Page 1 of 1

Balans atrybutów bosów

Posted: 19 May, 2015 14:03
by bialowlosy
Możliwe, że taki artykuł już był ale jakoś nie jestem w stanie takowego znaleźć tak więc:

Zauważyłem niejednokrotnie, że niektóre bosą są nie do przejścia dla danej klasy postaci, np. jeśli rogem natrafie na jednostke z hastem, extra siłą i blodlastem to nie ma siły żeby to zabić, podobnie dla wariora jeśli trafie na arcace enchant, błyskawice i poison w jednym, a jak dodamy do tego behemota to + na drogę, jedyne wyjście to ominąć takiego delikwenta.

Proponuję wprowadzić pewne ograniczenie pod względem dobierania skili bosom:
1. tylko jedna z opcji na raz: arcane enchant, lightning enchant albo poison enchant
2. hast z blodlastem nie mogą występować jednocześnie
3. behemot i extra strange nie powinny się nakładać, bo ja zabić coś co dostaje tylko 1/4 normalnego dmg a w dodatku klepie cię 3-4x mocniej niż normalny bos?
4. dodatkowo bos nie powinien mieć więcej niż 3-4 skile bo jak ci się nałoży np. behemot, extra strange, hast, fire enchant, lighting enchant, mastery a na dodatek albo strzela albo szarżuje to co można mu zrobić?

Proszę o opinię i kreatywne uwagi.

Posted: 19 May, 2015 18:50
by InSorteDiaboli
To jest Diablo proszę pana. Nie bez powodu dany boss ma taką a nie inną kumulację. Są 2 wyjścia:
- Wczytywać grę, aż będzie słabszy.
- Ułożyć pasjans, jeśli gra jest zbyt trudna. Te nowsze prowadzą za rączke, tutaj trzeba się nagłówkować. I nie ma że boli ;)

Posted: 19 May, 2015 21:24
by Obishedo
Właśnie dlatego gra jest przygotowywanapod kątem Multiplayer. Jak to się zwykło nówić "w kupie siła". Rozumiem, że autor tematu mówi oczywiście o poziomie trudności Torment tak?

InSorteDiaboli mógłbyś zmienić avatar? Jest po prostu za duży i zajmuje pół okna Explorera i nie wygląda to ładnie. Po prostu zmniejsz go bo trochę to irytuje jak obrazek zajmuje 1/2 ekranu. Pozdro!

Posted: 19 May, 2015 23:06
by bialowlosy
Po 1: nie ma jeszcze multi i nie wiadomo kiedy będzie a co za tym idzie męczymy się na singlu z mobami przystosowanymi do gry kilka kont: jeden blokuje reszta zabija ależ by to było proste.
Po 2: co to jest do główkowania jak mob zabija golema pierwszym hitem a mnie drugim? A jeśli nawet go trafie to zabijają mnie te wszystkie enchanty, które ma na sobie?
Fakt, nie jest to gra, która głaska gracza (i chwała jej za to) ale czasami jej poziom trudności graniczy wręcz z niemożliwością i przynajmniej na singiel player jako taki balans byłby mile widziany ;)

Mowa o hellu i tornamencie gdzie mobki potrafią mieć tyle skili że miejsca na ich opiske brakuje :P

Posted: 20 May, 2015 0:38
by Noktis
Multiplayer jest już od ponad miesiąca dostępny - patrz Projekt Tchernobog. Projekt Belzebub jest już zamknięty.