Page 1 of 1

Kostka Horadrimów!

Posted: 24 Jun, 2015 21:43
by Wojtek25
Co ja tu będe mówił , CD Action zrobiło to za mnie ;) http://www.cdaction.pl/news-41908/do-di ... rimow.html

Posted: 24 Jun, 2015 22:53
by Obishedo
Jedna kostka wiosny nie czyni :P

Posted: 24 Jun, 2015 23:53
by Noktis
Problem d3 jest taki, że zrobił to Blizzard Entertainment a nie Blizzard North.

Posted: 25 Jun, 2015 2:09
by Obishedo
Dlatego próbują teraz przypaść do gustu graczom wprowadzając kosmiczne zmiany... Ale czy to pomoże i wyjdzie na plus to czas pokaże...

Posted: 25 Jun, 2015 9:13
by Wojtek25
Ta , ale również cieszą mnie zmiany dodania Torment 10 na PST :P

Posted: 25 Jun, 2015 12:26
by Obishedo
Najlepszy był system z 4 poziomami trudności - Normal, Nightmare, Hell, Inferno... Potem zaczęli kombinować z Monster Power a w efekcie w 2.3.0 będziemy mieć... znowu ponad 10 poziomów trudności... Po co?!

Czasy kiedy na Inferno osy z A2 nie dawały mi przejść przez Kanion były piękne. Aż się łezka w oku kręci. A teraz? Mamy 6 tormentów a tak naprawdę wyznacznikami są Greater Rifty, których ja znowuż nie gram bo w sumie... nie gram wcale w "Diablo III" od jakiegoś czasu...