Page 1 of 1
Błąd z zadaniami.
Posted: 21 Apr, 2014 7:21
by hastor
Witam! Nie wiem czy jest to błąd czy nie, ale poziomy się inaczej generują. Jeśli jest to specjalnie zrobione to spoko, tylko są błędy po skończeniu zadań. Ja miałem taki przypadek:
Jestem na 4 poziomie i idę zwiedzić Tristram szukając jakiegoś zadania. Idę do Griswolda i dostaję zadanie "The Magic Rock".
Schodzę do poziomu 5, zabieram kamień i wracam do kowala.
Dostaję tam jakąś nagrodę a następnie wyłączam grę.
Po jakimś czasie włączam Diablo, schodzę na 5 poziom (oczywiście inny wygenerowany) i dziwnym trafem znajduję piedesłał z Magic Rockiem (a przecież go stamtąd zabrałem, a w questach nie mam wątku o nim). Próbuję to podnieś, ale moja postać nie chce go wziąć i na dodatek wypowiada jakiś tekst. Oczywiście grałem na wersji 1.040 (na innym komputerze)
Btw. Chcę też zainformować, że poprzednio miałem problem z modem przez starszą wersje OpenGL. Teraz od tej poprawki już wszystko działa.
Re: Błąd z zadaniami.
Posted: 21 Apr, 2014 13:40
by Obishedo
Nie możesz podnieść Magic Rock dlatego, że wykonałeś to zadanie a więc nie możesz go wykonać po raz drugi na każdym poziomie trudności. Tak samo jest np. z Black Mushroom, Golden Elixir, Fungal Tome i resztą. Krótko mówiąc - każde zadanie na danym poziomie trudności wykonujesz raz. Oczywiście możesz w nieskończoność zabijać Lazarusa i Diablo ale zważ na to, że jeśli raz pokonasz Lazarusa na danym poziomie trudności to nie będziesz musiał w kazdej nowej grze szukać jego laski, pokonywac go a potem otwierać level z Diablo, gdyż pentagram będzie już otwarty.
Pozdrawiam!
Re: Błąd z zadaniami.
Posted: 22 Apr, 2014 17:24
by hastor
No dobra. Ale można usunąć te przedmioty jak się już je wykona i np. zostawić tylko laskę lazarusa, żeby z nim się nie cackać, bo jak moim zdaniem to jest tylko irytujące.
Posted: 22 Apr, 2014 17:45
by Noktis
To nie jest takie hop siup

Posted: 23 Apr, 2014 13:11
by hastor
Wszystko rozumiem.

Jeśli mogę też coś zaproponować to chciałem zapytać czy dacie radę zrobić fajny smaczek, że można wchodzić do domów mieszkańców Tristram.

Fajnie moim zdaniem by wyglądało. Np. Griswold, który idzie do karczmy, żeby się napić (tu: stoi przed ladą, gdzie są podawane napoje) i po krótkiej przerwie wraca do swojej kuźni. Taki mój pomysł, więc jeśli będzie propozycja niemożliwa (np. silnik gry) albo sami nie chcecie tego dodać to oczywiście uszanuję wasze zdanie.
Posted: 23 Apr, 2014 13:21
by riesa
hastor wrote:Noktis wrote:To nie jest takie hop siup

Wszystko rozumiem.

Jeśli mogę też coś zaproponować to chciałem zapytać czy dacie radę zrobić fajny smaczek, że można wchodzić do domów mieszkańców Tristram.

Fajnie moim zdaniem by wyglądało. Np. Griswold, który idzie do karczmy, żeby się napić (tu: stoi przed ladą, gdzie są podawane napoje) i po krótkiej przerwie wraca do swojej kuźni. Taki mój pomysł, więc jeśli będzie propozycja niemożliwa (np. silnik gry) albo sami nie chcecie tego dodać to oczywiście uszanuję wasze zdanie.
Akurat wszyscy to się chodzą napić do Pepina... Nie wiem z jakich ziółek warzy te swoje buteleczki ale taka popularność nie jest przypadkowa!!
uploading images
Posted: 23 Apr, 2014 13:29
by Noktis
Nie da sie tego robic.,wnętrza budynków nie itnieją.
riesa i hastor, przeczytajcie to
http://forum.android.com.pl/f180/zasady ... um-347100/ bo widzę ze macie jakieś nielogiczne przyzwyczajenia ;D (zresztą nie tylko wy)
Posted: 23 Apr, 2014 13:32
by riesa
Wklejałem na szybko... Aż się nie przyjrzałem, że hastor miał jeszcze quote'a w poście... Wybacz panie, że zgrzeszyłem!
Posted: 23 Apr, 2014 13:38
by BrightLord
Jak ktoś zrobi tilesety do wnętrz to się doda domki

Posted: 23 Apr, 2014 15:05
by Noktis
Tylko że nikt nie zrobi.
Posted: 24 Apr, 2014 9:44
by hastor
Sorry z przyzwyczajenia robię te quote ;p. Jak coś to poprawiłem.