Page 1 of 1

Czy Awake jest imba?

Posted: 20 Mar, 2008 14:58
by Sekendo-Bendor
Imho imbalanced strasznie ;p

Mag ktory w d1 byl przekoksany tutaj se wyciaga 19 lvl fb majac 1300 many, 250 hp, 230 ac, 260 cth i jakby mu +30 light radius bylo malo to jeszcze widzi z infra (o ile to dziala ;p)... co ma woj zeby to zrownowazyc jakos? ;p

Posted: 20 Mar, 2008 16:06
by Noktis
Przeiceż w d1 tez wyciaga 19 lvl fb a nawet 20 lvl ;]
250 hp, 260 cth - w przypadku maga jest to nieistotne.
1300 many - w diablo 1 wyciąga 1150 many

nie weim gdzie tu widzisz przekoksowanego maga. Weż najlepiej idz na poziomie trudnosci Pieko na 15i 16 poziom magiem. Jeśli stwierdzisz ze mag jest przekoksowany to wtedy bardziej pomyśle nad tym.

Dziękei za zainteresowanie. jesli bedziesz mial jeszcze jakies sugestie to wal śmiało.

Posted: 20 Mar, 2008 17:26
by Sekendo-Bendor
lvl czarow powinien byc podnoszony kosztem ilosci many
ac powinno byc podnoszone kosztem ilosci many i/lub poziomu czarow

zapomnialem dodac, ze mag w takim configu ma jeszcze faster hit recovery :P

tak czy inaczej jezeli mag moze bic "ogniste weze" czy "rozpruwaczy" (hell/hell) bez uzywania magii, sama palka to chyba cos jest nie tak ;p

az strach pomyslec jak by wygladal duel woj vs mag :P przeciez mag jest tu pieprzonym czolgiem ;p

chodzi mi tu o te wszystkie unikaty (nota bene latwiej wymaxowac postac unikatami niz magicznymi bo wszystkie maja takie same staty) - powinny one wszystkie dawac cos kosztem czegos a nie hop siup wiecej ac wiecej mana wiecej zycia wiecej wszystkiego

na duzy plus za to immue niektorych potworow na fire i lighting, trzeba czasem uzyc innego czaru niz chain lighting i fb

Posted: 21 Mar, 2008 10:25
by Noktis
Unikaty są specjalnie zrobione tak, aby były uzyteczne.
Mam jeszcze w planie zmodyfikować kilka rzczy w grze, min unikaty, np usunąć w Mocy Naja Chance To Hit: +150% , itp.
Ale jeśli grasz normalnie, bez żadnego taxi to musisz sie nieżle namęczyć zanim zdobędziesz jakiś potężniejszy unikat.
(Dzielony exp zostanie usunięty w następnej wersji, i to będzie juz ostateczna wersja)

Posted: 21 Mar, 2008 11:26
by Olaf
Apropo modyfikacji unikatów... kilka unikalnych mieczy i buław powinno mieć fastest atack (tych trudniejszych do zdobycia) np. Ostrze Boga. Może dzięki temu woj miałby jakieś szanse przetrwać na hellu :P

Posted: 21 Mar, 2008 11:53
by Noktis
Skoro Mag sobie radzi bez uzycia magii to woj sobie nie poroadzi? :P
Ostrze Boga ma Fast Attack i 300% dmg to mu w zupelnosci powinno wystarczyc. Chcesz Fastest Attack to znajdz sobie HSOH :D

Posted: 21 Mar, 2008 12:17
by Noktis
Postawiłem temat dotyczący nowej wersji i tam przedstawiajcie swoje sugestie. http://www.awake.ugu.pl/viewtopic.php?p=92#92

Posted: 24 Mar, 2008 17:12
by Noktis
Sekendo-Bendor wrote:tak czy inaczej jezeli mag moze bic "ogniste weze" czy "rozpruwaczy" (hell/hell) bez uzywania magii, sama palka to chyba cos jest nie tak ;p
Powiedz mi przy jakim konfingu?

Posted: 25 Mar, 2008 17:41
by Sekendo-Bendor
naj's might
perun's crown
necromancer plate
derisive defender
dragon/wiz
obsidian/wiz
pentagram sign

Posted: 26 Mar, 2008 8:29
by Noktis
W podobnej konfiguracji u mnie, mag nie zadawał przebitek Drake'om. Być może pomyliłeś dag fizyczny z elementalnym, jaki posiada naj. Później to sprawdze i zobaczy są to obrazenia fizyczne czy elementalne.

Posted: 26 Mar, 2008 15:23
by Noktis
Te obrażenia to obrażenia elementalne, ktore posiada Naj. Potwór może mieć nawet AC 1000 a obrażenia elementalne zawsze otrzyma.

Posted: 26 Mar, 2008 16:55
by Sekendo-Bendor
ja tam nie widze zadnych obrazen elementalnych ;p

Posted: 26 Mar, 2008 20:20
by Patogen
a moze napiszesz dokladnie jaki dmg wyciagasz i cth?