Awake - zastrzeżenia.

Dyskusje/Sugestie dotyczące moda
dziadekkleofas
Posts: 3
Joined: 08 Jun, 2008 19:54

Awake - zastrzeżenia.

Post by dziadekkleofas »

1. Muzyka miejscami kłuje utratą jakości - na przykład już w pierwszych poziomach to, co było w zwykłym diablo wyraźne teraz ledwie słychać. Poprawić to zdecydowanie!

2. Zdecydowanie język angielski powinien być językiem w którym ma być robiony mod. Patriotyzm patriotyzmem, ale ludzie z za granicy też by chcieli pograć pewnie. Po za tym nazewnictwo prefixów zakrawa na patologię.

3. Właściwie Awake Mod byłby spoko... ale te elementy kłują mnie najbardziej w oczy i psują mi zabawę. ;)
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

1. Muzyka jest w takiej samej jakości jak w oryginale, a przecież nie można poprawić oryginalnej jakości, ponieważ jesli zwiększę częstotliwość to i tak będzie taka sama jakość a jedynie powiększy się rozmiar moda. Więc muzyka zostanie taka jaka jest.

2. Mod jest w dwóch wersjach językowych.
3. A ja myślałem że muzyka kluje w uszy a nie w oczy XD
dziadekkleofas
Posts: 3
Joined: 08 Jun, 2008 19:54

Post by dziadekkleofas »

Noktis wrote:1. Muzyka jest w takiej samej jakości jak w oryginale, a przecież nie można poprawić oryginalnej jakości, ponieważ jesli zwiększę częstotliwość to i tak będzie taka sama jakość a jedynie powiększy się rozmiar moda. Więc muzyka zostanie taka jaka jest.
No to jakim cudem przy tej samej częstotliwości i jakości utwór jest zasadniczo gorszej jakości od oryginalnego? Są tam w pierwszych poziomach zmieszane dwa utwory - ten z diablo 1 i z diablo 2. Ten z D2 brzmi dobrze, ale motyw z D1 brzmi katastrofalnie.
2. Mod jest w dwóch wersjach językowych.
Tja, ale napaczowaniu zangielszczonym patchem UI jest wciąż polskie - teraz napisy i treści są po angielsku, ale guziki itp. dalej po polsku. I wygląda to kretyńsko conajmniej.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

No to jakim cudem przy tej samej częstotliwości i jakości utwór jest zasadniczo gorszej jakości od oryginalnego? Są tam w pierwszych poziomach zmieszane dwa utwory - ten z diablo 1 i z diablo 2. Ten z D2 brzmi dobrze, ale motyw z D1 brzmi katastrofalnie.
Utwór z D1 nie brzmi katastrofalnie - brzmi tak samo jak w wersji oryginalnej. A różnica w jakości jest ponieważ utwory z d1 i z d2 nie byly nagrywane w tym samym czasie, oraz w innych studiach nagraniowych. Porównaj sobie utwór z Tristram z d1 a ten co jest w d2. Ten z D2 brzmi zdecydowanie lepiej ale to głównie dlatego że nagrywany był przez innych ludzi i w innym studiu.
W muzyce nic już nie będę zmieniał.
Tja, ale napaczowaniu zangielszczonym patchem UI jest wciąż polskie - teraz napisy i treści są po angielsku, ale guziki itp. dalej po polsku. I wygląda to kretyńsko conajmniej.
Jesteś pierwszą osobą której to az tak bardzo przeszkadza. Obcokrajowcy grali w wersję PL i im jakoś to nie przeszkadzało. Poza tym przeczytaj newsa na stronie moda,
arcyzuzel
Posts: 8
Joined: 04 Sep, 2008 19:42

Post by arcyzuzel »

moim zdaniem poziom trudnosci dla postaci poczatkujacej jest stanowco za duzy te 1-4 poziomy powinny byc latwiejsze zeby gracz dal rade sie wdrozyc a nie odrazu straszyc takim wysokim poziomem trudnosci druga sprawa te potwory przed smiercia chyba były szkotami bo nie dają wystarczającej kasy nie na kupno itemków bo na początku po co ale nie stac na poty które dla maga są sprawa zycia i śmierci jak również mi się nie podoba to ze z ciała itemki wylatują może w diablo 1 tak było i tez ale nieprzypadkowo blizzard w diablo 2 zmieniono ten patent i jeszcze jedno można by zminic czcionkę na mniejsza bo w trakcie pisana mogą się zmiescic max 2 zdania i nic więcej.
to są moje objekcję co do modu mam nadzieję ze w wersji 6,4 zostanie to zmienione ( jeżeli oczywiście ona powstanie)
zapraszam na wspólna grę, w diablo awake, to ogłoszenie się nie przedawnia, jak jest ktoś chętny- niech pisze na gg, które jest podane w profilu
peka
Posts: 13
Joined: 29 Jul, 2008 2:08
Location: kudowa/wroclaw

Post by peka »

@arcyzuzel
Czesc. jezeli chodzi o zmiane poziomu , to musze sie nie zgodzic , owszem jest ciezko , jednak dalem sobie rade czarodziejem sam - teraz juz mam nim jakis ~~40poziom.
Dlaczego sie nie zgadzam ? o ile ktos pamieta to w diablo1 zakladalo sie maga i rozdzka z "charged bolt" wbijalo sie xx poziom w okolo 2 minut (nie bylo mozliwosci smierci) - wracajac do awaken - nawet poziomy w ktorych mag juz ma opanowany teleport powinny byc bardziej przytyrane(nie chodzi mi o niewrazliwosci , ale predkosc chodzenia potworkow)
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

@arcyzuzel
Potwory na poziomach 1-4 zostaly chyba oslabone w wersji 6.x teraz jest zdecydowanie latwiej a ty mowisz ze za ciezko. Moze zagraj w rebirtha albo w moda do hellfire The Hell i zobacz jak tam jest, co potwory maja po 2000hp i spore ac/dmg.

Co do wypadania itemów po smierci to ja juz mówilem ze tego nie zmienie. I co niby blizzard zmienil w d2? przeciez itemy wciaz wypadaja tylko łatwiej je zebrać. Zreszta mag zawsze na początku był słaby.

Czcionki nie da sie zmienić.
arcyzuzel
Posts: 8
Joined: 04 Sep, 2008 19:42

Post by arcyzuzel »

jeżeli mówisz tak wypadaniu itemów to proponuje inne rozwiązanie zwój samowykrzesajacy
zapraszam na wspólna grę, w diablo awake, to ogłoszenie się nie przedawnia, jak jest ktoś chętny- niech pisze na gg, które jest podane w profilu
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Ta 8)
arcyzuzel
Posts: 8
Joined: 04 Sep, 2008 19:42

Post by arcyzuzel »

nie wiem czy chociaż zamierzasz robic nowa wersje moda ale jedna rzecz w nim mnie wkurwia oprócz tego moda gram tez w d1 może dało by rade żeby mod był robiony na patchu 1.09 bo ciągle przeinstalki mnie denerwują
zapraszam na wspólna grę, w diablo awake, to ogłoszenie się nie przedawnia, jak jest ktoś chętny- niech pisze na gg, które jest podane w profilu
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Po pierwsze nie klnij.
Po drugie mod jest robiony na patchu v1.09.
Po trzecie prześledź historie moda.
User avatar
dworek
Posts: 14
Joined: 01 Oct, 2008 19:21
Location: Rybnik
Contact:

Post by dworek »

Kontynuując temat...

Fajnie by było wprowadzić troszkę więcej z Hellfire. Mianowicie na pierwszym miejscu lokacje. Jakieś lokacje z teksturami 'Nest' i 'Crypt'. Sprawa z kreaturami już jest na bardzo dobrym poziomie, ale jeszcze może dałoby się troszkę z Hellfire poprzenosić? Hellboar? Stinger? Venomtail? Lich? Hork demon? Na pewno chciałbym ich zobaczyć w 'Przebudzeniu'.

Nie chce wymagać 'bóg' wie czego (bo doprawdy stoi na wysokim poziomie), ale fajnie by było rozdzielić ostatnich boss'ów. Oczywiście w miarę możliwości...
Chodzi mi mniej więcej o włożenie 'Baala' w osobną lokację i 'Diabełka' też. Można by było znaleźć zastosowanie właśnie w 'Crypt' dla Baala (w sumie Diablo powinien być tam gdzie jego miejsce :wink: ). Nest zawsze można zgrać z czymś dodatkowym. Jakieś nowe zadania, które wniosą trochę świeżej krwi?
Myśli, a przede wszystkim pomysły to mi się kołatają po głowie ciekawe, ale wiem, że z natury technicznej ciężej je wykonać i to nie takie proste. Aczkolwiek może?

~dworek
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Jakieś lokacje z teksturami 'Nest' i 'Crypt
Niemożliwe.
Hellboar? Stinger? Venomtail? Lich? Hork demon? Na pewno chciałbym ich zobaczyć w 'Przebudzeniu'.
Dobijasz mnie chłopie. http://diablo.phx.pl/awake/?show=monsters
Chodzi mi mniej więcej o włożenie 'Baala' w osobną lokację i 'Diabełka' też
Niemożliwe są nowe lokacje. I zapamiętaj Diablo to nie Hellfire.

I nie traktujcie mnie jako modmakera bo do prawdziwego moddingu to mi dużo brakuje, więc nie wymagajcie ode mnie jakis kosmicznych rzeczy. Generalnie mod jest juz na ukończeniu. Zostały tylko drobne poprawki.
User avatar
dworek
Posts: 14
Joined: 01 Oct, 2008 19:21
Location: Rybnik
Contact:

Post by dworek »

Nie wiem jak przeglądałem, ale w każdym razie nie dostrzegłem tam przedtem licha i hellboara :? Mój błąd...

A post mój to było tylko zapytanie, a nie jakiekolwiek stawianie wymagań. Jestem tutaj dopiero kilka dni i coś tam czasami mi się we łbie umyśli, to jeno przelewam na forum.

PS: Nie znam Twoich możliwości tak a propos :wink:

~dworek
Image
preston
Posts: 16
Joined: 10 Mar, 2009 12:36

Post by preston »

Postanowiłem odswiezyc z racji ze przeszedłem na single gre,(na multi tez na normal na razie). Oto moje zastrzezenia:
1. Gra na single jest moim zdaniem zbyt łatwa(jedynie quest na 2 zatrute zrodlo sprawil mi powazniejsze problemy) a to za sprawą unikatów z questów: ponure oblicze, sygnet niebios, sygnet tajemnic, które można zdobyc zbyt szybko. Moze gram łuczniczka to dla tego
2. Unikaty wypadają tak jak im sie podoba, najbardziej drazni mnie to ze zabijam diablo, baala, mephisto majacych tysiace HP i daja czasami zenade poprostu, przeciez to za ich pokonanie powinnismy najczesciej dostawac unikaty(w multi jest tak samo).
3. Mam zastrzezenia do poziomow na hell, niektore potwory sa zbyt latwe, przez to moze wyjsc kuriozalna sytuacja ze np. poziom 14 bedzie spacerkiem a poprzedzajacy 13 o wiele trudniejszy. Ja tak wlasnie mialem.
4. Skrzynia jest tym czego oczekiwalem ale jest tez minus bo juz od poczatku mozna stwozyc postac z poteznym boostem szczegolnie w trybie single dajac juz na starcie unikaty co podalem wczesniej.

Co do tlumaczenia i muzyki jakos mi to nie przeszkadza jest tyle swietnych zmian w tej grze. Tak wlasciwie powinna wygladac ta gra na poczatku. Szkoda ze nie mozna podciagnac rozdzielczosci na wyzsza tak jak jest to mozliwe w starym Falloucie.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests