Balans atrybutów bosów

Diablo 1 HD, codename Belzebub - General forum.
Post Reply
bialowlosy
Posts: 7
Joined: 06 Nov, 2014 15:51

Balans atrybutów bosów

Post by bialowlosy »

Możliwe, że taki artykuł już był ale jakoś nie jestem w stanie takowego znaleźć tak więc:

Zauważyłem niejednokrotnie, że niektóre bosą są nie do przejścia dla danej klasy postaci, np. jeśli rogem natrafie na jednostke z hastem, extra siłą i blodlastem to nie ma siły żeby to zabić, podobnie dla wariora jeśli trafie na arcace enchant, błyskawice i poison w jednym, a jak dodamy do tego behemota to + na drogę, jedyne wyjście to ominąć takiego delikwenta.

Proponuję wprowadzić pewne ograniczenie pod względem dobierania skili bosom:
1. tylko jedna z opcji na raz: arcane enchant, lightning enchant albo poison enchant
2. hast z blodlastem nie mogą występować jednocześnie
3. behemot i extra strange nie powinny się nakładać, bo ja zabić coś co dostaje tylko 1/4 normalnego dmg a w dodatku klepie cię 3-4x mocniej niż normalny bos?
4. dodatkowo bos nie powinien mieć więcej niż 3-4 skile bo jak ci się nałoży np. behemot, extra strange, hast, fire enchant, lighting enchant, mastery a na dodatek albo strzela albo szarżuje to co można mu zrobić?

Proszę o opinię i kreatywne uwagi.
User avatar
InSorteDiaboli
Posts: 16
Joined: 15 Feb, 2015 15:59

Post by InSorteDiaboli »

To jest Diablo proszę pana. Nie bez powodu dany boss ma taką a nie inną kumulację. Są 2 wyjścia:
- Wczytywać grę, aż będzie słabszy.
- Ułożyć pasjans, jeśli gra jest zbyt trudna. Te nowsze prowadzą za rączke, tutaj trzeba się nagłówkować. I nie ma że boli ;)
Diablo II Classic Europe player.
InSorteDiaboli@jsp
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Właśnie dlatego gra jest przygotowywanapod kątem Multiplayer. Jak to się zwykło nówić "w kupie siła". Rozumiem, że autor tematu mówi oczywiście o poziomie trudności Torment tak?

InSorteDiaboli mógłbyś zmienić avatar? Jest po prostu za duży i zajmuje pół okna Explorera i nie wygląda to ładnie. Po prostu zmniejsz go bo trochę to irytuje jak obrazek zajmuje 1/2 ekranu. Pozdro!
Image
bialowlosy
Posts: 7
Joined: 06 Nov, 2014 15:51

Post by bialowlosy »

Po 1: nie ma jeszcze multi i nie wiadomo kiedy będzie a co za tym idzie męczymy się na singlu z mobami przystosowanymi do gry kilka kont: jeden blokuje reszta zabija ależ by to było proste.
Po 2: co to jest do główkowania jak mob zabija golema pierwszym hitem a mnie drugim? A jeśli nawet go trafie to zabijają mnie te wszystkie enchanty, które ma na sobie?
Fakt, nie jest to gra, która głaska gracza (i chwała jej za to) ale czasami jej poziom trudności graniczy wręcz z niemożliwością i przynajmniej na singiel player jako taki balans byłby mile widziany ;)

Mowa o hellu i tornamencie gdzie mobki potrafią mieć tyle skili że miejsca na ich opiske brakuje :P
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Multiplayer jest już od ponad miesiąca dostępny - patrz Projekt Tchernobog. Projekt Belzebub jest już zamknięty.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 5 guests