Opinia o modzie + parę sugestii

Diablo 1 HD, codename Belzebub - General forum.
User avatar
MasterBLB
Posts: 48
Joined: 04 Oct, 2014 11:37

Opinia o modzie + parę sugestii

Post by MasterBLB »

Cześć

Na początek moje doświadczenie - zagrałem nekro,wojownikiem,barbarzyńcą,czarownikiem i łotrzycą;dobiłem tymi postaciami do 12-14 poziomu,i zaszedłem do 5 poziomu lochów.
Zabójczynią osiągnąłem ledwo 3 poziom,ale ta postać wybitnie mi nie podpasowała.

W skrócie mówiąc,wyśmienita robota panowie.Do starego,dobrego arcyklimatycznego Diablo 1 dodaliście dobre elementy wprowadzone przez późniejsze wersje tak udanie,że pierwowzór został wzbogacony ale nie zepsuty.Chylę czoła przed takim kunsztem.I za niedługo pewnie wesprę projekt finansowo.

Ale,zauważyłem też parę rzeczy gdzie można dokonać dalszych ulepszeń
1) Widoczność kul życia i many
Mroczna kolorystyka jest fajna,ale niestety nie wtedy kiedy cierpi na tym funkcjonalność.Błąkając się po lochach po prostu nie widać poziomu tych parametrów,szczególnie many.Chyba przydałoby się nieco rozjaśnić te kulki.
Owszem,można rozjaśnić grę w menu,ale cała reszta ma jasność dobraną idealnie i dłubanie tym parametrem psuje klimat.

2) Brak jakiegoś menu HELP
Jak startujemy pokazuje się klawiszologia,po czym ją zamykamy...i dostęp do niej znika póki nie stworzymy kolejnej postaci.Jeśli można ją przywołać w trakcie gry to sposób ten jest wybitnie nieintuicyjny.Czy można dodać do menu jakie pokazuje się po wciśnięciu ESC kolejną opcję "Show keyboard mappings"?

3) Save w nowym stylu
Cóż,grając w mod parę razy musiałem przerwać i wyłączyć grę zanim znalazłem waypoint na 4 poziomie.Potem od nowa trzeba było zaiwaniać taki kawał...tsk tsk.
Z 2 strony,brak save'a przed cięższymi walkami trochę podnosi adrenalinę - niestety dopóty gracz się nie zorientuje,żeby wcześniej postawić town portal blisko miejsca potyczki.
Sugerowałbym przywrócić starą funkcjonalność save w dowolnym momencie.

4) Brak tematu z pełną listą zmian
Cóż,tutaj krótko a treściwie.Mod wywraca grę praktycznie na drugą stronę wprowadzając dziesiątki nowych,fajnych ulepszeń (chociażby klasy postaci) oraz zmienia działanie dotychczas znanych (np kapliczki)
Bardzo przydałoby stworzyć taki temat,gdzie byłoby opisane kawa na ławę wszystko,co zostało dodane albo zmodyfikowane z oryginalnego Diablo.

5) Wojownik vs Barbarzyńca
Wojownik w porównaniu do barbarzyńcy wypada niestety gorzej,a wszystko przez to,że jego umiejętności bojowe kosztują manę podczas gry barbarzyńca może prać Cleave'm czy Frenzy wszystko co się pod topór nawinie do upojenia.Nie pomaga też fakt,że obie klasy mają tą samą umiejętność Cleave.
Dlatego sugerowałbym wyrzucić koszty many umiejętności wojownika i wprowadzić cooldowny jeśli potrzeba.
Ponadto zastąpić wojownikowi Cleave nową umiejętnością Double Strike:
"Preforms 2 quick attacks each with -X% damage penalty and +X% to hit against single enemy.Scales with character level (może też siła dla obrażeń i zręczność dla szansy trafienia)".Przy zwiększaniu poziomu kara będzie się zmniejszała,a od jakiegoś momentu będzie +% damage.
Uwaga o koszcie mana umiejętności może dotyczyć też zabójczyni,ale tą postacią jeszcze nie grałem to póki co się nie wypowiem.

6) Efekty kapliczek i eliksirów
Moim zdaniem sympatyczniej było to rozwiązane w podstawowej wersji,gdzie efekty +współczynnik są trwałe.Byłoby fajnie to przywrócić,i dodać maksymalne wartości współczynników za wyjątkiem może witalności.
EDIT: nie wyraziłem się precyzyjnie,kapliczki w sumie są fajne w obecnej postaci kiedy działają czasowo.Ale eliksiry zwiększające cechę na stałe można by przywrócić.Oczywiście,należałoby je wtedy usunąć z listy przedmiotów do kupienia u Pepina/Adrii,i nie od rzeczy byłoby je przesunąć do kategorii legendarnych napitków.

7) Nekromanta i jego zombie
Cóż,było to już wspomniane,ale temat z nieznanych mi powodów zamknięto.
Chodzi o to,że ów Zombie ma startowo tak niski współczynnik to hit,że czyni go to praktycznie bezużytecznym poza robieniem za chodzącą przynętę.Przydałoby się zmienić progres zombiego aby startowo miał te 45%-50% to hit,ale żeby mu trochę wolniej rosło do maksymalnej wartości.

8) Umiejętność Blood Ritual Nekromanty
Jak to było już zasugerowane,kolejność umiejętności Blood Ritual i Revive powinna być zamieniona.

9) Panel umiejętności
Tutaj nie od rzeczy chyba byłoby zmienić panel ten tak,aby od razu wszystkie umiejętności były widoczne ale z adnotacją "available since level X",albo wyszarzone.

10) Zombiaki Black Death
Świetna zmiana że teraz obniżają maksymalne życie o 1 punkt na 4 minuty.Ale skoro efekt ten nie jest już trwały,to może by zrobić je jeszcze straszniejsze?Niech obniżają o 3-5 punktów!
Albo jeszcze lepiej tak jak to zaproponował Fearwing - niech spuszczają 1%-2% bieżącego życia na 4 minuty.

11) Zwoje wskrzeszenia i portalu do miasta
Te pierwsze są zbyteczne w singlu,natomiast te drugie wypadają o wiele za rzadko.Najlepiej zmienić to tak,żeby zamiast Scroll of Resurrect losowało Scroll of Town Portal.

To na razie tyle.Jak coś mi się przypomni to będę aktualizował tego posta.

12) Przedmioty dodające życia/many
O,przypomniało mi się coś istotnego.
Otóż w starym Diablo jak założę na postać przedmiot który dodaje życia czy many,albo jak dodaję punkty za nowy poziom do odpowiednich statystyk to bieżąca wartość tego parametru się odpowiedniu zwiększy.
W modzie tylko maksimum jest zmieniane,a nie wartość bieżąca.

13) Postać zabójczyni
Niedużo nią wprawdzie pograłem,a to dlatego,że przypomina mi za bardzo wojownika.To prawda,umiejętność Stealth diametralnie zmienia sposób prowadzenia postaci,ale kiedy niewidzialność się już zużyje z zabójczyni robi się taki niezbyt odmienny wojownik.
Proponowałbym,aby postać tę trochę zmodyfikować.I tak:
- umożliwić jej noszenie 2 mieczy jednoręcznych,2 sztyletów albo miecza i sztyletu.Pytanie,czy pałki też do tego powinny się liczyć;moim zdanie m nie.Podnosiłoby to dps i szybkość ataku,a co ważniejsze nadawałoby tej klasie postaci jakże potrzebnej unikalności.
- umożliwić jej blokowanie ataków jeśli trzyma broń w obu rękach.
- tak jak barbarzyńcy rosną odporności na żywioły i magii wraz z poziomem,tak zabójczyni mogłaby rosnąć szansa na trafienie krytyczne i obrażenia od krytyków.

14) Przywoływane stwory (golem,szkielety itp)
Jest spory problem z przywoływanymi sługami w wąskich przejściach/dzwiach - otóż blokują one naszą postać nie pozwalając przejść co strasznie irytuje.
Proponuję,aby wyłączyć im kolizje z postacią gracza i odpowiednio zmodyfikować pathfinding.

15) Księga oraz opis zaklęcia "Sacrifice"
Opis zaklęcia jest trochę nieprecyzyjny,nie wynika z niego jasno,czego dotyczy efekt - czy tylko trafianiu przy pomocy broni?A może czary też się na to łapią?A co z przywoływanymi sługami?
No i moim zdaniem bardziej sensowne byłoby,jakby księga poświęcenia wymagała odpowiedniego poziomu vitality a nie magic.
Last edited by MasterBLB on 15 Jan, 2015 10:24, edited 4 times in total.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Bugreports & Suggestions - Tutaj są bugi i sugestie, natomiast opinie to napisz tutaj, skoro już rozpocząłeś wątek.
User avatar
MasterBLB
Posts: 48
Joined: 04 Oct, 2014 11:37

Post by MasterBLB »

(zawartość przesunięta do pierwszego postu.Ten można skasować)
Last edited by MasterBLB on 14 Oct, 2014 8:43, edited 7 times in total.
User avatar
Wojtek25
Posts: 166
Joined: 13 Aug, 2011 18:31

Post by Wojtek25 »

TL;dr
Just another guy , who love endless dungeons , weird huh?
User avatar
Fearwing
Posts: 18
Joined: 19 Sep, 2014 21:08
Location: Warszawa

Post by Fearwing »

@Wojtek25
Po chuj w ogóle się odzywasz jeśli nie masz nic do dodania? Jeśli Cię nie interesuje temat, to idź czytać inny, proste. To, że większość Twoich postów mieści się w jednym zdaniu, nie oznacza, że inni też mają się tak wypowiadać.

@MasterBLB
Bardzo fajny post, ciekawie czyta się czyjeś opinie i konfrontuje je z własnymi. Wypowiem się może o kilku podpunktach:

3. Co do save'ów, to twórcy wypowiadali się, że mod jest nakierowany na wersję multiplayer, i tak docelowo ma to działać. Póki co to ona jest priorytetem, i raczej przez dłuższy czas nie uświadczymy zmian w wersji single.

4. Zgadzam się w 100%, przydało by się jakieś porządne zestawienie zmian, chociażby w celu lepszego poinformowania graczy zainteresowanych pobraniem moda (dopóki nie ściągnąłem moda, nic nie sugerowało, że będzie tak dobry :) ).

6. Śmiem się nie zgodzić. W wersji podstawowej najlepiej było omijać szerokim łukiem większość kapiczek i polować na kilka tych, które mogły dać jakieś stałe bonusy. Teraz moim zdaniem kapliczki idealnie spełniają swoją rolę - dają ciekawe efekty, które nie wpływają w długoterminowy sposób na balans gry.

8. Ponownie zgadzam się w 100%, obecnie trochę masochistycznie wygląda granie postacią, która robi zwrot o 180 stopni dopiero na 30+ poziomie (aż do tego momentu trzeba opierać się pokusie zwiększenia sobie many).

9. Ktoś już kiedyś to sugerował, bardzo dobry pomysł, sama gra powinna zapewniać wystarczająco informacji, by nie trzeba było posiłkować się alt-tabem.

10. A co byś powiedział na obniżanie o pewien procent? Wtedy bolało by każdego po równo, powiedzmy 1-2% max health na hita (obecnego max health, więc występowałoby zjawisko dimnishing returns).
User avatar
MasterBLB
Posts: 48
Joined: 04 Oct, 2014 11:37

Post by MasterBLB »

Uzupełniłem punkt 6,bo nie zapisałem go do końca jasno co miałem na myśli.

Pomysł z Black Deathami które obniżają o 1-2% aktualnego zdrowia wygląda wyśmienicie i mam nadzieję,że będzie zaimplementowany.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

MasterBLB, to podchodzi bardziej pod sugesie niż opinie :)

Wojtek25m uświadomię cię, że na tym forum nie ma systemu ostrzeżeń tylko opcja "Banuj".
riesa
Posts: 415
Joined: 21 Feb, 2014 13:15

Post by riesa »

MasterBLB wrote:Okay;zresztą zawsze można post przenieść do innego wątku.

Na początek moje doświadczenie - zagrałem nekro,wojownikiem,barbarzyńcą,czarownikiem i łotrzycą;dobiłem tymi postaciami do 12-14 poziomu,i zaszedłem do 5 poziomu lochów.

1) Widoczność kul życia i many

2) Brak jakiegoś menu HELP

3) Save w nowym stylu

4) Brak tematu z pełną listą zmian

5) Wojownik vs Barbarzyńca

6) Efekty kapliczek i eliksirów

7) Nekromanta i jego zombie

8) Umiejętność Blood Ritual Nekromanty

9) Panel umiejętności

10) Zombiaki Black Death

11) Zwoje wskrzeszenia i portalu do miasta

To na razie tyle.Jak coś mi się przypomni to będę aktualizował tego posta.
Co mnie denerwuje to jak Polacy mówią, że dochodzą do któregoś poziomu lochów w tym modzie. Wiecie co to są lochy (nie mówię o samicach dzików)? Czy brak po prostu podstawowej znajomości nazw poziomów po polsku i co one znaczą? Poza tym... 12-14lvl? Postaci? Katakumby. Podziemi? Jaskinie-piekło. No ale idąc dalej...

@1 Widoczność jest właśnie pod stare Diablo. Rozjaśnisz i robisz bajkowe D3.

@2. Naprawdę tak mało intuicyjne jest wciśnięcie 'H'? O.o

@3. Save w tym stylu był irytujący trochę po wyjściu D2. Przez parę krótkich miesięcy. Szybko ludzie zrozumieli, że moga łatwo doexpić by jakiegoś bossa dobić. W tym modzie WP są i tak dość gęsto zrobione więc nie ma co narzekać na zejścia niżej.

@4. changelog.txt ffs?!?!?!?!?!?! Ewentualnie, jak czegoś tam brakuje, to strona główna moda?!

@5. Baba nie ma many ale Warek ma szybki dolot do wroga. Poza tym kwestia prowadzenia przez gracza. Wg umiejętności Baba powinien używac broni dwuręcznych, War jedno+tarcza. Może z czasem jakiś bonus do Baby+2h będzie. Mam nadzieję, nie zapeszam.

@6. Mod bazuje na tym, że statów nie ma max. Dlatego nie może mieć stałych plusów do statów. Inaczej, jeśli nie patrzyć nawet na eliksiry, to byłyby runy na kapliczki by w nieskończoność wbijać sobie staty. Potem byłby płacz, że ktoś ma over9000 siły a ty nie i jak to ma być sprawiedliwe!

@7. Sam nie używam zombiaków ale z tego co zrozumiałem po postach innych to MAJĄ robićza chodzącą przynętę i tanków. Taka ich rola, deal with it...

@8. Tu akurat przystanę na pomysł. Prędzej magowy MS powinien być na 32clvl, żeby dana osoba nauczyła się grać magiem.

@9. Agree

@10. Nie mam zdania, ale.. Hmmm... Why not? Może by się sprawdziło by zrobić moda w stronę The Hell... (mauahahhahahaha... koniec sarkazmu)

@11. Resy fakt, sa zbyteczne na singlu ale tpsy? Fakt, wypadają rzadko ale tego się ie czuje. Czuje się człowiek cudownie jak dropnie TP booka. Zawsze po coś się dropi - nawet taki cel dropu jest lepszy niż "byle lepszy zielony, pliz pliz pliiiiiiz'...
User avatar
Wojtek25
Posts: 166
Joined: 13 Aug, 2011 18:31

Post by Wojtek25 »

1) Nie wiem , mi wszystko pasuje ;P

2)Jeżeli grałeś długo w diablo help nie jest zbytnio potrzebny , wiesz w D1 nie gra za wiele nowych graczy a większość zna tą gre na pamięć

3)Ja bym save zostawił tak jak jest , w starym stylu save byłoby gorzej gdyż w niektórych momentach musiałem trochę pofarmić aby przejść dalej

4)changelog.txt

5)Nie powiedziałbym że wojownik wypada gorzej , po prostu on jest bardziej wytrzymały , a barb ofensywny , co do double strike czy jak to nazwiesz jestem za

6)To samo myślę , boostowanie postaci w za pomocą elixirów / kapliczek byłoby fajne ale trzeba by było wywalić je od pepina / adrii

7)Zgadzam się , w ogóle powinni coś zmienić zamiast tego zombie , może "Golem" byłby skillem nekromanty?

8)Revive tak , Blood Ritual może i jest za dobre ale fajne , moim zdaniem powinno dostać tylko nerfa

9)I były pokazywane na szaro jak w d2 , to już gdzieś w bugs and suggestions widziałem

10)Arcane / poison / lightning i zobaczysz jak z woja robi ci postać 5-10 życia

11)Chyba że Bright doda merców , w co wątpie :P
Just another guy , who love endless dungeons , weird huh?
User avatar
MasterBLB
Posts: 48
Joined: 04 Oct, 2014 11:37

Post by MasterBLB »

ad riesa

ad 1) Przeczytaj proszę punkt 1 jeszcze raz,szczególnie fragment o rozjaśnianiu gry w opcjach.Potem kolejny.Jak mało,to ponownie.Po czym przestań pisać głupoty.
ad 2) Ano nie jest.Standardem od bodaj 15 lat jest F1 albo F12,które tutaj mają inną funkcję.Ale dziękuję za podpowiedź.
ad 3) Tak,system waypointów to świetna rzecz.Ale jednak brakuje tej możliwości save'a w dowolnej chwili,ot np właśnie zszedłem na 4 poziom lochów i lipa,muszę wyłączyć grę nie mając czasu na szukanie waypointa...i podczas ponownej gry weź zaiwaniaj człowieku po 2 i 3 poziomie od nowa.
ad 4) Mhm.To znajdź w tym changelogu ot np dokładny opis klas postaci i ich umiejętności tak dla przykładu.A jak nie znajdziesz,to się puknij w czerep za pisanie bzdur.
Jednak z tego co widzę główna strona http://mod.diablo1.eu.org/ zaczyna powstawać wraz z tymi wszystkimi informacjami o jakich wspomniałem,po prostu nie jest jeszcze na obecną chwilę skończona.Świetnie,mam tylko sugestię do autorów moda aby do istniejących zakładek doddać kolejną gdzie są opisane zmiany w stosunku do oryginalnego Diablo,ot np te zombiaki Black Death które dają debuffa na 4 minuty a nie na stałe.
ad 5) Kwestią wojownika jest,że nie może tak swobodnie korzystać ze swoich umiejętności walki jak barbarzyńca bo kosztują one manę,a tej ma on niewiele.To co z niego za wojownik,co to nie może finezyjniej wywijać mieczem niż prosty atak?Pewnie,są potem przedmioty które zwiększają ilość many,wykradają manę przy trafieniu,ale one niestety jedynie łatają wady nie do końca trafnie zaprojektowanej postaci.
ad 6) Tutaj wspomniałem,że max wartość do statystyk przywróciłoby się z oryginału.Ale zaproponowane przez poprzedników sugestie żeby wywalić możliwość kupna elixirów u Pepina i Adrii,a kapliczki nadal działały by czasowo są bardzo dobre.Jeśli założymy,że nadal nie ma maksymalnej wartości statystyki eliksiry można by zrobić jako legendarne napitki.
ad 7) A tutaj wybacz,ale raczej poczekam na odpowiedź autorów moda.
ad 11) Oj czuje się,czuje - obowiązkowy bieg do Adrii po papierek staje się uciążliwy,dobrze że można szybkość łażenia po mieścinie podkręcić trochę.Po raz pierwszy znalazłem zwój portalu dopiero na 3 poziomie lochów grając pierwszą z moich postaci.Potem zgadzam się,wszyscy poza barbarzyńcą mają kombo czarów Dark Pact + Town Portal i problem się permamentnie rozwiązuje.No ale na samym początku drażni.
User avatar
Hato
Posts: 29
Joined: 03 Oct, 2014 13:56

Post by Hato »

riesa wrote:
Co mnie denerwuje to jak Polacy mówią, że dochodzą do któregoś poziomu lochów w tym modzie. Wiecie co to są lochy (nie mówię o samicach dzików)? Czy brak po prostu podstawowej znajomości nazw poziomów po polsku i co one znaczą? Poza tym... 12-14lvl? Postaci? Katakumby. Podziemi? Jaskinie-piekło. No ale idąc dalej...

@1 Widoczność jest właśnie pod stare Diablo. Rozjaśnisz i robisz bajkowe D3.

@2. Naprawdę tak mało intuicyjne jest wciśnięcie 'H'? O.o

@3. Save w tym stylu był irytujący trochę po wyjściu D2. Przez parę krótkich miesięcy. Szybko ludzie zrozumieli, że moga łatwo doexpić by jakiegoś bossa dobić. W tym modzie WP są i tak dość gęsto zrobione więc nie ma co narzekać na zejścia niżej.

@4. changelog.txt ffs?!?!?!?!?!?! Ewentualnie, jak czegoś tam brakuje, to strona główna moda?!

@5. Baba nie ma many ale Warek ma szybki dolot do wroga. Poza tym kwestia prowadzenia przez gracza. Wg umiejętności Baba powinien używac broni dwuręcznych, War jedno+tarcza. Może z czasem jakiś bonus do Baby+2h będzie. Mam nadzieję, nie zapeszam.

@6. Mod bazuje na tym, że statów nie ma max. Dlatego nie może mieć stałych plusów do statów. Inaczej, jeśli nie patrzyć nawet na eliksiry, to byłyby runy na kapliczki by w nieskończoność wbijać sobie staty. Potem byłby płacz, że ktoś ma over9000 siły a ty nie i jak to ma być sprawiedliwe!

@7. Sam nie używam zombiaków ale z tego co zrozumiałem po postach innych to MAJĄ robićza chodzącą przynętę i tanków. Taka ich rola, deal with it...

@8. Tu akurat przystanę na pomysł. Prędzej magowy MS powinien być na 32clvl, żeby dana osoba nauczyła się grać magiem.

@9. Agree

@10. Nie mam zdania, ale.. Hmmm... Why not? Może by się sprawdziło by zrobić moda w stronę The Hell... (mauahahhahahaha... koniec sarkazmu)

@11. Resy fakt, sa zbyteczne na singlu ale tpsy? Fakt, wypadają rzadko ale tego się ie czuje. Czuje się człowiek cudownie jak dropnie TP booka. Zawsze po coś się dropi - nawet taki cel dropu jest lepszy niż "byle lepszy zielony, pliz pliz pliiiiiiz'...
Co do tego Dungeons= Lochy, to ludzie już przywykli do tego, że wszędzie gdzie można wejśc mozna to nazwać dungeon'em, bo tak w zasadzie jest, w grach często tego się używa, bo jest to wieloznaczne słowo, niestety po polsku już jest bardziej precyzyjnym określeniem, nie ma co się spinać o to.

1) MasterBLB +1

3) chodzi o pełny Save taki jak w oryginale, gdzie zapisuje całkowicie wszystko, i zaczynać w momencie w którym skończyłeś. Jak dla mnie dobra sprawa to była, można było usiąść "na chwilę".

6) +1 elixiry to dla mnie było lekkie dno, na hell lecialy juz tak czesto, że można było szybko zmaksować postac. Chociaz przydały by się takie potiony, które odejmują 1 punkt z danej statystyki i można go znów przydzielić. Mogą być bardzo rzadkie i dropic na torment, ale żeby były. np. Ja nie wiedziałem o tym że nie ma ograniczenia i że jest tyle questów z dodatkowymi statmi, że mam teraz 60 str na Sorcu, co jest zdecydowanie za dużo, a nie chce m isię zaczynać od początku.

8. Jak mag może się nauczyć grać jak MS jest podstawą jego przeżywalności zanim nauczy się teleportu? Magiem bez MS na ok 20 lvu ciężko się gra, szczególnie jak sie napotyka łuczników, a ty nie masz ani TP ani MS. Próbowałem używać phasing, ale często daje to odwrotne efekty (teleportuje w srodek mobów). Musialem biegac ostroznie i bic z max range lighting (jest zbugowany tak btw o czym juz napisalem) i wtedy jakoś szło.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Teraz będziecie wałkować tematy, które już były kilka razy poruszane? Spodziewajcie się że ten temat może być niebawem zamknięty.
User avatar
MasterBLB
Posts: 48
Joined: 04 Oct, 2014 11:37

Post by MasterBLB »

Noktis,no ale za co zamykać?
Offtopy o nazewnictwie lochów po prostu wytnij jak cię rażą w oczy i tyle.
User avatar
Hato
Posts: 29
Joined: 03 Oct, 2014 13:56

Post by Hato »

Noktis wrote:Teraz będziecie wałkować tematy, które już były kilka razy poruszane? Spodziewajcie się że ten temat może być niebawem zamknięty.
Chyab od tego jest Forum, żeby rozmawiać tak? Jeśli offtopy i luźna gatka irytuje Ciebie, to mogę poprosić Ciebie o utworzenie specjalnej zakładki offtopic Belzebub, gdzie będziemy mogli pogadac? Jak narazie nie ma wersji multi dla wszystkich, a poprostu chcemy dzielić się swoimi doświadczeniami z grą.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Chodzi o to, że jeśli zaczniecie pisać o jednym przez kilka stron tematu, to to nie jest dobre. Zapewne chcielibyście, aby wasze sugestie/opinie trafiły do twórcy, ale weźcie pod uwagę, czy będzie się komuś chciało czytać takie "ściany" tekstu.
Jak narazie nie ma wersji multi dla wszystkich, a poprostu chcemy dzielić się swoimi doświadczeniami z grą.
Wiem dlatego postaram się rozwiązać ten problem niebawem.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 46 guests