Page 2 of 3

Posted: 10 Oct, 2014 13:53
by MasterBLB
Skoro apropo twórcy moda jest mowa,to powiedz proszę Noktis,czy on zna język polski (takie odniosłem wrażenie),czy lepiej sugestie dla niego po angielsku dawać?

Posted: 10 Oct, 2014 13:56
by Noktis
Skoro pisze po polsku to chyba zna 8)

Posted: 10 Oct, 2014 16:12
by MasterBLB
Ehhh co za ślepowron ze mnie,że się nie zorientowałem...

Okay,skoro tak to powiedz proszę Noktis,które z punktów sugestii uznajesz za ciekawe i warte rozważenia?

Posted: 10 Oct, 2014 16:57
by Noktis
Problem jasności kuli many pojawił się już przy projektowaniu UI, jednak po zwiększeniu jasności kuli, kolorystyka była zbyt kontrastowa, przez co nie pasowała. Była też wersja z marmurem za szkłem ale dziwnie to wyglądało.
Help, jest dostępny w grze, może warto dodać to jeszcze na stronie.
System zapisu może na początku być zaskakujący ale przecież tak samo jest w Diablo 2. Gdyby był stary system zapisu, nie byłbyś w stanie ukończyć gry na wyższych poziomach trudności.
Lista zmian jest dostępna w katalogu z grą, nie obejmuje tylko zmian z wersji alpha i pre-alpa. Dodatkowo na stronie internetowej tez jest info ogóle o modzie.
Panel umiejętności - możliwe, że będzie jeszcze zmieniany w kolejnej fazie projektu (Tchernobog), bo projekt Belzebub praktycznie nie jest już rozwijany, chociaż okazjonalnie może się zdarzyć jakiś patch.

Posted: 10 Oct, 2014 17:56
by MasterBLB
Uuuu,wielka szkoda że raczej nie będzie już dalszych zmian...z 2 strony,mod wprowadza nieprzebraną ilość świetnych zmian,i tylko lekkie doszlifowanie aby powstało absolutne arcydzieło jest potrzebne.Ale i w takiej obecnej postaci jak jest to nie wiem,czy to czasem nie jest najlepszy mod do gry jaki w życiu widziałem.

Co do helpa,to krótka podpowiedź "Press H for help" w tym "Game Settings" gdzie np szybkość chodzenia w mieście powinna już wystarczyć.

Jaką stronę masz na myśli?http://mod.diablo1.eu.org/ ?Jak wszystko co tam widzę zostanie uzupełnione to będzie git.A,i dobrze byłoby dać kolejną podkategorię "Shrines"

Btw,zaktualizowałem listę o punkt 12:
12) Przedmioty dodające życia/many
O,przypomniało mi się coś istotnego.
Otóż w starym Diablo jak założę na postać przedmiot który dodaje życia czy many,albo jak dodaję punkty za nowy poziom do odpowiednich statystyk to bieżąca wartość tego parametru się odpowiedniu zwiększy.
W modzie tylko maksimum jest zmieniane,a nie wartość bieżąca.

Posted: 10 Oct, 2014 18:06
by Hato
A jak już mówicie o menu i grafice jako takiej, to chciałem się spytac, czy jest jakiś prosty sposób podmienienia grafik? Próbowałem je wydostać jakimiś narzędziami ale ni nie znalazłem. Nie chce grzebać tam, aby poprawdzać wszystko. Chodzi mi jedynie o grafiki, chciałbym się pobawić w edycję ich (już parę skinów itp do gier tworzyłem, chciałem również tutaj coś dodać :P )

Posted: 10 Oct, 2014 23:23
by MasterBLB
Noktis,mam pytanie odnośnie szansy na wypadnięcie amuletu - czy to jakiś bug,czy one dopiero od 6+ poziomu lochów zaczną lecieć?
Bo doszedłem 5 postaciami na 5 poziom,czyszcząc każdy który przechodziłem czasem po parę razy + zainfekowaną piwnicę,i wyleciał mi raptem jeden amulet.JEDEN.W dodatku z negatywnym współczynnikiem do siły.

Zaczynam się obawiać,że może jakiś bug w rodzaju przecinka nie w tym miejscu co trzeba jest w generatorze przedmiotów,bo tak rzadko lecą?

Posted: 11 Oct, 2014 15:34
by Noktis
To raczej nie do mnie pytanie, bo ja nie koduje. Ale w oryginalnym D1 amulety też ci nie wypadną na niskich poziomach, wszystko zależy od ilvl, np w d1 najniższy qlvl dla amuletu to 8, czyli ze zwykłego potwora (nie unikalnego) najwcześniej wypadnie na 4 poziomie podziemi. Tobie wypadł jeden amulet a doszedłeś dopiero do 5 poziomu, więc jeśli formuły na ilvl są podobne do tych z d1, to wszystko jest w porządku.

Posted: 12 Oct, 2014 16:47
by MasterBLB
Mhm.Dziękuję Noktis sa wyjaśnienie kwestii amuletów.

Kolejny dodatek do zbiorczego postu:

13) Postać zabójczyni
Niedużo nią wprawdzie pograłem,a to dlatego,że przypomina mi za bardzo wojownika.To prawda,umiejętność Stealth diametralnie zmienia sposób prowadzenia postaci,ale kiedy niewidzialność się już zużyje z zabójczyni robi się taki niezbyt odmienny wojownik.
Proponowałbym,aby postać tę trochę zmodyfikować.I tak:
- umożliwić jej noszenie 2 mieczy jednoręcznych,2 sztyletów albo miecza i sztyletu.Pytanie,czy pałki też do tego powinny się liczyć;moim zdanie m nie.Podnosiłoby to dps i szybkość ataku,a co ważniejsze nadawałoby tej klasie postaci jakże potrzebnej unikalności.
- umożliwić jej blokowanie ataków jeśli trzyma broń w obu rękach.
- tak jak barbarzyńcy rosną odporności na żywioły i magii wraz z poziomem,tak zabójczyni mogłaby rosnąć szansa na trafienie krytyczne i obrażenia od krytyków.

Posted: 12 Oct, 2014 17:14
by riesa
I w tym momencie widzimy wszystkie Assy ktore przeszly Diablo torment z dual Zakarumite'ami... Albo innymi mid level lekkimi mieczami.

Ale fakt, assa mogłaby mieć +co lvl do crit chance i dmg by tym bardziej uwypuklic jej role... Wtedy do balansu zmiejszyc troche obrazenia w skillach i byłaby prawdziwa assa.

Posted: 12 Oct, 2014 19:11
by MasterBLB
Co to takiego ten Zakarumite i dlaczego zabójczynie nie mogłyby sobie biegać z dwoma takimi?

Propozycję zapodałem na podstawie klasy barda z Hellfire,dzięki temu że można było brać broń w obie ręce postać ta miała swój unikalny klimat i nie była kalką wojownika czy barbarzyńcy.
A w Belzebubie niestety,ale największy sens jeśli chce się grać w zwarciu ma używanie broni 1h+tarczy - zupełnie jak wojownik.

Posted: 12 Oct, 2014 22:31
by Obishedo
MasterBLB wrote:Co to takiego ten Zakarumite.
Image

^^ zdjęcie wzięłem z tego tematu jak co: http://awake.diablo1.eu.org/character-g ... -t828.html
Autorem fotki jest Gamma_Corvi więc, żeby nie było że łamię jakies prawa autorskie daję link do oryginału. Pzdr

Posted: 16 Oct, 2014 20:58
by Rota
Co do pkt 10 to wg mnie wcale nie jest to takie słabe.
Jak spotkasz czempionka Black Death z Light Enchantem to przy starciu z nim mając niezły Attack Speed max życie spadnie ci do 20% posiadanego w ciągu sekundy i po prostu jeśli nie jesteś odpowiednio przygotowany to padniesz od razu :P

Natomiast jedyne co to skuteczność zwykłych BD powinna być poprawiona tak aby te życie jednak mogło być odbierane częściej niż raz czy dwa przy konfrontacji :P

Posted: 04 Nov, 2014 18:27
by MasterBLB
Dzięki chłopaki za wyjaśnienia.
Rota,ten pomysł aby podrasować zwykłe Black Death a czempiony mające Lightning Enchanted pozostawić jak są brzmi całkiem dorzecznie.

Noktis,są jakieś szansę na wprowadzenie choćby części tych zmian,czy 100% waszych mocy przerobowych idzie teraz na wersję multi?

Posted: 04 Nov, 2014 20:39
by Obishedo
Lepiej żeby skupili się na multi, resztę można dodać później.