Parę bugów i sugestii dla Maga
Posted: 05 Oct, 2014 21:37
Witam, na wstępie nadmienię, że są to moje przemyślenia i znalezione bugi po 1 przejściu gry, więc moze się troche to zmienić.
Bugi:
- Czar Lighting zadaje znacznie większe obrażenia, niż jest to napisane. Mój Lighting lv 14 zadaje 4-468 obrażeń na sekunde, trwa 0.4 sekundy. Czyli przy zakladajac ze bije zawsze max damage, jego obrazenia wynosza ok 187 na 1 wiazke. Jest natomiast inaczej, poniewaz nie raz zabijam moby majace minimum 500 hp na jedna wiazke. Niewiem jakie dokładnie są to obrażenia, ale napewno nie te z opisu.
- Czar Fire wave jest moim zdaniem zbyt słaby, a przez to nie używany. na 7 lvu lv 7 ma obrazenia 99-159 / sec i 8 płomieni. Jesli bije sie nim w grupy to jeszcze ujdzie, bo ma duzy zasieg, ale jesli mob stoi w zasiegu ataku i dostanie wszystkimi płomieniami, to zadaje takie obrazenia jak firebolt, czyli dosyć niskie. tak jakby dostawał tylko 1 płomieniem.
- Niektóre bossy, np Izual, nie podejmują żadnej akcji jeśli podejdzie się na maksymalny zasięg czasu Lighting, który nawiasem mówiąc jest o 1 kratkę większy niż firebolt'a i większości innych czasów, przez co wystarczy pomału podejść do bossa i go zabić nie męcząc się. Można też używać firewall/lightingwall tym sposobem bez problemów.
Sugestie:
- Czar Ice Blast leci troche zbyt wolno, wolniej niz Fireball, ktory i tak juz lata wolniej ale jeszcze daje radę
- Sentinel. Wspianialy spell, spowalnia wszystko co widzi, dzieki czemu jest czas wystrzelac wszystko jak kaczki. Ale jego cooldown jest zdecydowanie za duży. Lepiej byłoby, gdyby trwał krótko, co zmusiło by dokończenia jakis czempionów bez niego, ale zmniejszyć też cooldown na nim, bo tak z bazowym 180 sekund i redukcją 2 sekundy na lv jest trochę bezużyteczny, taki raczej eventowy na wyjątkowo wredne bossy.
-Miłoby było, aby WSZYSTKIE czary skalowały się od Magii, w końcu to czary. Nie musi to być coś wielkiego, np. każde 50 magii +1 do obrażeń fireball. Chodzi o to żeby takie oporowe wbijanie Magii dawało coś poza maną, bo większośc używanych na wyższych lv'ach czarów to te, które skalują się od clvl i spell lvl.
- Bone Spirit zauważyłem, że nie skaluje się obecnie od niczego kompletnie, chyba tylko koszty spadają, miłoby było aby i to się skalowąło. Nawet jeśłi nie obrażenia, to chociaż jego life steal.
No to tyle moich wypocin, mam nadzieję, że przydatne. Mam nadzieję że topic zostanie otwarty, bo pewnie jeszcze coś znajdę to dodam to tutaj, aby nie tworzyć ciągle nowych
Bugi:
- Czar Lighting zadaje znacznie większe obrażenia, niż jest to napisane. Mój Lighting lv 14 zadaje 4-468 obrażeń na sekunde, trwa 0.4 sekundy. Czyli przy zakladajac ze bije zawsze max damage, jego obrazenia wynosza ok 187 na 1 wiazke. Jest natomiast inaczej, poniewaz nie raz zabijam moby majace minimum 500 hp na jedna wiazke. Niewiem jakie dokładnie są to obrażenia, ale napewno nie te z opisu.
- Czar Fire wave jest moim zdaniem zbyt słaby, a przez to nie używany. na 7 lvu lv 7 ma obrazenia 99-159 / sec i 8 płomieni. Jesli bije sie nim w grupy to jeszcze ujdzie, bo ma duzy zasieg, ale jesli mob stoi w zasiegu ataku i dostanie wszystkimi płomieniami, to zadaje takie obrazenia jak firebolt, czyli dosyć niskie. tak jakby dostawał tylko 1 płomieniem.
- Niektóre bossy, np Izual, nie podejmują żadnej akcji jeśli podejdzie się na maksymalny zasięg czasu Lighting, który nawiasem mówiąc jest o 1 kratkę większy niż firebolt'a i większości innych czasów, przez co wystarczy pomału podejść do bossa i go zabić nie męcząc się. Można też używać firewall/lightingwall tym sposobem bez problemów.
Sugestie:
- Czar Ice Blast leci troche zbyt wolno, wolniej niz Fireball, ktory i tak juz lata wolniej ale jeszcze daje radę
- Sentinel. Wspianialy spell, spowalnia wszystko co widzi, dzieki czemu jest czas wystrzelac wszystko jak kaczki. Ale jego cooldown jest zdecydowanie za duży. Lepiej byłoby, gdyby trwał krótko, co zmusiło by dokończenia jakis czempionów bez niego, ale zmniejszyć też cooldown na nim, bo tak z bazowym 180 sekund i redukcją 2 sekundy na lv jest trochę bezużyteczny, taki raczej eventowy na wyjątkowo wredne bossy.
-Miłoby było, aby WSZYSTKIE czary skalowały się od Magii, w końcu to czary. Nie musi to być coś wielkiego, np. każde 50 magii +1 do obrażeń fireball. Chodzi o to żeby takie oporowe wbijanie Magii dawało coś poza maną, bo większośc używanych na wyższych lv'ach czarów to te, które skalują się od clvl i spell lvl.
- Bone Spirit zauważyłem, że nie skaluje się obecnie od niczego kompletnie, chyba tylko koszty spadają, miłoby było aby i to się skalowąło. Nawet jeśłi nie obrażenia, to chociaż jego life steal.
No to tyle moich wypocin, mam nadzieję, że przydatne. Mam nadzieję że topic zostanie otwarty, bo pewnie jeszcze coś znajdę to dodam to tutaj, aby nie tworzyć ciągle nowych
