Page 2 of 2
Posted: 05 Nov, 2014 22:20
by Obishedo
Tak swoją drogą to Noktis mogłeś dać jedną postać w grze o nazwie jak Twój nick.Albo ten wędrowiec przy wejściu do katedry z Diablo 2 albo Rycerz 16 poziomu
Chodzi o to, że Noktis jest wędrowcem, którego po jakimś czasie nie ujrzymy w mieście, gdyż podążył także do podziemi Kościoła. W efekcie spotykamy go tuż przed walką finałową przeciwko Panu Grozy... Już rozumiesz?

Posted: 05 Nov, 2014 22:25
by Najtmar
Aha , dziękuje za wyjaśnienie.
Nie często zapuszczałem się w okolice wejścia do pierwszego poziomu ( w zasadzie tylko dwa razy się tam zapuściłem ) dlatego nie zauważyłem żadnej zmiany.

Posted: 05 Nov, 2014 22:41
by Obishedo
Wyjaśnię jeszcze dokładniej. Przed Kościołem spotykamy Noktisa, który opowiada nam, że musimy przejść próbę czyli zabicie Andariel. Noktis wspomina, że "być może się spotkamy" i wtedy podda nas kolejnej próbie. Tuż po zabiciu Andariel znika z miasta i go nie widzimy. Dopiero na ostatnim poziomie podziemi zostaniemy poddani prawdziwej próbie. I tu nie ma się z czego śmiać bo taka postać jak mag na poziomie Hell ma z Noktisem olbrzymi problem. Dlaczego? Noktis ma niewrażliwość na wszystko prócz ataków fizycznych. Mag go wtedy bije ręcznie a towarzyszy mu Gryphon jeśli nauczył się tego zaklęcia...
Posted: 05 Nov, 2014 22:58
by Noktis
W grze był niegdyś Noktis' Edge (a może Noktis' Sword) obecnie znany pod nazwą Edge of God.
jest jeszcze Strój Supermana ale to już inna sprawa

Posted: 05 Nov, 2014 23:08
by Najtmar
Nie czytałem w ogóle dialogów przyznam szczerze.Bez dźwięku jakoś trudno mi się przełamać.A drugą sprawą jest , że grałem tylko w multiplayer więc fabuła nie jest priorytetem w tym momencie.
Bądź co bądź dzięki jeszcze raz za rozjaśnienie sprawy.
I przypomnę pytanie : "Czy częstotliwość wypadania określonych przedmiotów magicznych / unikatowych jest inna na każdym poziomie trudności ? "
Posted: 05 Nov, 2014 23:13
by Noktis
Tutaj masz kalkulator rzadkości przedmiotów
http://diablo1.ovh.org/?item-rarity-calculator,58 Poziom trudności ma wpływ na wypadanie przedmiotów.
Posted: 05 Nov, 2014 23:25
by Najtmar
Tak , ale czy w modzie jest jakaś ingerencja w kodzie w tym zakresie ?czy jest to pozostawione tak jak to było w podstawowej wersji ?
Swoją drogą nie wiem czy to przypadek ale jeśli mam wyłączonego Torcha to częściej mi unikaty wypadają.

Posted: 05 Nov, 2014 23:30
by Obishedo
Torch nie ma tu nic do rzeczy bo w żaden jakikolwiek sposób nie ingeruje w grę. On tylko pomaga w wyświetlaniu paru funkcji np. hp potworów, ceny itemów, działania kapliczek itd.