Problem z uruchomieniem.

Diablo 1 HD, codename Belzebub - General forum.
Post Reply
hastor
Posts: 12
Joined: 14 Apr, 2014 9:36

Problem z uruchomieniem.

Post by hastor »

Witam. Otóż jak w temacie, mam problem z uruchomieniem gry. Wszystko szło dobrze do czasu, aż uruchomiłem belzebub.exe. Wyskoczył mi czarny ekran i po kilku sekundach wyłącza mi grę i wyskakuję taki komunikat:
http://zapodaj.net/3ef55e8424911.png.html

PC:
Windows XP SP3
Procesor Genuine Inter(R) CPU T2300 1.66GHz
RAM: 1GB
Kart. graf.: NVidia GeForce Go 7300 512MB
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Wkej zawartość loga. Log znajduje sie w katalogu gry.
EDIT
Spróbuj też zainstalować najnowsze sterowniki do karty graficznej http://www.geforce.com/drivers/results/8989 (to jest dla wersji WinXP 32bit jak uzywasz 64 bitowy system, to poszukaj dla wersji 64 bit)
hastor
Posts: 12
Joined: 14 Apr, 2014 9:36

Post by hastor »

Noktis wrote:Wkej zawartość loga. Log znajduje sie w katalogu gry.
EDIT
Spróbuj też zainstalować najnowsze sterowniki do karty graficznej http://www.geforce.com/drivers/results/8989 (to jest dla wersji WinXP 32bit jak uzywasz 64 bitowy system, to poszukaj dla wersji 64 bit)
Otóż ja mam ten log.txt w folderze. Zaktualizowałem na 1.04 i nic nie dało. :/
ps. Mam najnowsze sterowniki.
W log.txt mam tak zapisane:
LOG START AT = 2014-04-16-18-04-51
APP: Initializing application.
APP: Initializing SDL.
APP: Creating Game Object.
APP: GameContainer creation start.
APP: GameContainer creation finished.
APP: Creating resolution list.
APP: Reading settings from config file.
APP: Setting window data to Game Object.
APP: SDL setting inital video mode.
APP: SDL setting inital video mode succed.
APP: SDL setting up cursor and unicode.
APP: SDL initialization successful.
APP: GameContainer initialization start.
APP: GameContainer: initializing MPQ's.
APP: GameContainer: initializing MPQ's completed.
APP: GameContainer: initializing Mixer instance.
APP: GameContainer: initializing Mixer instance completed.
APP: GameContainer: initializing ImageLoader instance.
APP: GameContainer: initializing ImageLoader completed.
APP: GameContainer: initializing GameScreen controller.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Wersja 1.04 nie jest wspierana. Pewnie masz problem z OpenGL 3.0 upenwij się czy grafika obsługuje tę wersje OpenGL, jeśli nie, to nie pograsz.
hastor
Posts: 12
Joined: 14 Apr, 2014 9:36

Post by hastor »

Noktis wrote:Wersja 1.04 nie jest wspierana. Pewnie masz problem z OpenGL 3.0 upenwij się czy grafika obsługuje tę wersje OpenGL, jeśli nie, to nie pograsz.
Chwilę wcześniej zainstalowałem wersje 1.033 i znowu mi wyskoczył problem (choć dłużej gra się ładowała). Jak mam sprawdzić czy OpenGL obsługuję grafikę? Normalny Diablo to spokojnie się włącza tylko są problemy z belzebubem.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Wystarczy wpisać w google "NVidia GeForce Go 7300 openGL". Czy to takie trudne? Ta karta graficzna nie obsługuje openGL 3.0.
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

LOG START AT = 2014-04-16-23-15-11
APP: Initializing application.
APP: Initializing SDL.
APP: Creating Game Object.
APP: GameContainer creation start.
APP: GameContainer creation finished.
APP: Creating resolution list.
APP: Reading settings from config file.
APP: Setting window data to Game Object.
APP: SDL setting inital video mode.
APP: SDL setting inital video mode succed.
APP: SDL setting up cursor and unicode.
APP: SDL initialization successful.
APP: GameContainer initialization start.
APP: GameContainer: initializing MPQ's.
APP: GameContainer: initializing MPQ's completed.
APP: GameContainer: initializing Mixer instance.
APP: GameContainer: initializing Mixer instance completed.
APP: GameContainer: initializing ImageLoader instance.
APP: GameContainer: initializing ImageLoader completed.
APP: GameContainer: initializing GameScreen controller.

To moj log
Gram na zintegrowanej karcie graficznej czyli co nie popgram sobie w belzebuba juz ... ?
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Jeśli używasz wersji 1.04. to ta wersja zostala skasowana, nie ma do niej wsparcia. Jeśli masz wersję 1.03x to musisz sprawdzić czy grafka obsługuje Opengl 3.0. Na openGL 2.0 chyba nie pójdzie.
hastor
Posts: 12
Joined: 14 Apr, 2014 9:36

Post by hastor »

Noktis wrote:Jeśli używasz wersji 1.04. to ta wersja zostala skasowana, nie ma do niej wsparcia. Jeśli masz wersję 1.03x to musisz sprawdzić czy grafka obsługuje Opengl 3.0. Na openGL 2.0 chyba nie pójdzie.
Najwyraźniej nie pogram w belzebuba do czasu nowej karty graficznej :/
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

1.03 dziala mi normalnie jak wszystkie inne na etapie tych 7-8 miesiecy tylko teraz ta wersja najnowsza 1.04 nie chce sie odpalac
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
BrightLord

Post by BrightLord »

To wynika z przeprowadzki z SDL1.2 na SDL2.0. Kod związany z grafika nie ulegl w ogole zadnym modyfikacjom... Panowie od tej bilbioteki zrobili jakies zakulisowe zmiany i teraz jestem w dupie...
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 80 guests