Wersja 7.0 w budowie

Dyskusje/Sugestie dotyczące moda
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Wersja 7.0 w budowie

Post by Noktis »

Oto co planuje dodać w wersji 7.0

- Nowy wygląd menu gry
- Odświeżony interfejs gry
- Zmiany w laucherze
- Nowe grafiki dla potworów / zmiany w potworach. (przykładowo nowe grafiki dla Andariel, mefista i duriela - grafiki z d2)
- Nowe filmiki / przerywniki, chciałbym aby były w formie szkiców w jakimś unikalnym stylu jak np w Diablo 3, tylko jest jeden problem - nie umiem rysować, więc jak znacie kogoś chętnego do współpracy do dajcie namiar :).
- dodanie krowiego poziomu, tylko w single player ale może na multi też jakaś krowa się pojawi.
- Drobne zmiany w przedmiotach
- Zmiany w Tristram, przywrócenie Gilian i Pepina a zarazem zmiany w fabule )
- Nowe palety dla poziomów podziemi.
- Drobne zmiany w spellach.
- Zmiany w balansie
- Zadanie z Andariel przenieść na 4 poziom podziemi.
- Dodać polskie głosy dla Wojownika, Łotrzycy i Czarodzieja w polskiej wersji gry.
- Poprawki w wersji PL.
- Usunięcie niepotrzebnych rzeczy z Tristram min, zablokowanie dojścia do obszarów gdzie widać czarny obszar.

To na razie tyle. Wersja 7.0 będzie prawdopodobnie ostatnią wersja moda. W tym temacie będę informował o niektórych rzeczach które dodaję.
Last edited by Noktis on 10 Dec, 2014 20:39, edited 2 times in total.
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

- dodanie krowiego poziomu, tylko w single player ale może na multi też jakaś krowa się pojawi.
Krowi Król rzucający zbroję a'la Bovine Plate z "Hellfire" :)
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Tylko w Single Player mogę ustawić żeby jakiś boss rzucał dany unikat. Tak jest np. ze Skeleton Kingiem, że rzuca Undead Crown.
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Ech, zapomniałem, że w multi właśnie to nie działa.
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Kilka dni temu na stronie Awake w serwisie Facebook pojawił się pewien filmik związany z wersją 7.0:
https://www.facebook.com/video.php?v=873629352655362
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Nie używam Facebooka i dobrze, że dałeś link bo bym o niczym nie wiedział. Zaimplementowanie mobków z "Diablo II" daje ciekawy efekt. Mimo, że pokazałeś tylko 7 sekund walki z Andariel już czekam z niecierpliwością na v7.0. Na jakim etapie jesteś? Czy wiesz już kiedy wydasz wersję finałową?
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Filmik przestawia Andariel, zrobiłem coś takiego w 2010 roku, ale nigdy nie dodałem tego do gry. Jeszcze nie zacząłem robić wersji 7.0, ja nie jestem tak jak pewien modder, który wydał tyle wersji swojego moda, że liczy się już w setkach :)

Obecnie w Awake jest więcej gatunków potworów niż w standardowym Diablo, dzięki zastąpieniu jakiegoś podgatunku nowym gatunkiem. http://diablo1.eu.org/?en_monsters,13

Część tych nowych potworów co są obecnie dostępne zostanie zmienionych na coś innego z grafiką z d2 (o ile będzie to możliwe), np takie Psychorby nie pasują mi do Awake.

Najlepiej byłoby normalnie dodawać nowe potworki bez zmieniania jednego w coś innego. Wiem że coś takiego jest możliwe bo np TH ma więcej bossów, unikatów itd.
Fog
Posts: 17
Joined: 10 Sep, 2014 21:37
Location: Hell

Post by Fog »

Ostatnio mod został uruchomiony na chwilkę z ciekawości by się z nim zapoznać. Najpierw chcę przejść podstawkę, później zabiorę się za niego i będę w stanie powiedzieć więcej, jeśli można. :shock:

To co na początek rzuciło mi się w oczy to miejsca dostępne w Tristram, do których nie było normalnie dojścia. Zawsze ciekawiło mnie co jest za murkiem, albo rzeczką. No ale tajemnica została odkryta - czarna przestrzeń, koniec mapy. Z tego co widzę, wymiary miasta są chyba takie same jak podziemi. W moim odczuciu niezbyt fajnie to wygląda, lepiej było z ograniczoną przestrzenią, gdzie nie dało się zobaczyć końca mapy miasta.

Co do Adrii, bardziej pasował mi do niej jej budynek, niż zwykła chatka.

Był też jeden bug, raczej nie przewidzenie. Potworek wyrzucił dwie miksturki many, ale leżała tylko jedna. Podobnie inny wyrzucił złoto, leżało obok ciała w prawym końcu ekranu, a druga kupka złota leżała w lewym. Po przemieszczeniu się, ta z lewego zniknęło. Niby nic, ale piszę w razie czego.
- Nowe filmiki / przerywniki, chciałbym aby były w formie komiksowej w jakimś unikalnym stylu jak np w Diablo 3, tylko jest jeden problem - nie umiem rysować, więc jak znacie kogoś chętnego do współpracy do dajcie namiar Smile.
Komiks, chmurki? Nie za bardzo mi to pasuje do Diablo. Bardziej coś jakaś mroczna sceneria, czy taka przesuwająca się z głosem narratora. To tylko moja opinia. To co planujesz dodać, może wyjść nawet całkiem fajnie.

Podoba mi się muzyka z Tristram jak i menu głównego. Cieszy mnie fakt, iż potworki są trudniejsze niż w podstawce, bo np. takim magiem w D1 to nie gra nawet w mp. :)
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

W moim odczuciu niezbyt fajnie to wygląda, lepiej było z ograniczoną przestrzenią, gdzie nie dało się zobaczyć końca mapy miasta.
W wersji 7.0 nie będzie dostępu do miejsc gzie widać czarną przestrzeń.
Komiks, chmurki? Nie za bardzo mi to pasuje do Diablo.
Może źle się wyraziłem, nie chodzi o typowy komiks z chmurkami, tylko o szkice (poprawiłem pierwszy post). Tak jak w filmikach z Diablo 3. Przykład masz tutaj początek filmu https://www.youtube.com/watch?v=PfQVZXo ... wnl-v4dQCA albo tutaj https://www.youtube.com/watch?v=oIF8O0tJIcs
Co prawda znajdują się tam animacje ale są również obrazy statyczne. Taki efekt pseudo 3D można uzyskać mając szkic składając się z kilku warstw np pierwszy i drugi plan, przesuwając w odpowiedni sposób między sobą warstwy z których złożony jest obraz.
User avatar
Wojtek25
Posts: 166
Joined: 13 Aug, 2011 18:31

Post by Wojtek25 »

http://scr.hu/3469/aqwq2

Małe błędy w lichu :)
Just another guy , who love endless dungeons , weird huh?
Jin
Posts: 14
Joined: 01 Jan, 2011 10:50
Location: Polska

Post by Jin »

Code: Select all

To na razie tyle. Wersja 7.0 będzie prawdopodobnie ostatnią wersja moda. W tym temacie będę informował o niektórych rzeczach które dodaję.
poczekaj poczekaj ile razy ja juz to czytalem to nie wiem, noktis Ty nigdy nie zostawisz D1 , nawet w zaswiatach ^^co do goscia od hella to alfabet mu sie skonczy i wiecej nic nie wrzuci, ale z toba inaczej pogralbym na BT znow z kims, ale to juz nie te czasy by poczuci sie jak dziecko ^^ chociaz dla przyjemnosci i zabicia wolnego czasu gram , gram w D1 Przebudzenie by Noktis! ale na singlu:( no i czekam ten tego na nowego skina dla Andzi bo mnie zszokowal + wielki dla ciebie bo kto by nie chcial pokonac tego monstrum w D1 tez ,no i czekam tez na wersje 3cyfrowa bo dam sobie reke uciac ze taka powstanie ^^ pracuj pracuj i daj ludziom wspomnienia z dziecinstwa .
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

Bardzo fajnie się prezentuje ta Andariel, dużo klimatyczniej niż wszystkie bossy [balor oraz jego klony] z Belzebuba razem wzięte

I czy da rade żebyś wydał Awaken 7.0 w wysokiej rozdzielczości dostosowanej do panoramy ?
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Jeszcze z gry zostaną usunięte niepotrzebnne rzeczy z Tristram min, zablokowanie dojścia do obszarów gdzie widać czarny obszar.
Jin wrote:poczekaj poczekaj ile razy ja juz to czytalem to nie wiem, noktis Ty nigdy nie zostawisz D1 , nawet w zaswiatach ^^co do goscia od hella ..
No prawdopodobnie w ogóle czegoś takiego nie czytałeś, bo nie przypominam sobie, że wcześniej podawałem info, że dana wersja będzie prawdopodobnie finalna. A nawet jeśli nie będzie ostania to co z tego? Od 2010 roku nic poza kilkoma patchami nie wydałem. Wersja 7.0 będzie pełnoprawną wersją.
"co do gościa od hella..." - to ja go w sumie nie znam, ale ostatnio chyba coś spuścił z tonu...
Jin wrote:no i czekam tez na wersje 3cyfrowa bo dam sobie reke uciac ze taka powstanie ^^
Biorąc pod uwagę tempo wydawania aptchy to tak ze 100 lat jeszcze poczekasz :) no chyba ze pójdę ci na "rękę" i po 6.9 wydam 6.9.1 a później 7.0 :). Wtedy będziesz miał tę 3 cyfrową liczbę.
BTW. póki co to ja od paru lat czekam na tę reklamę którą miałeś zaserwować dla Awake. :twisted:

Savrok wrote:I czy da rade żebyś wydał Awaken 7.0 w wysokiej rozdzielczości dostosowanej do panoramy ?
Nie wiem jak zwiększyć rozdzielczość w standardowym D1. Natomiast różne pliki ddraw.dll pozawalają na uruchomienie gry w oknie.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Kolejne rzeczy które zaplanowałem w wersji 7.0 to przywrócenie zadania The Butcher oraz zadania z Królem Szkieletów. Natomiast co z Andarilel i Durielem? Andarilem planuje podstawić pod Warlord of Blood a Duriela można by wrzucić na 16 poziom, chociaż an 16 to już jest przepełnienie tymi bossami ;d Zadanie z Andariel (Warlord of Blood) Aktywowałbym w trybie multiplayer tylko nie wiem jakie by były tego konsekwencje - do przetestowania.
Również pojawi się więcej palet w podziemiach oraz noc na paleta w tristram, która pojawiała by się od czasu do czasu. Poniżej screen zrobiony w programie graficznym pokazujący jak to mniej więcej by wyglądało z tym, że kolory postaci nie uległyby zmianie tak jak na obrazku poniżej.

Image
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Dzisiaj z Noktisem testowaliśmy w trybie multiplayer zadanie z Warlordem of Blood. Wygląda to ciekawie ale jest kilka rzeczy do dopracowania.
Image
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests