Monk

Diablo 1 HD, codename Belzebub - General forum.
Post Reply
User avatar
Wojtek25
Posts: 166
Joined: 13 Aug, 2011 18:31

Monk

Post by Wojtek25 »

Czy w Belzebubie jest planowane dodanie monka jako klasy postaci? Wiem , że hellfire był niezbyt dobrym dodatkiem ale ciekawią mnie skille jakie mógłby mieć monk. Support? ;)
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

To pytanie pjawiało sie juz wiele razy. Póki co nie jest planowana żadna nowa klasa postaci.
User avatar
Jofuss
Posts: 211
Joined: 11 Feb, 2014 0:28
Location: United States

Post by Jofuss »

Chociaż ja osobiście znalazłem było wiele funkcji i dodatków wniesionych od "hellfire", stwierdzono wiele razy, że przynajmniej na razie, nie ma żadnych planów na włączenie hellfire do Belzebub

Although I personally found it was a lot of features and extras brought by "hellfire", it's been stated many times that, at least for now, there are no plans for the inclusion of hellfire to Beelzebub

:(
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

Pierwej trzeba by ogarnąc kiedyś te MP jeśli czas na to developerowi pozwoli.
Ale fajnie by było kiedys zobaczyć monka jak i jakieś minilevele w stylu krypty w ewentualnym dodatku do sprawnie działającego już belzebuba pod MP
Temat był rzeczywiście wielokrotnie wałkowany - zapewne B.Lord doskonale o tym wie i choć odniosłem kiedyś wrażenie że jest sceptyczny co do wszystkiego co ma związek z HF to jednak nie wykluczał w przyszłości zaimplementowania czegoś z dodatku sierry. [ z tego co kiedyś mowił wyjątkowo nie podobają mu się grafiki potworów z czym po części się zgadzam]
Ja osobiście uważam Hellfire za średnio udany dodatek do świetngo d 1 co nie zmienia faktu ze jest to jednak więcej starego poczciwego "diabełka" i niektóre elementy z HF są naprawdę godne uwagi np. świetna klimatyczna krypta
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
User avatar
Wojtek25
Posts: 166
Joined: 13 Aug, 2011 18:31

Post by Wojtek25 »

Szkoda , że blizzard nie znał Noktisa ;)
Przepraszam za powtarzanie tego pytania.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Savrok@ Hellfire ma swoje plusy jak i minusy. Na razie nic nie będzie dodawane i nie ma to znaczenia czy to HF czy coś innego. A multi to już będzie nowy projekt. Weź pod uwagę że stworzenie Chochlika zajęło 3 lata, od tamtego czasu mija rok, czyli w sumie 4 lata. Pomyśl sobie że nowy projekt z multiplayer może trwać 3-4 lata. Ile będzie trwał nie wiem, oraz czy w ogóle będzie ukończony.
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

Co do HF to wiem że nic nie będzie teraz dodawane bo z tego co słyszałem to priorytetem jest MP i bardzo się z tego powodu cieszę.
O ile wiem to trzeba wszystko [to co już jest] przepisać od nowa pod mp, i jak sam Marsky powiedział problemem nie jest zrobienie tego, tylko czas jaki trzeba temu poświęcić.
Chciałbym też żeby postacie działały ale z tego co twórca "BELZEBUBA" mówił kiedyś jeszcze na forum alfy to że zrobi tak że postacie singla będą działać w mp coś jak w d2 i jest to akurat pikuś, bo jednak ludzie tu jako gracze/testerzy poświęcili też trochę czasu na zebranie tego wszystkikego
Oczywiście czas wszystko pokaże i życzę BrightLordowi powodzenia bo zrobił cholernie dobry remake i szkoda by było by ta gra poszła w zapomnienie bądź nie ukazała w pełni swego potencjału, tylko dlatego że nie udało się zaimplementować MP
Mi tam do szczęścia wystarczy prosty lan żeby można było grać przez tunngle ze znajomymi, bo gra jest tak dobra że sama znajdzie sobie sporo graczy oraz ludzie będą jeszcze robili strony o tym. W TH mordy bawiłem się przez 3 lata, w Awake rok i było w sumie bardzo fajnie grać w te mody z innymi, co do Belzebuba pod Mp to aż strach pomyśleć jak by co niektórzy w to nap......ali...a w tungle kanał stale mógł by mieć te 20-40 osób czyli gra by żyła.
Jakiś czas temu udało mi się też ukończyć BalduesGate 1 EE i uważam że ta gra robiona przez profesjonalne studio jest dość słaba jeśli chodzi o "odświeżenie" w porównaniu do Belzebuba w którym 90% roboty wykonał jeden koleś. Oczywiście wiem Noktisie że mu pomagałeś przy różnych rzeczach i że swoje też Blessed dodał i bardzo fajnie z waszej strony. Tak więc tym bardziej trzymam kciuki i mam cichą nadzieję [jak chyba każdy] że jednak kiedyś będzie to MP.
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
riesa
Posts: 415
Joined: 21 Feb, 2014 13:15

Post by riesa »

BG:EE z tego co pamiętam jak grałem przez pewien czas to było tylko 'oficjalne' odświeżenie BG1 na silniku BG2 + dodanie wyższych rozdzielczości. Może parę itemów dodali nic nie znaczących, tego nie pamiętam. Więc to pozostało stare BG tylko nie kaleczące oka, więc nie ma co porównywać do Belzebuba. Tutaj mało co zostało z oryginalnej wersji gry, nie dlatego, że 'autor chciał się popisać' ale głównie dlatego, że nawet wersja 1.09 miała kilka sporych błędów oraz dalsze części serii wprowadziły pewne udogodnienia. Więc tu można potraktować to na zasadzie - jeśli w świecie jest dostępny crafting, hazard, są skrzynie to czemu w jednej części świata jest to możliwe a w innej nie ;p a na Wybrzeżu Mieczy takich drastycznych zmian między częściami nie było.

Co do tematu... Za bardzo też nie jestem za wprowadzaniem contentu z HF. Monk potrzebny zbytnio nie jest (chyba, że kiedyś w multi jako support/healer) a faktycznie, poza kryptami to poziomy były tragiczne... Zresztą jak dla mnie fabuła HF nie pasowała zbytnio do mitologii Diablo...
User avatar
Wingard
Posts: 209
Joined: 11 Apr, 2014 0:23

Post by Wingard »

Polubiłem bardzo wygląd poziomów Krypty - reszta (nowe potwory i poziomy robaków Gniazdo) już nie, styl graficzny był zupełnie inny. Jestem za tym żeby wprowadzić Kryptę jako osobny poziom powiązany z jakimś zadaniem, jak to jest z lasem Andariel na przykład teraz.
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

Wiesz nie chce debatować ale wydaje mi się że pod kątem odświeżenia gry jak najbardziej można porównać BG do Belzebyba. Z resztą samo słowo Enchanted oznacza że to edycja rozszerzona wnosząca nową zawartość
W BD 1 EE masz też nowe zadania, towarzyszy, questy
W BG 2 EE jest już ponoć tego znacznie więcej oraz kilkanaście tyś nowych linii dialogowych czy jak to się tam zwie
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
riesa
Posts: 415
Joined: 21 Feb, 2014 13:15

Post by riesa »

Pod względem odświeżenia... Hmm... Bright zmienił sporo w samym systemie gry. Jakby dodał same questy i 'zasięg' affixów przedmiotów/jakość przedmiotów to by też nie było aż takiej 'radochy' jaka jest teraz. Bo przeorganizowanie wszystkiego z silnika D1 by zaimplementować ze smakiem rzeczy z D2, dodać do tego rzeczy nieistniejące, a które tylko miały być... Nie dość, że robi wrażenie teraz, to podejrzewam, że będzie robiło wrażenie jeszcze długo. Byli przecież tacy co dodawali jakieś swoje rzeczy do modów D1 i co... Było, minęło... Linie dialogowe i kilku NPC to nie wszystko ;p

PS. Na wszelki wypadek dopisze... Pije do jakiegoś moda jednego Włocha sprzed paru lat. Noktis nie bij! :P
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

Wiem pijesz do moda Labiriego jednak na belzebuba większość patrzy jak na remake bo jest tu zoom jak w BG EE itp.
Ty podajesz teraz szczegóły jak nowe affixy itp które poniekąd każdy modmaker wprowadza do swojego projektu.
Ja z kolei [kończąc ten offtop] patrze na to jak na starego poczciwego diabełka tyle że w wersji na "obecne" czasy.
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
BrightLord

Post by BrightLord »

Multiplayer będzie dostępny tylko pytanie jak będzie kompletny.

Wersje w której można wejść do gry i pogadać i pohandlować mogę wam zagwarantować. Natomiast cała reszta to będzie bonus.

Chce także w niedługim czasie wrocic do systemu umiejetnosci, czarow i balansu gry.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

riesa wrote:Tutaj mało co zostało z oryginalnej wersji gry...
Zostało dużo z oryginału tylko wiele też zostało dodane.
riesa wrote:Zresztą jak dla mnie fabuła HF nie pasowała zbytnio do mitologii Diablo...
W Krypcie fabula była OK, natomiast cała akcja w Nest to faktycznie nie pasuje.
PS. Na wszelki wypadek dopisze... Pije do jakiegoś moda jednego Włocha sprzed paru lat. Noktis nie bij!
Wiem, że w awake tez jest troche z d2 i lekko zmieiona fabuła w niektórych miejcach. Ale te rzeczy zostana usunięte w przyszłości.
EDIT
Co do Labiri'ego to on dodał w swoim modzie trochę z d2 ale w tamtych czasach był to bardzo popularny mod, głownie ze względu na własny serwer B.net.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] and 84 guests