Temat handlowy / Trade Topic

Diablo 1 HD, codename Belzebub - General forum.
BrightLord

Post by BrightLord »

Andronnik you wouldn't want to be born here xD

MF doesn't increase quantity of items being dropped. Instead it increases quality of what is dropped. There is simply higher chance that item that would normaly be blue will be unique/set/rare
Styner

Post by Styner »

andronnik wrote:damn, i feel like important things are discussed here, but they are all in polish...... :D Why wasn't i born in Poland!?
If you really want to translate, use 'Google translate'
andronnik

Post by andronnik »

BrightLord wrote:Andronnik you wouldn't want to be born here xD
lol, you wouldn't want to be born in MY native country neither, believe me (and it's not Germany) :D

But thx for the explanation. I indeed thought that MF also increases the quantity of the items dropped. Now I know that it improves their quality, and that the benefit from MF decreses logarhitmicaly. That is actualy a very important information, so now i see that it is enough to have something like 100-200% MF.
uRa!
Jofuss

Post by Jofuss »

I Google translate when I have the free time but unfortunately it only does a word translation and thus there are still things that you have to kind-of guess about. Different languages have different sayings and slang that don't really translate across languages and unless the person is very careful about what words they pick, it can often translate into somewhat incomprehensible gibberish.
andronnik

Post by andronnik »

Jofuss, you've spoken the truth :D

Never trust google translator! Use it, but don't put your life in it :)
Actually i think i'm lucky enough to speak russian. Russian and polish are somewhat similar, so i can often understand the rubbish that comes with the google translations, unless it's some bad slang or abbrvtns.
uRa!
eczek

Post by eczek »

zaczynamy dropic hehe :lol:

http://i.imgur.com/8S7ryJ6.jpg fresh gris armor

sprzedam za cos z setu rathma oprocz zbroi / sell for some part of rathma set (without armor)
andronnik

Post by andronnik »

How much do you want for it, and in what currency? Do you also accept the Galactic Credit Standard? Or can i pay in diamonds and whores?
uRa!
eczek

Post by eczek »

andronnik wrote:How much do you want for it, and in what currency? Do you also accept the Galactic Credit Standard? Or can i pay in diamonds and whores?
HMMMM

i make new char with this armor and send you via pm save :D

and you send me save with rathma staff helm or something other
Savrok

Post by Savrok »

A co mi tam też zapytam.
Wyleciał kiedyś komuś miecz "Bul Kathos Tribal Guardian" czy jakoś tak [req 50]
Dodam iż znalazłem prawie wszystko co było do znalezienia prócz kilku przedmiotów tego własnie miecza, zbroi tal rasza i paru jeszcze innych.
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
MazuR

Post by MazuR »

to moze i ja o cos zapytam. jak to jest z tym znajdowaniem lepszych przedmiotow.. piszecie ciagle cos o mp z jakims numerkiem a ja kompletnie nie wiem o co chodzi :) jest jakas metoda na znajdowanie lepszych przedmiotow? mam 56 lvl wiec moze jest jakas zasada ktora pozwoli mi znalezc pare ciekawych unikatow. dotychczas znalazlem sporo setow duzo fajnych itemow ale z tego co widze wy macie wszystko co najlepsze :) tych najlepszych jakos nie mam...
riesa

Post by riesa »

Mp z numerkiem to poprostu komenda '$player x' gdzie 'x' to wlasnie ten numerek. Ot cała tajemnica xP
MazuR

Post by MazuR »

niewiele mi to rozjasnilo sytuacje ;)
riesa

Post by riesa »

Hmm... 56lvl, jak widać bywalec forum, a jeszcze to niejasne... Więc spróbuję inaczej... Jeśli w trakcie gry stukniesz na klawiaturze ENTER, wpiszesz $player 2 i stukniesz znowu ENTER wtedy potwory będą miały więcej życia, armora, obrażeń ale za to będą dawały więcej expa i lepsze przedmioty. Tzn przedmioty nie będą na pewno lepsze ale potwory będą miały większa szansę by coś lepszego dropnąć. A dlaczego na forum niektórzy o tej metodzie piszą MPx? MP - Multi Player. Wzięło się to z Diablo 2, gdzie na singlu mogłeś wpisać komendę '/players x' i to emulowało w pewien sposób rozgrywkę na Battle Net. Wirtualnie dodawało ci jakby graczy do rozgrywki, a jak wiadomo w D2 na multi każdy dodatkowy gracz w grze zwiększał właśnie życie, armor/resy, damage potwora ale też i szanse na drop lepszych przedmiotów. Mam nadzieję, że teraz zrozumiesz bo jaśniej juz nie potrafię xd
MazuR

Post by MazuR »

aaaa dziekuje bardzo :) juz pieknie rozumiem i zaczne stosowac :) moze to przyspieszy moje expienie bo juz myslalem ze na tym lvl skoncze :)
eczek

Post by eczek »

ja wczesniej tez nie wiedzialem ocb z tym $player ale nie qmam jak wy warriorami wpisujecie sobie np player 5 i robicie hell/torment ? to jest taka rzez ze jakos srednio w to wierzę...

necem moim na 47lvl z tarczą(15kostkow 12 ozywiencow golem 12lvl) armor class 390 zycia prawie 1400 apokalipsą na 10lvlu mam problemy z 16lvl + lazarus + terror domian na player 2 hell...

o tormencie nie wspomne wczoraj przez wiekszosc dnia robilem i doszedlem do 9lvl jaskini

chyba ze jak niektorzy latacie sobie postaciami haxowanymi na player 10 i co wypadnie to wrzucacie do trade stash hehe