Which class are strongest?
Which class are strongest?
Hello,
I'm curious which class in your opinion are "the best" among all difficulty levels, just for fun , or maybe your fav? Or maybe any class is too strong?
What annoys you, which is too strong in class characters? Please explain
Gretz!
BTW - my first - mage. This is my first spell class char. As always in original D1 i play warrior or rogue. Why? I like it, not required many player skill, like mage.
Now iam playin' sorc, and i like it! I been killed many times, but i lears some tactics tricks and strategies. The game is more diverse than click click click click LPM but! No offense!
I'm curious which class in your opinion are "the best" among all difficulty levels, just for fun , or maybe your fav? Or maybe any class is too strong?
What annoys you, which is too strong in class characters? Please explain
Gretz!
BTW - my first - mage. This is my first spell class char. As always in original D1 i play warrior or rogue. Why? I like it, not required many player skill, like mage.
Now iam playin' sorc, and i like it! I been killed many times, but i lears some tactics tricks and strategies. The game is more diverse than click click click click LPM but! No offense!
Last edited by theon on 05 Sep, 2014 20:25, edited 1 time in total.
"Keep smiling, visitor. Life is brief and so is glory, but death is forever."
Of course Mage, because this is my favourite class. Many time ago I played in "Diablo I" Mage in Beyond Naked Mage variant (my 30 lvl mage killed Diablo in Hell difficulty), in "Hellfire" I killed Na-Krul and Diablo on Hell Difficulty my 31-lvl mage... In "Belzebub" I play mage sometimes and he have 50 lvl and Hell Difficulty complete. I don't play Torment Difficulty because I don't have time... Now I play in "Diablo III: Reaper of Souls" but not wizard / witch
Z ciekawości, jak rozdawałeś staty, ene z vit pół na pół jako summoner/mag?eczek wrote:stawiam na nekromante dobrze prowadzony z wmiare dobrym sprzętem nie ma nigdzie problemow no i tą jako jedyną postacią udalo mi sie bezproblemowo ukonczyc torment
"Keep smiling, visitor. Life is brief and so is glory, but death is forever."
- Gamma_Corvi
- Posts: 211
- Joined: 07 Jun, 2014 13:28
Po pierwsze tytuł tematu/ankiety jest gramatycznie bez sensu.
Albo "which character class is strongest?" albo "which character classes are strongest?".
Po drugie samo pytanie też jest pozbawione sensu, ponieważ nie wiadomo w jakim kontekście się do niego odnieść.
Po trzecie, ranking postaci na ciągle updatowanej becie porównałbym do próby stwierdzenia czy postać odziana w ḥijāb i zasłaniająca twarz niqābem, którą obserwujesz przez lornetkę z 300 metrów to Monica Bellucci, Carmen Carrera czy raczej Lizzie Velasquez.
Jednak żeby nie wyjść na ignoranta coś od siebie dodam. Testuję nekromantę, maga, zabójczynię i łotrzycę. Każdą z postaci ukończyłem torment, jednak nie jestem w stanie jasno określić, która z klas jest najłatwiejsza w prowadzeniu, czy najsilniejsza, ponieważ każda z nich wymaga innego podejścia i sposobu gry, którego wg mnie nie da się porównać, zbyt wielkie są różnice w taktyce i prowadzeniu danej postaci.
Prosty przykład: zabójczyni po zastosowaniu Lotu Smoka jako czwartego wyładowania Fanatyzmu, kładzie Diablo Torment w mniej niż 15 sekund. Czy to znaczy, że jest najmocniejszą postacią w grze? Skąd. W normalnej rozgrywce jest nawet najsłabsza, ale tak to już jest z zabójcami, z zaskoczenia (czyt. zza pleców) kładą na hita, ostatecznie, gdy przeciwnik się jednak zdąży zorientować lub ma wystarczająco dużo hp, dobijają 2/3 cięciami i po krzyku. Normalna rozgrywka tą klasą to jednak mordęga jeśli nie wiesz jak wykorzystać jej potencjał. Inny przykład - mag, widzę, że prowadzi tu w zestawieniu, ale chyba tylko dlatego, że ludzie zrozumieli tytuł ankiety jako "twoja ulubiona postać". Ale znowu, czy najmocniejsza? Skąd, widocznie ludzie prowadzący magów wiedzą jak korzystać z tego co postać oferuje.
Eczek napisał o nekromancie, tu się zastanowiłem, gdyż do nekromanty mam wielki sentyment i darzę go największą sympatią za sprawą moich osiągnięć tą klasą w D2. Postać wciąż jeszcze nie jest dopracowana jak cała reszta, ale teraz, po poprawce w mechanice CS-a to najprzyjemniejsza obok łotrzycy klasa do prowadzenia w grze. Sprawia sporo frajdy, jednak mnie przyjemna gra szybko nudzi i zaczynam szukać wrażeń, a nekromanta mi ich nie zapewnia. Ot, taka postać do pogrania dla odstresowania. Trzeba temu jak najszybciej zaradzić, bo będziemy świadkami powtórki z Diablo 2 gdzie tego typu postacią był/jest hammerdin - wielkie obrażenia, wysoka obrona i do tego nieograniczona mobilność - postać w zasadzie bezobsługowa, więc nie dziwota, że takiego hammera "do zadań wszelakich" miał każdy przeciętny nerd, mający trochę grosza na setupy z allegro. Ja chcę przed podobnym losem uchronić nekromantę. Chcę by był postacią niszową, postacią dla fanatyków, postacią trudną w obsłudze i dzięki temu ciekawą, silną, choć wymagającą dla gracza.
Kolejna postać - łotrzyca. Ją opisałbym słowami jakimi wojsko określa AGM-114 Hellfire - wystrzel i zapomnij. Wystarczy szybki łuk kradnący manę, weźmy dla przykładu Fist of Heavens, do tego strzała kierowana i możesz grać z klikniętym "ctrl" by na bieżąco widzieć co leci z mobów, których nawet nie zdążysz zauważyć. Brzmi jak OP char? Ponownie błąd, gdyż jeśli dasz podejść jakiemuś bossowi wystarczająco blisko, to budzisz się w mieście chwilę później.
Reasumując, poza tym co wyżej napisałem, ankieta jest bez sensu jeszcze z jednego najważniejszego powodu - każda postać miała/ma/będzie miała swoich fanów, którzy będą ją wywyższali ponad inne klasy, a co za tym idzie: im więcej grających z powodzeniem magami, tym analogicznie więcej opinii, że mag jest OP.
Ja chcę jedynie by klasy były zbalansowane, reszta to już mniej lub bardziej sugestywne opinie ludzi nimi grających.
@theon
Co do Twojego pytania odnośnie rozdysponowania atrybutów u nekromanty, to masz zdjęcia mojego jeszcze na 50 wtedy lvlu na którejś stronie w temacie "full sets that you have found".
Albo "which character class is strongest?" albo "which character classes are strongest?".
Po drugie samo pytanie też jest pozbawione sensu, ponieważ nie wiadomo w jakim kontekście się do niego odnieść.
Po trzecie, ranking postaci na ciągle updatowanej becie porównałbym do próby stwierdzenia czy postać odziana w ḥijāb i zasłaniająca twarz niqābem, którą obserwujesz przez lornetkę z 300 metrów to Monica Bellucci, Carmen Carrera czy raczej Lizzie Velasquez.
Jednak żeby nie wyjść na ignoranta coś od siebie dodam. Testuję nekromantę, maga, zabójczynię i łotrzycę. Każdą z postaci ukończyłem torment, jednak nie jestem w stanie jasno określić, która z klas jest najłatwiejsza w prowadzeniu, czy najsilniejsza, ponieważ każda z nich wymaga innego podejścia i sposobu gry, którego wg mnie nie da się porównać, zbyt wielkie są różnice w taktyce i prowadzeniu danej postaci.
Prosty przykład: zabójczyni po zastosowaniu Lotu Smoka jako czwartego wyładowania Fanatyzmu, kładzie Diablo Torment w mniej niż 15 sekund. Czy to znaczy, że jest najmocniejszą postacią w grze? Skąd. W normalnej rozgrywce jest nawet najsłabsza, ale tak to już jest z zabójcami, z zaskoczenia (czyt. zza pleców) kładą na hita, ostatecznie, gdy przeciwnik się jednak zdąży zorientować lub ma wystarczająco dużo hp, dobijają 2/3 cięciami i po krzyku. Normalna rozgrywka tą klasą to jednak mordęga jeśli nie wiesz jak wykorzystać jej potencjał. Inny przykład - mag, widzę, że prowadzi tu w zestawieniu, ale chyba tylko dlatego, że ludzie zrozumieli tytuł ankiety jako "twoja ulubiona postać". Ale znowu, czy najmocniejsza? Skąd, widocznie ludzie prowadzący magów wiedzą jak korzystać z tego co postać oferuje.
Eczek napisał o nekromancie, tu się zastanowiłem, gdyż do nekromanty mam wielki sentyment i darzę go największą sympatią za sprawą moich osiągnięć tą klasą w D2. Postać wciąż jeszcze nie jest dopracowana jak cała reszta, ale teraz, po poprawce w mechanice CS-a to najprzyjemniejsza obok łotrzycy klasa do prowadzenia w grze. Sprawia sporo frajdy, jednak mnie przyjemna gra szybko nudzi i zaczynam szukać wrażeń, a nekromanta mi ich nie zapewnia. Ot, taka postać do pogrania dla odstresowania. Trzeba temu jak najszybciej zaradzić, bo będziemy świadkami powtórki z Diablo 2 gdzie tego typu postacią był/jest hammerdin - wielkie obrażenia, wysoka obrona i do tego nieograniczona mobilność - postać w zasadzie bezobsługowa, więc nie dziwota, że takiego hammera "do zadań wszelakich" miał każdy przeciętny nerd, mający trochę grosza na setupy z allegro. Ja chcę przed podobnym losem uchronić nekromantę. Chcę by był postacią niszową, postacią dla fanatyków, postacią trudną w obsłudze i dzięki temu ciekawą, silną, choć wymagającą dla gracza.
Kolejna postać - łotrzyca. Ją opisałbym słowami jakimi wojsko określa AGM-114 Hellfire - wystrzel i zapomnij. Wystarczy szybki łuk kradnący manę, weźmy dla przykładu Fist of Heavens, do tego strzała kierowana i możesz grać z klikniętym "ctrl" by na bieżąco widzieć co leci z mobów, których nawet nie zdążysz zauważyć. Brzmi jak OP char? Ponownie błąd, gdyż jeśli dasz podejść jakiemuś bossowi wystarczająco blisko, to budzisz się w mieście chwilę później.
Reasumując, poza tym co wyżej napisałem, ankieta jest bez sensu jeszcze z jednego najważniejszego powodu - każda postać miała/ma/będzie miała swoich fanów, którzy będą ją wywyższali ponad inne klasy, a co za tym idzie: im więcej grających z powodzeniem magami, tym analogicznie więcej opinii, że mag jest OP.
Ja chcę jedynie by klasy były zbalansowane, reszta to już mniej lub bardziej sugestywne opinie ludzi nimi grających.
@theon
Co do Twojego pytania odnośnie rozdysponowania atrybutów u nekromanty, to masz zdjęcia mojego jeszcze na 50 wtedy lvlu na którejś stronie w temacie "full sets that you have found".
theon
początkowo dawalem raz w magie raz w zywotnosc ale z czasem w samą zywotnosc
muszę sie troche nie zgodzic z wpisem gamma_corviego co do nerkomanty w diablo 2 nie jest wcale taki swietny gram "kilka" dni w te gre juz glownie pvp z 5lat na CBN i drugie tyle na prywatnych serwerach
nekromanta sprawia mi najmniej problemow w ubiciu gram zwykle barbarzyncą o nawet teraz na IDR mam takowego ubranego pod ligę PCL
http://i.imgur.com/dwIcajR.jpg
w belzebku barbarzynca bez trąby jest jak niestety chyba najgrosza postacia do gry mam nadzieje ze z czasem sie to zmieni
co do hammera to niestety masz rację odkad powstalo slowo runiczne enigma i syngerie do mlotka jest niezniszczalny czy to pvp czy pvm oczywiscie dobrze prowadzony tak sie sklada ze tez posiadam takowego
125fcr/86fhr/11k dam ubranego pod magic find
http://i.imgur.com/cuT5zXL.jpg
tu nawet napisalem wzmiankę o BM PVP takowym mlociarzem
kosztowal mnie ok 10000fg @d2jsp glownie ze wzgledu na craft amulet i pcs z wysokim lifem
http://diablo.phx.pl/czytaj/hammer-dewastator-pubz
hammerem gralem w diablo glownie na cbn zabijalem po 7osob przy jednorazowym wyjsciu z miasta na grze typu duels
a co do lotrzycy w diablo hd ma ogromną przewage nad innymi chocby ze wzgledu na wysoką rozdzielczosc mam nadzieje ze gdy powstanie multiplayer i co za tym idzie pvp bedzie to w jakis sposox fixniete hehe
to tyle z mojego malego offtopica pzdr
początkowo dawalem raz w magie raz w zywotnosc ale z czasem w samą zywotnosc
muszę sie troche nie zgodzic z wpisem gamma_corviego co do nerkomanty w diablo 2 nie jest wcale taki swietny gram "kilka" dni w te gre juz glownie pvp z 5lat na CBN i drugie tyle na prywatnych serwerach
nekromanta sprawia mi najmniej problemow w ubiciu gram zwykle barbarzyncą o nawet teraz na IDR mam takowego ubranego pod ligę PCL
http://i.imgur.com/dwIcajR.jpg
w belzebku barbarzynca bez trąby jest jak niestety chyba najgrosza postacia do gry mam nadzieje ze z czasem sie to zmieni
co do hammera to niestety masz rację odkad powstalo slowo runiczne enigma i syngerie do mlotka jest niezniszczalny czy to pvp czy pvm oczywiscie dobrze prowadzony tak sie sklada ze tez posiadam takowego
125fcr/86fhr/11k dam ubranego pod magic find
http://i.imgur.com/cuT5zXL.jpg
tu nawet napisalem wzmiankę o BM PVP takowym mlociarzem
kosztowal mnie ok 10000fg @d2jsp glownie ze wzgledu na craft amulet i pcs z wysokim lifem
http://diablo.phx.pl/czytaj/hammer-dewastator-pubz
hammerem gralem w diablo glownie na cbn zabijalem po 7osob przy jednorazowym wyjsciu z miasta na grze typu duels
a co do lotrzycy w diablo hd ma ogromną przewage nad innymi chocby ze wzgledu na wysoką rozdzielczosc mam nadzieje ze gdy powstanie multiplayer i co za tym idzie pvp bedzie to w jakis sposox fixniete hehe
to tyle z mojego malego offtopica pzdr
Blight już zapowiedział że w przyszłości maksymanla rozdzielczość zostanie ograniczona do tego 600, więc różyczka straci tę przewagę.eczek wrote:(...)
a co do lotrzycy w diablo hd ma ogromną przewage nad innymi chocby ze wzgledu na wysoką rozdzielczosc mam nadzieje ze gdy powstanie multiplayer i co za tym idzie pvp bedzie to w jakis sposox fixniete hehe
A co do samego tematu:
Narazie zamiast pytać, która klasa jest najsilniejsza, trzeba spytać która jest najsłabsza. Zwłaszcza że tutaj moc klasy mocno zależy od sprzętu, jaki uda Ci się znaleźć. Pewnym wyjątkiem jest tutaj Sorc, który może dojść o wiele dalej niż inne klasy na słabym sprzęcie.
Imho: każda klasa jest silna na swój sposób (i ma swoje problemy), poza assasinką, która regularnie ssie.
- Gamma_Corvi
- Posts: 211
- Joined: 07 Jun, 2014 13:28
Ciągnę offtopic
@eczek
Widocznie trafiali Ci się ludzie nie mający pojęcia o grze pvp nekrem, poubierani w kalejdoskop mary, 2xjordan, shako, hom. Takiego to nawet merc pojedzie, ale wyskoczyłbyś do mojego w czasach jak grałem, po któym został mi jedynie spis gratów na pamiątkę na skrzynce email:
Lvl 98
Diadem 2 nec / 20 fcr / 25 dex / 90 life / 30 @ / 7 fhr - socketed 2x 20l15@ jool
CoA 399/15/30/ 2xber
Kira's 170/70
Amulet 2 pb / 20 fcr / 20 str / 20 dex/ 30@ / 102 mana / 59 hp/ 9% mana reg
Ring 10fcr / 53 life / 15 Dex / 26 cold res / 36 fire res / 21 psn res / 36 light res
Ring 10fcr / 39 life / 19 Dex / 31 cold res / 27 fire res / 24 psn res / 28 light res
2xRaven 250/20
Soj
Bk5
2x dwarf 15
2x wisp 20 abs
Hoto 40@ eth flail
2x Stormshield 519 def bered/elded
Perf spirit monarch
Switch Cta 6-6-4 + eth bo spirit
Enigma MP 15/15 +775
Arach 120ed
Verdungo 40/15 13 reg
TG 200 ed
Snowclash
Trang Gloves 74 def
Waterwalks 210/65life upg
Inventory:
Necro Torch 20/20/25%
Annihilus 20/20/10
9x 45 Life PnB Sks
10x 20 life/5@ scs
@eczek
Widocznie trafiali Ci się ludzie nie mający pojęcia o grze pvp nekrem, poubierani w kalejdoskop mary, 2xjordan, shako, hom. Takiego to nawet merc pojedzie, ale wyskoczyłbyś do mojego w czasach jak grałem, po któym został mi jedynie spis gratów na pamiątkę na skrzynce email:
Lvl 98
Diadem 2 nec / 20 fcr / 25 dex / 90 life / 30 @ / 7 fhr - socketed 2x 20l15@ jool
CoA 399/15/30/ 2xber
Kira's 170/70
Amulet 2 pb / 20 fcr / 20 str / 20 dex/ 30@ / 102 mana / 59 hp/ 9% mana reg
Ring 10fcr / 53 life / 15 Dex / 26 cold res / 36 fire res / 21 psn res / 36 light res
Ring 10fcr / 39 life / 19 Dex / 31 cold res / 27 fire res / 24 psn res / 28 light res
2xRaven 250/20
Soj
Bk5
2x dwarf 15
2x wisp 20 abs
Hoto 40@ eth flail
2x Stormshield 519 def bered/elded
Perf spirit monarch
Switch Cta 6-6-4 + eth bo spirit
Enigma MP 15/15 +775
Arach 120ed
Verdungo 40/15 13 reg
TG 200 ed
Snowclash
Trang Gloves 74 def
Waterwalks 210/65life upg
Inventory:
Necro Torch 20/20/25%
Annihilus 20/20/10
9x 45 Life PnB Sks
10x 20 life/5@ scs
Last edited by Gamma_Corvi on 07 Sep, 2014 19:37, edited 1 time in total.
@eczek, tez mi sie wydaje ze te graty na tego neca kosztowaly pare lat temu fortune, chociaz w JSP czy ogolnie w hanel ladderowy sie nie bawilem. ale z tego co pamietam latajac mf runy to te itemy byly high end, niemal perf.
poza tym watpie by Corvus mial nick na jsp. z tego co sie wydaje przez to co mowil to byla glowni gra dla funu a nie na fg. ja tez co sezon probowalem zealota skladac i tez jestem bez konta na jsp ;p
poza tym watpie by Corvus mial nick na jsp. z tego co sie wydaje przez to co mowil to byla glowni gra dla funu a nie na fg. ja tez co sezon probowalem zealota skladac i tez jestem bez konta na jsp ;p
- Gamma_Corvi
- Posts: 211
- Joined: 07 Jun, 2014 13:28
Miałem dawno temu konto na d2jsp, ponieważ założyłem je, żeby pchnąć komuś Skradanie Siggarda który mi kiedyś padł (nie pamiętam teraz dokładnie, ale poszedł ostatecznie za jakieś 11 czy 12k fg). W high-endy też zaopatrywałem się na d2jsp, bo przecież nie na kanale za hrs
Gra mnie jednak w końcu znudziła i wystawiłem całego nekro na sell, wyciągnąłem za niego chyba 35k fg a potem sprzedałem konto d2jsp z 80k+ fg na ebayu. Pozostałe graty z postaci rozdałem ludziom w grze.
Tak, grałem na początku na Europe, potem na USWest bo tam ludzie byli bardziej ogarnięci.
Gra mnie jednak w końcu znudziła i wystawiłem całego nekro na sell, wyciągnąłem za niego chyba 35k fg a potem sprzedałem konto d2jsp z 80k+ fg na ebayu. Pozostałe graty z postaci rozdałem ludziom w grze.
Tak, grałem na początku na Europe, potem na USWest bo tam ludzie byli bardziej ogarnięci.
Upraszam wybaczenia. Niestety ostatnią lekcję angielskiego miałem w liceum, bardzo dawno temu. Temat założyłem mając nadzieję, że mimo jego braków trafi do ludzi nie będących obywatelami Polski.Po pierwsze tytuł tematu/ankiety jest gramatycznie bez sensu.
"Keep smiling, visitor. Life is brief and so is glory, but death is forever."
- Gamma_Corvi
- Posts: 211
- Joined: 07 Jun, 2014 13:28
Z cyklu "Opowieści Nocnej Treści"
Widzę, że w dalszym ciągu nikt nie głosował na zabójczynię. Sądzę, że po tym co tu zamieszczę, kwestia ta ulegnie diametralnej zmianie.
Na początek char sheets mojej ass-ass-iny.
Statystyki nie zawierają dodatkowych punktów z questów, bo nie chciało mi się ich zwyczajnie robić. Po ich dodaniu postać miałaby 386 punktów siły i około 16k dps. Jeśli wymienię biżuterię na lepszą (czyt. 3x80 str + 3x20 dex) sądzę, że próg 25-30k dps jest jak najbardziej realny do osiągnięcia.
Mamy więc 30k dps i 282% szansy na trafienie przeciwnika przez postać.
Do tego dochodzi:
Stealth
- zwiększający obrażenia o 179 punktów. 30k + 179 = 30 179 dps.
Maleficent Strike
- posiadający 40% bonus do trafienia przeciwnika. 282 + 40 = 322% szansy na trafienie wroga
- stale zwiększający obrażenia o 85% czyli 85% z 30k = 25,5k + 30k = 55,5k
Fanatyzm - posiadający 15 poziomów wyzwolenia:
dodatkowych 10% procent obrażeń na poziom. 15 x 10 = 150% obrażeń na ostatnim uderzeniu, 150% z 30k = 45k + 30k = 75kdps (!)
dodatkowych 5% szansy trafienia przeciwnika na poziom, 15 x 5 = 75% czyli 282 + 75 = 357% hit chance
dodatkowych 5% do szybkości ataku na poziom, 15 x 5 = 75% czyli 157 + 75 = 232% IAS
dodatkowych 5% szybkości odzyskiwania równowagi przez postać na poziom, 15 x 5 = 75% czyli 195 + 75 = 270% HRS
Myślicie, że to koniec niespodzianek? Skądże, teraz zrobi się jeszcze ciekawiej.
Kolejną umiejętnością zabójczyni jest Lot Smoka,
podbijający szansę trafienia o 100%, czyli 282 + 100 = 382%
oraz zwiększający czterokrotnie (!) zadawane obrażenia, czyli 400% z 30k = 120k + 30k = 150k dps (!!)
Żyje tam ktoś jeszcze? Ledwo-ledwo? No to teraz finiszer z pół obrotu prosto w pysk. Co wrażliwsi i Ci cierpiący na choroby układu krążenia lub niestrawność, proszeni są o zamknięcie okna przeglądarki w trybie natychmiastowym. Reszta odważnych, która postanowiła zostać, niech kontroluje orgazmy.
Istnieje możliwość zastosowania pewnego tricku, który nazwałem roboczo Pierwszą Wartością Kosmiczną Zadawanych Obrażeń Na Sekundę. By go przeprowadzić wystarczy połączyć umiejętność Fanatyzmu w roli kondensatora z Lotem Smoka jako wyzwalaczem.
Jak pisałem wcześniej, Fanatyzm posiada 15 ładunków kondensacji, jednak w zupełności wystarczy ich 14 a jako 15 użyć Lotu Smoka. Efekt?
140% dodatkowych obrażeń na przedostatnim uderzeniu. 140% z 30k = 42k + 30k = 72k
14 x 5 = 70% czyli 282 + 70 = 352% hit chance
14 x 5 = 70% czyli 157 + 70 = 227% IAS
14 x 5 = 70% czyli 195 + 70 = 265% HRS
A teraz zsumujmy to z Lotem Smoka:
400% z 42k dps = 168k + 42k = 210kdps
282 + 70 = 352% hit chance
Jak to wygląda w praktyce? Oczywiście nigdy nie wyciągniemy realnie takich obrażeń, ponieważ istnieją redukcje potworów i cała masa innych zależności, jednak nawet uwzględniając to wszystko zostaje nam niesamowita wartość.
Dziękuję za uwagę i życzę miłego głosowania.
Widzę, że w dalszym ciągu nikt nie głosował na zabójczynię. Sądzę, że po tym co tu zamieszczę, kwestia ta ulegnie diametralnej zmianie.
Na początek char sheets mojej ass-ass-iny.
Statystyki nie zawierają dodatkowych punktów z questów, bo nie chciało mi się ich zwyczajnie robić. Po ich dodaniu postać miałaby 386 punktów siły i około 16k dps. Jeśli wymienię biżuterię na lepszą (czyt. 3x80 str + 3x20 dex) sądzę, że próg 25-30k dps jest jak najbardziej realny do osiągnięcia.
Mamy więc 30k dps i 282% szansy na trafienie przeciwnika przez postać.
Do tego dochodzi:
Stealth
- zwiększający obrażenia o 179 punktów. 30k + 179 = 30 179 dps.
Maleficent Strike
- posiadający 40% bonus do trafienia przeciwnika. 282 + 40 = 322% szansy na trafienie wroga
- stale zwiększający obrażenia o 85% czyli 85% z 30k = 25,5k + 30k = 55,5k
Fanatyzm - posiadający 15 poziomów wyzwolenia:
dodatkowych 10% procent obrażeń na poziom. 15 x 10 = 150% obrażeń na ostatnim uderzeniu, 150% z 30k = 45k + 30k = 75kdps (!)
dodatkowych 5% szansy trafienia przeciwnika na poziom, 15 x 5 = 75% czyli 282 + 75 = 357% hit chance
dodatkowych 5% do szybkości ataku na poziom, 15 x 5 = 75% czyli 157 + 75 = 232% IAS
dodatkowych 5% szybkości odzyskiwania równowagi przez postać na poziom, 15 x 5 = 75% czyli 195 + 75 = 270% HRS
Myślicie, że to koniec niespodzianek? Skądże, teraz zrobi się jeszcze ciekawiej.
Kolejną umiejętnością zabójczyni jest Lot Smoka,
podbijający szansę trafienia o 100%, czyli 282 + 100 = 382%
oraz zwiększający czterokrotnie (!) zadawane obrażenia, czyli 400% z 30k = 120k + 30k = 150k dps (!!)
Żyje tam ktoś jeszcze? Ledwo-ledwo? No to teraz finiszer z pół obrotu prosto w pysk. Co wrażliwsi i Ci cierpiący na choroby układu krążenia lub niestrawność, proszeni są o zamknięcie okna przeglądarki w trybie natychmiastowym. Reszta odważnych, która postanowiła zostać, niech kontroluje orgazmy.
Istnieje możliwość zastosowania pewnego tricku, który nazwałem roboczo Pierwszą Wartością Kosmiczną Zadawanych Obrażeń Na Sekundę. By go przeprowadzić wystarczy połączyć umiejętność Fanatyzmu w roli kondensatora z Lotem Smoka jako wyzwalaczem.
Jak pisałem wcześniej, Fanatyzm posiada 15 ładunków kondensacji, jednak w zupełności wystarczy ich 14 a jako 15 użyć Lotu Smoka. Efekt?
140% dodatkowych obrażeń na przedostatnim uderzeniu. 140% z 30k = 42k + 30k = 72k
14 x 5 = 70% czyli 282 + 70 = 352% hit chance
14 x 5 = 70% czyli 157 + 70 = 227% IAS
14 x 5 = 70% czyli 195 + 70 = 265% HRS
A teraz zsumujmy to z Lotem Smoka:
400% z 42k dps = 168k + 42k = 210kdps
282 + 70 = 352% hit chance
Jak to wygląda w praktyce? Oczywiście nigdy nie wyciągniemy realnie takich obrażeń, ponieważ istnieją redukcje potworów i cała masa innych zależności, jednak nawet uwzględniając to wszystko zostaje nam niesamowita wartość.
Dziękuję za uwagę i życzę miłego głosowania.
Last edited by Gamma_Corvi on 08 Sep, 2014 12:03, edited 1 time in total.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 77 guests