Potwory niszczące itemki
Posted: 27 Mar, 2010 16:33
Właśnie wyleciałem z piekła gdzie łaziły Dark Warriory (nie pamietam dokładnie ich nazwy ale to była teksturka Wojownika w czarnej zbroi płytowej z tarczą i bławą) i rozwaliły mi moją cudną, śliczną, kochaną zbroje i czapeczke. Zaraz po wejściu na poziom koło schodów napadło mnie 3 takich i po kilku ciosach widziałem żółtą ikonkę zbroi alarmującą o jej niskim stanie. Po zaledwie kilku sekundach była już czerwona i znikła. Zanim od nich uciekłem w 5 ciosów straciłem też hełm.
Noktis nie uważasz ze to przesada? Przecież nie można zabijać 1-3 takich i od razu stawiać portal do miasta by się naprawić. Mnie jak złapali w rogu to myślałem ze tam zdechne. Musiałem uciekać z gry. Proszę wykasuj Damages Targets Armor z MOBów albo przywróć ten mechanizm - nieznikania i możliwości naprawy uszkodzonych itemków.
A przy okazji. Czy te szkielety na poziomach 1-4 muszą tak szybko napie####? Są tak szybkie jak Butcher w orginalnym Diablo. Za cholere nie idzie z nimi walczyć. Jak ma się tarczę to postać 95% czasu blokuje ciosy i czasem coś tam szturchnie, ale jak naskoczy ich więcej niż 1 to najlepiej rozpocząć nową grę w nadziei ze tym razem nie zostaną wygenerowane.
Mam nieodparte wrażenie że bronie dwuręczne w tej grze są jeszcze bardziej bezużyteczne niż w Diablo (bez tarczy nie da się żyć).
Dla przykładu: Bastard Sword ma obrażenia 6-15 a Twohanded Sword 8-16. Zaledwie 1 Damage wiecej kosztem braku tarczy. A najlepszy miecz w grze Katana 10-20 daje TYLKO 4 obrażeń więcej. Najlepsza siekiera ma obrażenia 12-30 czyli 2x wiecej niż najlepszy miecz jednoręczny. Nie uważasz że najgorsza broń 2ręczna powinna mieć właśnie 2x więcej mocy? W końcu to 2 łapy. Może wzmocone o 300% sprawiłoby że stałyby się atrakcyjną bronią zadającą mocne obrażenia ale kosztem tego ze bez tarczy i my będziemy mocniej bici.
Noktis nie uważasz ze to przesada? Przecież nie można zabijać 1-3 takich i od razu stawiać portal do miasta by się naprawić. Mnie jak złapali w rogu to myślałem ze tam zdechne. Musiałem uciekać z gry. Proszę wykasuj Damages Targets Armor z MOBów albo przywróć ten mechanizm - nieznikania i możliwości naprawy uszkodzonych itemków.
A przy okazji. Czy te szkielety na poziomach 1-4 muszą tak szybko napie####? Są tak szybkie jak Butcher w orginalnym Diablo. Za cholere nie idzie z nimi walczyć. Jak ma się tarczę to postać 95% czasu blokuje ciosy i czasem coś tam szturchnie, ale jak naskoczy ich więcej niż 1 to najlepiej rozpocząć nową grę w nadziei ze tym razem nie zostaną wygenerowane.
Mam nieodparte wrażenie że bronie dwuręczne w tej grze są jeszcze bardziej bezużyteczne niż w Diablo (bez tarczy nie da się żyć).
Dla przykładu: Bastard Sword ma obrażenia 6-15 a Twohanded Sword 8-16. Zaledwie 1 Damage wiecej kosztem braku tarczy. A najlepszy miecz w grze Katana 10-20 daje TYLKO 4 obrażeń więcej. Najlepsza siekiera ma obrażenia 12-30 czyli 2x wiecej niż najlepszy miecz jednoręczny. Nie uważasz że najgorsza broń 2ręczna powinna mieć właśnie 2x więcej mocy? W końcu to 2 łapy. Może wzmocone o 300% sprawiłoby że stałyby się atrakcyjną bronią zadającą mocne obrażenia ale kosztem tego ze bez tarczy i my będziemy mocniej bici.