Czy Awake jest imba?
-
- Posts: 11
- Joined: 20 Mar, 2008 14:50
Czy Awake jest imba?
Imho imbalanced strasznie ;p
Mag ktory w d1 byl przekoksany tutaj se wyciaga 19 lvl fb majac 1300 many, 250 hp, 230 ac, 260 cth i jakby mu +30 light radius bylo malo to jeszcze widzi z infra (o ile to dziala ;p)... co ma woj zeby to zrownowazyc jakos? ;p
Mag ktory w d1 byl przekoksany tutaj se wyciaga 19 lvl fb majac 1300 many, 250 hp, 230 ac, 260 cth i jakby mu +30 light radius bylo malo to jeszcze widzi z infra (o ile to dziala ;p)... co ma woj zeby to zrownowazyc jakos? ;p
Przeiceż w d1 tez wyciaga 19 lvl fb a nawet 20 lvl ;]
250 hp, 260 cth - w przypadku maga jest to nieistotne.
1300 many - w diablo 1 wyciąga 1150 many
nie weim gdzie tu widzisz przekoksowanego maga. Weż najlepiej idz na poziomie trudnosci Pieko na 15i 16 poziom magiem. Jeśli stwierdzisz ze mag jest przekoksowany to wtedy bardziej pomyśle nad tym.
Dziękei za zainteresowanie. jesli bedziesz mial jeszcze jakies sugestie to wal śmiało.
250 hp, 260 cth - w przypadku maga jest to nieistotne.
1300 many - w diablo 1 wyciąga 1150 many
nie weim gdzie tu widzisz przekoksowanego maga. Weż najlepiej idz na poziomie trudnosci Pieko na 15i 16 poziom magiem. Jeśli stwierdzisz ze mag jest przekoksowany to wtedy bardziej pomyśle nad tym.
Dziękei za zainteresowanie. jesli bedziesz mial jeszcze jakies sugestie to wal śmiało.
-
- Posts: 11
- Joined: 20 Mar, 2008 14:50
lvl czarow powinien byc podnoszony kosztem ilosci many
ac powinno byc podnoszone kosztem ilosci many i/lub poziomu czarow
zapomnialem dodac, ze mag w takim configu ma jeszcze faster hit recovery
tak czy inaczej jezeli mag moze bic "ogniste weze" czy "rozpruwaczy" (hell/hell) bez uzywania magii, sama palka to chyba cos jest nie tak ;p
az strach pomyslec jak by wygladal duel woj vs mag
przeciez mag jest tu pieprzonym czolgiem ;p
chodzi mi tu o te wszystkie unikaty (nota bene latwiej wymaxowac postac unikatami niz magicznymi bo wszystkie maja takie same staty) - powinny one wszystkie dawac cos kosztem czegos a nie hop siup wiecej ac wiecej mana wiecej zycia wiecej wszystkiego
na duzy plus za to immue niektorych potworow na fire i lighting, trzeba czasem uzyc innego czaru niz chain lighting i fb
ac powinno byc podnoszone kosztem ilosci many i/lub poziomu czarow
zapomnialem dodac, ze mag w takim configu ma jeszcze faster hit recovery

tak czy inaczej jezeli mag moze bic "ogniste weze" czy "rozpruwaczy" (hell/hell) bez uzywania magii, sama palka to chyba cos jest nie tak ;p
az strach pomyslec jak by wygladal duel woj vs mag

chodzi mi tu o te wszystkie unikaty (nota bene latwiej wymaxowac postac unikatami niz magicznymi bo wszystkie maja takie same staty) - powinny one wszystkie dawac cos kosztem czegos a nie hop siup wiecej ac wiecej mana wiecej zycia wiecej wszystkiego
na duzy plus za to immue niektorych potworow na fire i lighting, trzeba czasem uzyc innego czaru niz chain lighting i fb
Unikaty są specjalnie zrobione tak, aby były uzyteczne.
Mam jeszcze w planie zmodyfikować kilka rzczy w grze, min unikaty, np usunąć w Mocy Naja Chance To Hit: +150% , itp.
Ale jeśli grasz normalnie, bez żadnego taxi to musisz sie nieżle namęczyć zanim zdobędziesz jakiś potężniejszy unikat.
(Dzielony exp zostanie usunięty w następnej wersji, i to będzie juz ostateczna wersja)
Mam jeszcze w planie zmodyfikować kilka rzczy w grze, min unikaty, np usunąć w Mocy Naja Chance To Hit: +150% , itp.
Ale jeśli grasz normalnie, bez żadnego taxi to musisz sie nieżle namęczyć zanim zdobędziesz jakiś potężniejszy unikat.
(Dzielony exp zostanie usunięty w następnej wersji, i to będzie juz ostateczna wersja)
Postawiłem temat dotyczący nowej wersji i tam przedstawiajcie swoje sugestie. http://www.awake.ugu.pl/viewtopic.php?p=92#92
-
- Posts: 11
- Joined: 20 Mar, 2008 14:50
-
- Posts: 11
- Joined: 20 Mar, 2008 14:50
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests