Page 1 of 1
propozycja : najemnik
Posted: 05 Sep, 2014 17:39
by eczek
witam co sądzicie o dodaniu najemnika? oferowal by go ktorys z npc za powiedzmy 1mln zlota
bylo by 2 najemnikow do wyboru
barbarzynca (bardzo pomocny dla np maga )
i wlasnie niby mag z 2-3skillami z kazdego drzewka (dla postaci meele)
o ile takie cos sie da zrobic
do tego barbarzyncy na 24lvlu dalbym skill typu rozkazy z diablo 2 to tez znacznie zwiekszylo by jego atrakcyjnosc wzgledem innych postaci
Posted: 05 Sep, 2014 18:19
by theon
Ciekawa propozycja. Zapewne do zrobienia, pytanie ile pracy dev team musiałby na to poświecić, bo ostatecznie nie jest to drobnostka, a dochodzi problem testowania, balansu etc.
Dodatkowo by to miało sens trzeba by zaimplementować pewnie dodatkowe inventory dla takiej postaci.
Posted: 05 Sep, 2014 18:53
by Obishedo
Było o tym tutaj:
http://awake.diablo1.eu.org/post3939.ht ... ight=#3939
czy tak trudno poszukać? Mi to zajęło 2 minuty...
Posted: 05 Sep, 2014 20:55
by Savrok
I Obi Star Wars pozamiatał temat... : )
Posted: 05 Sep, 2014 21:42
by theon
A miało być tak pięknie, wywiady, wizyty w zakładach pracy

Posted: 07 Sep, 2014 8:13
by eczek
skoro temat najemnika zakonczony to moze dla slabszych postaci dodac skille typu walkiria dla lottrzycy a cien dla zabojki?
i skoro są receptury craft to moze dodac cos na podobę talizmanow? bo tak ten inv swieci pustkami
kilka na np 50lvl jako unikatowe przedmioty
Posted: 07 Sep, 2014 8:53
by Rota
Według mnie to wcale inv nie jest pusty nosi się w nim miksturki i eliksiry zwiększające atrybut oraz jakis sprzęt na zmiane

A zbieranie itemków z obecnym eq to męczarnia, co 2 minuty do miasta

Posted: 07 Sep, 2014 9:16
by eczek
Rota wrote:Według mnie to wcale inv nie jest pusty nosi się w nim miksturki i eliksiry zwiększające atrybut oraz jakis sprzęt na zmiane

A zbieranie itemków z obecnym eq to męczarnia, co 2 minuty do miasta

no nie chodzi mi o talizmany w stylu diablo dwa tylko jeden taki np wypadalby zamiast tego czerwonego kamyka z diabelka na tormenciku
dla necra
Kamien Duszy ktory by oblokowywal dodatkową umiejetnosc u nekromanty np klatwę zwiekszającą obrazenia dla jego szkieletow/przywolancow
dla lotrzycy
przywolanie walkirii
dla wojownika
umiejetnosc ktora czasowo by zwiekszala obrazenia np o 100% dla nieumarlych/demonow
dla zabojczyni
- brak pomyslu
dla barbarzyncy
rozkazy ala okrzyk ktory czasowo zwieksza zycie/obrone
dla maga
pasywna umiejetnosc ktora obniza odpornosci przeciwnika dajmy na to o 20%
Posted: 07 Sep, 2014 9:51
by Gamma_Corvi
Z tym magiem to już przegiąłeś.
Posted: 08 Sep, 2014 18:29
by Obishedo
eczek wrote:
dla barbarzyncy
rozkazy ala okrzyk ktory czasowo zwieksza zycie/obrone
Coś ty! Proponuję dać mu umiejętność Przywołanie Starożytnych jak w "Diablo III"

Nagle obok naszego herosa pojawią się Korlic, Madawc i Talik, którzy przejdą za nas całą grę bez jakiegokolwiek wysiłku...
Posted: 08 Sep, 2014 18:41
by theon
Obishedo wrote:eczek wrote:
dla barbarzyncy
rozkazy ala okrzyk ktory czasowo zwieksza zycie/obrone
Coś ty! Proponuję dać mu umiejętność Przywołanie Starożytnych jak w "Diablo III"

Nagle obok naszego herosa pojawią się Korlic, Madawc i Talik, którzy przejdą za nas całą grę bez jakiegokolwiek wysiłku...
Ale to pasuje żeby dev team napisał jakiś fajny program, że klikał, zbierał złoto i itemy, no i ten... szedł za barbami!
Posted: 09 Sep, 2014 10:31
by Noktis