tristram min, zablokowanie dojścia do obszarów gdzie widać czarny obszar.
To na razie tyle. Wersja 7.0 będzie prawdopodobnie ostatnią wersja moda. W tym temacie będę informował o niektórych rzeczach które dodaję.
Last edited by Noktis on 10 Dec, 2014 20:39, edited 2 times in total.
Kilka dni temu na stronie Awake w serwisie Facebook pojawił się pewien filmik związany z wersją 7.0:
https://www.facebook.com/video.php?v=873629352655362
https://www.facebook.com/video.php?v=873629352655362
Filmik przestawia Andariel, zrobiłem coś takiego w 2010 roku, ale nigdy nie dodałem tego do gry. Jeszcze nie zacząłem robić wersji 7.0, ja nie jestem tak jak pewien modder, który wydał tyle wersji swojego moda, że liczy się już w setkach
Obecnie w Awake jest więcej gatunków potworów niż w standardowym Diablo, dzięki zastąpieniu jakiegoś podgatunku nowym gatunkiem. http://diablo1.eu.org/?en_monsters,13
Część tych nowych potworów co są obecnie dostępne zostanie zmienionych na coś innego z grafiką z d2 (o ile będzie to możliwe), np takie Psychorby nie pasują mi do Awake.
Najlepiej byłoby normalnie dodawać nowe potworki bez zmieniania jednego w coś innego. Wiem że coś takiego jest możliwe bo np TH ma więcej bossów, unikatów itd.
Obecnie w Awake jest więcej gatunków potworów niż w standardowym Diablo, dzięki zastąpieniu jakiegoś podgatunku nowym gatunkiem. http://diablo1.eu.org/?en_monsters,13
Część tych nowych potworów co są obecnie dostępne zostanie zmienionych na coś innego z grafiką z d2 (o ile będzie to możliwe), np takie Psychorby nie pasują mi do Awake.
Najlepiej byłoby normalnie dodawać nowe potworki bez zmieniania jednego w coś innego. Wiem że coś takiego jest możliwe bo np TH ma więcej bossów, unikatów itd.
Ostatnio mod został uruchomiony na chwilkę z ciekawości by się z nim zapoznać. Najpierw chcę przejść podstawkę, później zabiorę się za niego i będę w stanie powiedzieć więcej, jeśli można.
To co na początek rzuciło mi się w oczy to miejsca dostępne w Tristram, do których nie było normalnie dojścia. Zawsze ciekawiło mnie co jest za murkiem, albo rzeczką. No ale tajemnica została odkryta - czarna przestrzeń, koniec mapy. Z tego co widzę, wymiary miasta są chyba takie same jak podziemi. W moim odczuciu niezbyt fajnie to wygląda, lepiej było z ograniczoną przestrzenią, gdzie nie dało się zobaczyć końca mapy miasta.
Co do Adrii, bardziej pasował mi do niej jej budynek, niż zwykła chatka.
Był też jeden bug, raczej nie przewidzenie. Potworek wyrzucił dwie miksturki many, ale leżała tylko jedna. Podobnie inny wyrzucił złoto, leżało obok ciała w prawym końcu ekranu, a druga kupka złota leżała w lewym. Po przemieszczeniu się, ta z lewego zniknęło. Niby nic, ale piszę w razie czego.
Podoba mi się muzyka z Tristram jak i menu głównego. Cieszy mnie fakt, iż potworki są trudniejsze niż w podstawce, bo np. takim magiem w D1 to nie gra nawet w mp.
To co na początek rzuciło mi się w oczy to miejsca dostępne w Tristram, do których nie było normalnie dojścia. Zawsze ciekawiło mnie co jest za murkiem, albo rzeczką. No ale tajemnica została odkryta - czarna przestrzeń, koniec mapy. Z tego co widzę, wymiary miasta są chyba takie same jak podziemi. W moim odczuciu niezbyt fajnie to wygląda, lepiej było z ograniczoną przestrzenią, gdzie nie dało się zobaczyć końca mapy miasta.
Co do Adrii, bardziej pasował mi do niej jej budynek, niż zwykła chatka.
Był też jeden bug, raczej nie przewidzenie. Potworek wyrzucił dwie miksturki many, ale leżała tylko jedna. Podobnie inny wyrzucił złoto, leżało obok ciała w prawym końcu ekranu, a druga kupka złota leżała w lewym. Po przemieszczeniu się, ta z lewego zniknęło. Niby nic, ale piszę w razie czego.
Komiks, chmurki? Nie za bardzo mi to pasuje do Diablo. Bardziej coś jakaś mroczna sceneria, czy taka przesuwająca się z głosem narratora. To tylko moja opinia. To co planujesz dodać, może wyjść nawet całkiem fajnie.- Nowe filmiki / przerywniki, chciałbym aby były w formie komiksowej w jakimś unikalnym stylu jak np w Diablo 3, tylko jest jeden problem - nie umiem rysować, więc jak znacie kogoś chętnego do współpracy do dajcie namiar Smile.
Podoba mi się muzyka z Tristram jak i menu głównego. Cieszy mnie fakt, iż potworki są trudniejsze niż w podstawce, bo np. takim magiem w D1 to nie gra nawet w mp.
W wersji 7.0 nie będzie dostępu do miejsc gzie widać czarną przestrzeń.W moim odczuciu niezbyt fajnie to wygląda, lepiej było z ograniczoną przestrzenią, gdzie nie dało się zobaczyć końca mapy miasta.
Może źle się wyraziłem, nie chodzi o typowy komiks z chmurkami, tylko o szkice (poprawiłem pierwszy post). Tak jak w filmikach z Diablo 3. Przykład masz tutaj początek filmu https://www.youtube.com/watch?v=PfQVZXo ... wnl-v4dQCA albo tutaj https://www.youtube.com/watch?v=oIF8O0tJIcsKomiks, chmurki? Nie za bardzo mi to pasuje do Diablo.
Co prawda znajdują się tam animacje ale są również obrazy statyczne. Taki efekt pseudo 3D można uzyskać mając szkic składając się z kilku warstw np pierwszy i drugi plan, przesuwając w odpowiedni sposób między sobą warstwy z których złożony jest obraz.
Code: Select all
To na razie tyle. Wersja 7.0 będzie prawdopodobnie ostatnią wersja moda. W tym temacie będę informował o niektórych rzeczach które dodaję.
Bardzo fajnie się prezentuje ta Andariel, dużo klimatyczniej niż wszystkie bossy [balor oraz jego klony] z Belzebuba razem wzięte
I czy da rade żebyś wydał Awaken 7.0 w wysokiej rozdzielczości dostosowanej do panoramy ?
I czy da rade żebyś wydał Awaken 7.0 w wysokiej rozdzielczości dostosowanej do panoramy ?
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
Jeszcze z gry zostaną usunięte niepotrzebnne rzeczy z Tristram min, zablokowanie dojścia do obszarów gdzie widać czarny obszar.
"co do gościa od hella..." - to ja go w sumie nie znam, ale ostatnio chyba coś spuścił z tonu...
BTW. póki co to ja od paru lat czekam na tę reklamę którą miałeś zaserwować dla Awake.
No prawdopodobnie w ogóle czegoś takiego nie czytałeś, bo nie przypominam sobie, że wcześniej podawałem info, że dana wersja będzie prawdopodobnie finalna. A nawet jeśli nie będzie ostania to co z tego? Od 2010 roku nic poza kilkoma patchami nie wydałem. Wersja 7.0 będzie pełnoprawną wersją.Jin wrote:poczekaj poczekaj ile razy ja juz to czytalem to nie wiem, noktis Ty nigdy nie zostawisz D1 , nawet w zaswiatach ^^co do goscia od hella ..
"co do gościa od hella..." - to ja go w sumie nie znam, ale ostatnio chyba coś spuścił z tonu...
Biorąc pod uwagę tempo wydawania aptchy to tak ze 100 lat jeszcze poczekasz no chyba ze pójdę ci na "rękę" i po 6.9 wydam 6.9.1 a później 7.0 . Wtedy będziesz miał tę 3 cyfrową liczbę.Jin wrote:no i czekam tez na wersje 3cyfrowa bo dam sobie reke uciac ze taka powstanie ^^
BTW. póki co to ja od paru lat czekam na tę reklamę którą miałeś zaserwować dla Awake.
Nie wiem jak zwiększyć rozdzielczość w standardowym D1. Natomiast różne pliki ddraw.dll pozawalają na uruchomienie gry w oknie.Savrok wrote:I czy da rade żebyś wydał Awaken 7.0 w wysokiej rozdzielczości dostosowanej do panoramy ?
Kolejne rzeczy które zaplanowałem w wersji 7.0 to przywrócenie zadania The Butcher oraz zadania z Królem Szkieletów. Natomiast co z Andarilel i Durielem? Andarilem planuje podstawić pod Warlord of Blood a Duriela można by wrzucić na 16 poziom, chociaż an 16 to już jest przepełnienie tymi bossami ;d Zadanie z Andariel (Warlord of Blood) Aktywowałbym w trybie multiplayer tylko nie wiem jakie by były tego konsekwencje - do przetestowania.
Również pojawi się więcej palet w podziemiach oraz noc na paleta w tristram, która pojawiała by się od czasu do czasu. Poniżej screen zrobiony w programie graficznym pokazujący jak to mniej więcej by wyglądało z tym, że kolory postaci nie uległyby zmianie tak jak na obrazku poniżej.
Również pojawi się więcej palet w podziemiach oraz noc na paleta w tristram, która pojawiała by się od czasu do czasu. Poniżej screen zrobiony w programie graficznym pokazujący jak to mniej więcej by wyglądało z tym, że kolory postaci nie uległyby zmianie tak jak na obrazku poniżej.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests