Arcane Power - Jak to działa?

Diablo 1 HD, codename Belzebub - General forum.
Locked
User avatar
Rota
Posts: 109
Joined: 05 Aug, 2014 15:49
Location: Slavica

Arcane Power - Jak to działa?

Post by Rota »

Mam pytanie odnośnie tej przedziwnej statystyki posiadanej przez monstery.
Otóż na jakiej zasadzie to działa? Grałem sobie spokojnie na NM moim Warriorem, który ma dopiero około 30 lvl i spokojnie daje sobię rade z monsterkami na MP10, tymczasem napotykam jakiegoś nędznego szczura z Arcane Power i nie wiem czy to właśnie siła jego Flasha tak bije czy to ma odniesienie do moich obrażeń i odbija je? Ponieważ potworek ten nawet na MP0 ubija mnie dosłownie w ciągu zadania przeze mnie 2-3 hitów czyli około sekundy ^^

Dodatkowo spotkałem czempionki o totalnie masakrycznym połączeniu. Black Death z Arcane Power i Light Enchantem. Po moich kilku uderzeniach maksymalne życie spadło mi do 86 pkt :D (każda błyskawica, która mnie trafia puszcza falę zmniejszenia max HP przez Black Death, w ciągu paru ciosów nabiło mi się 32 fale i potem już spieprzałem gdzie pieprz rośnie)

Głównie interesuje mnie ten Arcane Power, na jakiej zasadzie on działa? Bo skoro już na NM można paść od niego w ciągu chwili to rozumiem, że na Tormencie będę musiał takie champy omijac z dala?

Kojarze tylko coś, że Magiem na jakimś wyższym poziomie trudności bodajże stałem we flashu od Arcane Power i golem też i w sumie bardzo długo wytrzymywaliśmy w porównaniu do tego, ze Warrior pada po sekundzie ^^

e/ Dodam jeszcze info bo troszkę inaczej zadziałało to później. Prawdopodobnie potworki od których padałem miały rówinież Light Enchanta. Inne z samym Arcane wydały się być nieszkodliwe (albo moze mnie nie uderzyły)
BrightLord

Post by BrightLord »

Przy każdym otrzymanym celnym ciosie aktywuje czar flash oraz dodaje obrażenia od magi do zwykłych atakow.

Jeśli masz szybką broń + zwiększoną szybkość ataku + obrażenia od żywiołów to faktycznie możesz ginąć szybko. Takiego potwora najlepiej rozwalać wolną bronia co ma duże obrażenia i postacia bez obrazen elementalnych.
User avatar
Rota
Posts: 109
Joined: 05 Aug, 2014 15:49
Location: Slavica

Post by Rota »

Aha, a nie chce tworzyć jeszcze nowego tematu bo zauważyłem coś,
od czego zależy Physical Resistance?
Bo zakładając zbroję (klasy średniej czyli wojownik zmienia wygląd ale nie na ten najlepszy) która daje mi więcej AC miałem 55% a w innej zbroi tylko już klasy ciężkiej, która ma mniej AC i nie daje w sumie nic innego co mogłoby zwiększyć tę odporność wzrasta mi do 74%
BrightLord

Post by BrightLord »

Głównie od AC. Ogranicza ją dodatkowo typ zbroi oraz klasa postaci.
User avatar
Rota
Posts: 109
Joined: 05 Aug, 2014 15:49
Location: Slavica

Post by Rota »

Rozwiązałem problem i okazuje się, że to nie Arcane Power jest tak mocny a Light Enchant. Bardzo mnie dziwi to jak dużo wiązek wychodzi z potwora, co przy dużej szybkości ataku jest strasznie mocne. Mojemu Warriorowi 1 wiązka zadaje 5 dmg no i powiedzmy na ekranie wyświetla się jako, że trafia mnie ona wielokrotnie czyli po 1 walnięciu czempionka schodzi mi około 30 życia, natomiast w natłoku uderzeń wiązki wylatują tak gęsto i szybko, ze już po 3-4 uderzeniach 400 życia schodzi mi do zera... Zawsze tak było? Bo nie wyobrażam sobie bicia jakiegoś Twardego Bossa na Tormencie na którego będę potrzebował powiedzmy 100 hitów a po 5ciu będę juz leżał...

Jedynie co mnie dziwi to, ze swoim magiem wchodząc z tą samą odpornością na Koszmar, włąże w wiązki na chama i życie nie schodzi mi praktycznie wcale... Wygląda na to, że obrażenia fizyczne działają na to dużo bardziej i przy ataku z bliska dostajemy niezłego kopa. Golem na 2600 życia pada po oddaniu niecałych 50 ciosów (otrzymuje 6 obrazen na kazde pojedyncze uderzenie wiązki)
BrightLord

Post by BrightLord »

No bo ten lightning enchant to glownie jest stworzony po to aby gnebic postacie walczące wręcz.

Spokojnie. W Tchernobogu planuje dodac więcej affixow dla potworow, w tym takie co szczególnie gnebia np. maga albo nekrosa :D
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Rota wrote:
Jedynie co mnie dziwi to, ze swoim magiem wchodząc z tą samą odpornością na Koszmar, włąże w wiązki na chama i życie nie schodzi mi praktycznie wcale... )
Bo Mana Shield absorbuje większość zadawanych Tobie obrażeń. Cytując z "Jarulf's Guide" - rozdział 4.1.3 (radzę Ci sobie to ściągnąć): Damage reduction in Diablo: 33%, Damage reduction in Hellfire: see below. Nie wiem jak to ma się do "Belzebuba" i czy MS pochłania dmg od mobków :P
User avatar
Wojtek25
Posts: 166
Joined: 13 Aug, 2011 18:31

Post by Wojtek25 »

Spokojnie. W Tchernobogu planuje dodac więcej affixow dla potworow, w tym takie co szczególnie gnebia np. maga albo nekrosa Very Happy
Hmm... Z diablo 3 pamiętam że na dwa strzały na postaciach zasięgowych ginąłem z "Odbicia obrażeń" , może coś takiego?

I małe pytanko , czy w Tchernobogu będą jakieś unikaty dające infravision? Bo jak narazie nie znalazłem żadnego ;P
User avatar
Rota
Posts: 109
Joined: 05 Aug, 2014 15:49
Location: Slavica

Post by Rota »

Obishedo wrote:
Rota wrote:
Jedynie co mnie dziwi to, ze swoim magiem wchodząc z tą samą odpornością na Koszmar, włąże w wiązki na chama i życie nie schodzi mi praktycznie wcale... )
Bo Mana Shield absorbuje większość zadawanych Tobie obrażeń. Cytując z "Jarulf's Guide" - rozdział 4.1.3 (radzę Ci sobie to ściągnąć): Damage reduction in Diablo: 33%, Damage reduction in Hellfire: see below. Nie wiem jak to ma się do "Belzebuba" i czy MS pochłania dmg od mobków :P

To raczej ne to bo sprawdzałem też bez Mana Shielda. Ale po prostu wynika to, że przy ataku z bliska po prostu ma to niełą moc i trzeba bedzie technicznie takie potworki klepać :D
Wormek
Posts: 61
Joined: 11 Aug, 2014 0:12

Post by Wormek »

Po prostu w maga wchodzi jedna wiązka błyskawic, a w wojownika, kiedy stoi przy przeciwniku, wchodzi kilka wiązek na raz. Ot tajemnica ;p

CO TO JEST TEN TCHERNOBOG??
BrightLord

Post by BrightLord »

To jest nazwa kodowa wersji z multiplayer, tak jak belzebub jest nazwa kodowa wersji single. Mod nie ma oficjalnej nazwy jeszcze ;D
riesa
Posts: 415
Joined: 21 Feb, 2014 13:15

Post by riesa »

Jakbyś czytał forum to byś wiedział. Tchernobog to nazwa kodowa wersji multiplayer.
BrightLord

Post by BrightLord »

Tchernobog jest powodem tego ze z modem nic się nie dzieje większego ostatnio.

Ale spokojnie, minęło 5 miesięcy pracy nad nim i jest już w 40% gotowy. Wszystkie krytyczne problemy są rozwiązane. :P
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Skoro już wszystko wiadomo, to zamykam temat.
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests