Page 2 of 4
Posted: 02 May, 2014 23:33
by BrightLord
Andronnik you wouldn't want to be born here xD
MF doesn't increase quantity of items being dropped. Instead it increases quality of what is dropped. There is simply higher chance that item that would normaly be blue will be unique/set/rare
Posted: 03 May, 2014 1:05
by Styner
andronnik wrote:damn, i feel like important things are discussed here, but they are all in polish......

Why wasn't i born in Poland!?
If you really want to translate, use 'Google translate'
Posted: 03 May, 2014 1:55
by andronnik
BrightLord wrote:Andronnik you wouldn't want to be born here xD
lol, you wouldn't want to be born in MY native country neither, believe me (and it's not Germany)
But thx for the explanation. I indeed thought that MF also increases the quantity of the items dropped. Now I know that it improves their quality, and that the benefit from MF decreses logarhitmicaly. That is actualy a very important information, so now i see that it is enough to have something like 100-200% MF.
Posted: 03 May, 2014 2:02
by Jofuss
I Google translate when I have the free time but unfortunately it only does a word translation and thus there are still things that you have to kind-of guess about. Different languages have different sayings and slang that don't really translate across languages and unless the person is very careful about what words they pick, it can often translate into somewhat incomprehensible gibberish.
Posted: 03 May, 2014 2:11
by andronnik
Jofuss, you've spoken the truth
Never trust google translator! Use it, but don't put your life in it
Actually i think i'm lucky enough to speak russian. Russian and polish are somewhat similar, so i can often understand the rubbish that comes with the google translations, unless it's some bad slang or abbrvtns.
Posted: 03 May, 2014 2:19
by eczek
zaczynamy dropic hehe
http://i.imgur.com/8S7ryJ6.jpg fresh gris armor
sprzedam za cos z setu rathma oprocz zbroi / sell for some part of rathma set (without armor)
Posted: 03 May, 2014 2:27
by andronnik
How much do you want for it, and in what currency? Do you also accept the Galactic Credit Standard? Or can i pay in diamonds and whores?
Posted: 03 May, 2014 2:33
by eczek
andronnik wrote:How much do you want for it, and in what currency? Do you also accept the Galactic Credit Standard? Or can i pay in diamonds and whores?
HMMMM
i make new char with this armor and send you via pm save
and you send me save with rathma staff helm or something other
Posted: 03 May, 2014 11:38
by Savrok
A co mi tam też zapytam.
Wyleciał kiedyś komuś miecz "Bul Kathos Tribal Guardian" czy jakoś tak [req 50]
Dodam iż znalazłem prawie wszystko co było do znalezienia prócz kilku przedmiotów tego własnie miecza, zbroi tal rasza i paru jeszcze innych.
Posted: 03 May, 2014 22:35
by MazuR
to moze i ja o cos zapytam. jak to jest z tym znajdowaniem lepszych przedmiotow.. piszecie ciagle cos o mp z jakims numerkiem a ja kompletnie nie wiem o co chodzi

jest jakas metoda na znajdowanie lepszych przedmiotow? mam 56 lvl wiec moze jest jakas zasada ktora pozwoli mi znalezc pare ciekawych unikatow. dotychczas znalazlem sporo setow duzo fajnych itemow ale z tego co widze wy macie wszystko co najlepsze

tych najlepszych jakos nie mam...
Posted: 03 May, 2014 23:26
by riesa
Mp z numerkiem to poprostu komenda '$player x' gdzie 'x' to wlasnie ten numerek. Ot cała tajemnica xP
Posted: 03 May, 2014 23:29
by MazuR
niewiele mi to rozjasnilo sytuacje

Posted: 04 May, 2014 0:12
by riesa
Hmm... 56lvl, jak widać bywalec forum, a jeszcze to niejasne... Więc spróbuję inaczej... Jeśli w trakcie gry stukniesz na klawiaturze ENTER, wpiszesz $player 2 i stukniesz znowu ENTER wtedy potwory będą miały więcej życia, armora, obrażeń ale za to będą dawały więcej expa i lepsze przedmioty. Tzn przedmioty nie będą na pewno lepsze ale potwory będą miały większa szansę by coś lepszego dropnąć. A dlaczego na forum niektórzy o tej metodzie piszą MPx? MP - Multi Player. Wzięło się to z Diablo 2, gdzie na singlu mogłeś wpisać komendę '/players x' i to emulowało w pewien sposób rozgrywkę na Battle Net. Wirtualnie dodawało ci jakby graczy do rozgrywki, a jak wiadomo w D2 na multi każdy dodatkowy gracz w grze zwiększał właśnie życie, armor/resy, damage potwora ale też i szanse na drop lepszych przedmiotów. Mam nadzieję, że teraz zrozumiesz bo jaśniej juz nie potrafię xd
Posted: 04 May, 2014 2:11
by MazuR
aaaa dziekuje bardzo

juz pieknie rozumiem i zaczne stosowac

moze to przyspieszy moje expienie bo juz myslalem ze na tym lvl skoncze

Posted: 04 May, 2014 9:01
by eczek
ja wczesniej tez nie wiedzialem ocb z tym $player ale nie qmam jak wy warriorami wpisujecie sobie np player 5 i robicie hell/torment ? to jest taka rzez ze jakos srednio w to wierzę...
necem moim na 47lvl z tarczą(15kostkow 12 ozywiencow golem 12lvl) armor class 390 zycia prawie 1400 apokalipsą na 10lvlu mam problemy z 16lvl + lazarus + terror domian na player 2 hell...
o tormencie nie wspomne wczoraj przez wiekszosc dnia robilem i doszedlem do 9lvl jaskini
chyba ze jak niektorzy latacie sobie postaciami haxowanymi na player 10 i co wypadnie to wrzucacie do trade stash hehe