Windowed Mode
Windowed Mode
How do I get Awake to run in windowed mode, ddraw.dll does not seem to be compatible with the newest version?
Przepraszam, że po polsku ale muszę sam Ciebie zapytać czy faktycznie będzie można uruchamiać "Awakening" w oknie. Będzie bardzo miło, gdyż mam na oku jeden projekt związany z wersją 7.0. Jednak warto by "Awake" uruchamiało się w oknie. Dlaczego? Już tłumaczę. Otóż mam w zamyśle nagrać całą moją rozgrywkę warriorem od totalnego zera, nie korzystając zupełnie z niczego co zdobyłem i zdobędę zanim wyjdzie wersja 7.0. Smaczku może dodać fakt, że będę grać rozgrywkę typu Hardcore. Czyli jedna śmierć równająca się końcu gry. Niestety do nagrywania mam tylko HyperCam 2.0 i jak nagrywam na pełnym ekranie, czyli tak jak mamy obecnie zrobione "Awake" to gdy wchodzę do innej lokacji nagle robi mi się tęczowo na filmie i nic nie widać... Tak samo miałem z "Diablo" i nic nie zaradziłem. Ale gdybym miał możliwość gry w oknie to byłoby to fantastyczne, gdyż testowałem to z "Tchernobogiem" i wtedy HyperCam spisywał się znakomicie. Znowuż jak miałem odpalony "Tchernobog" na full screenie to jak zobaczyłem filmik opadły mi ręce, gdyż ekran był cały czas czarny. Kombinowałem z ustawieniami i nic nie odkryłem. Jeśli mam grę w oknie to nagrywa mi pięknie...
Możesz uzyć ten program http://sourceforge.net/projects/dxwnd/
Albo jakiś ddraw.dll wrapper np ten http://www.strangebytes.com/index.php/p ... ista-patch
Albo jakiś ddraw.dll wrapper np ten http://www.strangebytes.com/index.php/p ... ista-patch
A więc sytuacja wygląda tak, że:
1 opcja wymaga pliku dxwnd.dll, którego nie mam. Czytałem trochę tutaj:
http://www.solvusoft.com/pl/files/brak- ... dxwnd-dll/
no i nie mam siły w nocy kombinować
2 opcja działa no ale to okno to nie okno lecz... okienko. Jest tak małe, że nie ma sensu na nim nagrywać gameplay'a.
Najlepsze okno byłoby takie jak jest w "Tchernobogu". Ono jest zasadniczo duże i filmiki na nim wychodzą fajnie.
P.S. masz może ten plik dxwnd.dll? Jak coś to prześlij mi na maila ok?
1 opcja wymaga pliku dxwnd.dll, którego nie mam. Czytałem trochę tutaj:
http://www.solvusoft.com/pl/files/brak- ... dxwnd-dll/
no i nie mam siły w nocy kombinować
2 opcja działa no ale to okno to nie okno lecz... okienko. Jest tak małe, że nie ma sensu na nim nagrywać gameplay'a.
Najlepsze okno byłoby takie jak jest w "Tchernobogu". Ono jest zasadniczo duże i filmiki na nim wychodzą fajnie.
P.S. masz może ten plik dxwnd.dll? Jak coś to prześlij mi na maila ok?
1. Pobierz ostatni build DxWnd http://sourceforge.net/projects/dxwnd/f ... t%20build/
2. Wielkość okna może ustawić w pliku konfiguracyjnym. W tym przypadku można to chyba zrobić pod znakiem tyldy ( ~ )
3. Są inne pliki ddraw.dll z możliwością uruchomienia w oknie, które działają z Diablo 1.
2. Wielkość okna może ustawić w pliku konfiguracyjnym. W tym przypadku można to chyba zrobić pod znakiem tyldy ( ~ )
3. Są inne pliki ddraw.dll z możliwością uruchomienia w oknie, które działają z Diablo 1.
Sprawa wygląda tak, że uruchamia dxwnd.exe potem w zakładce Main w polu Path wyszukuję awake.exe. No i od tej pory nie wiem jak poustawiać, żeby odpalało okno takie jak w "Tchernobogu" na początku. Zmieniałem różne te opcje ale zawsze mi gra wyskakuje na pełnym ekranie... Czego bym nie zmienił to efekt wciąż taki sam a nawet gorszy bo gra się wiesza
1 opcja) Zrobiłem tak jak piszesz, uruchomiłem za pomocą pliku AwakeEN.exe, pozmieniałem niektóre wartości no ale uruchamia na fullscreenie.
2) wrzuciłem do folderu game plik ddraw.dll no ale nie jestem zadowolony z wielkości okna. Tak już zresztą robiłem wcześniej, a na tak małym oknie to nie ma nawet mowy o nagrywaniu gameplay'ów...
2) wrzuciłem do folderu game plik ddraw.dll no ale nie jestem zadowolony z wielkości okna. Tak już zresztą robiłem wcześniej, a na tak małym oknie to nie ma nawet mowy o nagrywaniu gameplay'ów...
Pliki *.exe tez otwierasz notatnikiem?
Obi, twórca tego tematu pisał do mnie na facebooku i mu wyjaśniłem w kilku zdaniach jak odpalić Awake w oknie. Pisałem łamaną angielszczyzną i jakoś zrozumiał, a ty nie możesz zrozumieć i to po polsku
Napisałem ci, że ten wrapper ma konfigurację pod tyldą (~). W archiwum z dll masz jeszcze dodatkowo instrukcję. Czy w instrukcji jest napisane aby ddraw.dll otwierać notatnikiem?
Mam wrażenie że inne pliki ddraw.dll działające z diablo 1 i mające opcje uruchomienia gry w oknie posiadają lepszą jakość obrazu w trybie windowed.
Obi, twórca tego tematu pisał do mnie na facebooku i mu wyjaśniłem w kilku zdaniach jak odpalić Awake w oknie. Pisałem łamaną angielszczyzną i jakoś zrozumiał, a ty nie możesz zrozumieć i to po polsku
Napisałem ci, że ten wrapper ma konfigurację pod tyldą (~). W archiwum z dll masz jeszcze dodatkowo instrukcję. Czy w instrukcji jest napisane aby ddraw.dll otwierać notatnikiem?
Mam wrażenie że inne pliki ddraw.dll działające z diablo 1 i mające opcje uruchomienia gry w oknie posiadają lepszą jakość obrazu w trybie windowed.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests