Zlikwidowanie opcji "gra z hasłem"

Dyskusje/Sugestie dotyczące moda
Post Reply
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Zlikwidowanie opcji "gra z hasłem"

Post by Obishedo »

Co wejdę na "Awake" to jest nieraz jedna gra albo i więcej. Ping zazwyczaj dobry bo pasek obok nazwy gry zielony. Często też sprawdzam na stronie ilu graczy gra. Problem w tym, że wszyscy zakładają grę z hasłem. Przecież nie będę każdego dodawać do /f l żeby spamować wiadomościami o podanie hasła :) Moje pytanie brzmi, przynajmniej teoretyczne: Czy jest możliwe zlikwidowanie tej opcji czyli wyłączenie wpisywania hasła. Gry byłyby open i już! Wiem, że D1 oraz wszelkiej maści mody po wyjściu "Belzebuba" straciły w ogóle już znaczenie bo gra w nie 0,01 % populacji graczy serii "Diablo" ale w tym momencie na "Awake" doskwiera mi samotność :) Chciałbym z kimś pograć jak za starych dobrych lat bo na D1 to już POL-1 umarło... Tutaj jednak wchodzą ludzie z całego świata. No niestety nie mam takiej możliwości bo non stop password!!! Pytanie numer 2: Ile jeszcze do v. 6.8? A może planujesz od razu wydać v. 7.0?
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Jest możliwość, wystarczy ze wywalę pole hasła z gry :) Problem będzie jeśli ktoś będzie chciał założyć grę z hasłem, to wtedy nie założy. Druga sprawa to że zielony ping nie oznacza że wejdziesz do gry jeśli osoba zakładająca grę ma zablokowany port 6112 w Firewallu i/lub Routerze. Trzecia sprawa to nie musisz dodawać ludzi do Friendlisty żeby do nich napisać, wystarczy komenda /w nick i wiadomość otrzyma osoba znajdująca się gdziekolwiek na serwerze / grze. Problem jeśli nie będzie umiała odpisać z gry XD Chyba w grze działają obie komendy /m oraz /w.

Awake 6.8 wydane zostanie w tym miesiącu ale nie spodziewaj się cudów, przez ostatni rok nic w tym nie ruszyłem. Dodana zostanie jedna opcja ,ale za to ciekawa :) (zobacz dwa ostatnie screena na facebooku dotyczące The Awakening). Nie wiem czy wersja 6.9 zostanie wydana czy tylko będzie wersją testową a wydana zostanie od razu finalna 7.0. W wersji 6.9 zajmę się balansem i dodaniem pewnych rzeczy o których na razie nie będę mówił, a które trzeba będzie przetestować :) Po wydaniu v6.8 zdradzę więcej szczegółów.
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Wszystko fajnie. Wchodze sobie na fejsa i widzę jak ma wyglądać Awake. No i zaciekawił mnie ten oto screen na którym pokazano Gotterdamerung

Image

Wyraźnie widzę, że ma 72 AC i dodaje po 30 punktów do strenghta, dexterity, vitality oraz magic i ma jeszcze opcję przygaszania światła -50 %. Ale nie widzę słynnej linijki: All resistance equals 0.

Czy to oznacza, że Gotterdamerung nie będzie nam "zerować" odporności?

Pytam z ciekawości bo i tak Korona Peruna jest o wiele lepsza!
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Ta fota prezentuje nowy stash i nie tylko (spójrz co jest na samym dole skrytki) Prawdopodobnie jest to błąd skrytki bo powinna byc ta wartość podana, ale w normalnym oknie są poprawne statystyki. To była wersja deweloperska obecnie skrytka ma 20 zakładek. Zobaczę jak to wygląda teraz, ale to ttlko skrytka , jeśli niektóre statystyki wyświetli źle to nie trzeba się tym przejmować.
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Na dole skrytki ten pasek z napisami Options, Monster Details i Shrines to pasek pochodzący z TorchHacka przecież. Ale zapewne przerobiliście zwykłego TorchHacka z D1 na Awake bo ten z D1 na Awake nie działa. W jakim celu został on dodany do v 6.8?
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Właściwie jedyna opcja dodana w 6.8 to własnie TorchHack i tyle. Jednak część informacji podawanych przez torchhack będzie niewidoczna.
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Noktis wrote:Właściwie jedyna opcja dodana w 6.8 to własnie TorchHack i tyle. Jednak część informacji podawanych przez torchhack będzie niewidoczna.
Rozumiem, że będzie to tak połączone, iż będę miał już Torcha w grze. Czy też będę musiał go uruchamiać poza grą, gdy zminimalizuję Awake?
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Grę będziesz musiał odpalić za pomocą launchera, gdzie masz do wyboru wersje językowe. Jak klikniesz np. wersję PL to zamiast AwakePL.exe odpalony zostanie plik bat, który uruchomi AwakePL.exe a po paru sekundach TorchHack. Prawie nie zauważysz różnicy, że gra odpala się nieco inaczej niż wcześniej. Jest to trochę słabe rozwiązanie ale działa. Testowałem i jednak czas zdarzają się błędy jeśli kilka razy pod rząd się uruchomi grę, to TorchHack za którymś razem nie zadziała, bo chyba zostaje w pamięci. Chyba w normalnej wersji też tak by było (nie sprawdzałem).

Miałem lepsze rozwiązanie, gdzie torch hack był dodany do gry bez ożycia injectora, Wszystko działało dobrze ale okazało się, że zniknęły napisy z przycisków na battle.net wina był plik ddraw.dll który użyłem. Są inne pliki ddraw ale nie miały pewnej funkcji która mi była potrzebna dlatego zrezygnowałem z użycia ddraw.dll. Jeszcze była opcja wyboru palet do gry (maksymalnie 10 palet) ale tez musiałem z tego pomysłu zrezygnować z powodu błędu w ddraw.dll.

Musiałby mi ktos napisac wrapper ddraw.dll :-)

BTW. Kiedy się nauczysz, że się nie cytuje posta poprzedzającego swój wpis? ;-)
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Szczerze mówiąc to nigdy nie odpalam gry z launchera. Jakoś od bardzo długiego czasu z przyzwyczajenia włączam ją za pomocą pliku AwakeEN.exe. Polskiej wersji nie używam. Powód jest bardzo prosty. Wielu graczy, którzy przewijali się tutaj na naszym battlenecie operuje językiem angielskim a ja z początku znałem nazwy unique itemów tylko po polsku co było błędne bo musiałem minimalizować grę wchodzić na stronkę i sprawdzać jak dany item się nazywa po angielsku. Dzisiaj miałbym wiekszy kłopot nazwać item po polsku :)
Mam pytanie: czy wprowadzisz jakiś plik co np. odpala grę bez tego TorchHacka bo moim zdaniem on jest zbędny chociaż nie wiem. Bynajmniej miałem go raz włączonego na D1 to jedyne do czego się przydał to ściągawka co daje jaka kapliczka. W sumie to mógłbyś mi bardziej przybliżyć po co tego Torcha masz zamiar zaimplementować w Awake? Co on takiego właściwie ma zmienić?
P.S. I nie interesuje mnie odpowiedź w stylu "wyjdzie patch to zobaczysz". Jak widzisz chociaż ja jedyny interesuję się jeszcze na poważnie twoim modem i prowadzę dyskusję i po prostu zżera mnie niecierpliwość bo czekam na v.6.8 i czekam...
Pozdrawiam!
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Będziesz mógł odpalić grę przez AwakeEN.exe i będzie "czyste" Awake bez torch. Poza tym Torcha można przecież w grze wyłączyć, tzn niektóre funkcje. Natomiast po co go dodaję? Jest tam kilka ciekawych opcji, np Pasek exp, spis efektów kapliczek, skrytka jak w d2 na 20 zakładek. Podświetlanie itemów na ziemi (które mogło by być zrobione tak jak w HD mod a jest jak jest) oraz pasek hp potworków (widać na nim jak szybko się regeneruje HP). Jeśli czekasz na wersje 6.8 a nie jesteś zainteresowany TorchHackiem to powiem ci że nic nowego nie zostanie wprowadzone, były plany żeby te palety dodać ale wrapper ddraw.dll szwankował. Ja w ogóle chciałem zeby czesc rzeczy z Torcha zostalo wywalone ale z twórcy torcha nie chce sie przy tym za bardzo dłubać dlatego na tyle ile umiałem to hex edytorem pare rzeczy zmieniłem.

Wersja 6.9 będzie problem żeby to gdzieś wrzucić bo ona troche zajmuje, więc będę musiał cześć rzeczy powywalać z gry. Po wypuszczeniu Awake 6.8 zrobie wątek o wersji 6.9 ale tylko w polskiej sekcji forum.
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Tak ładnie to opisałeś, że zagram z tym Torchem i zobaczę jak to wygląda w praktyce. Faktycznie pasek życia mobków to na pewno duży plus. Zawsze mi tego brakowało.
Osobiście jeśli chodzi o skrytkę to mi się nie przyda. Jestem starej daty i itemy trzymam na tzw. "mułach". Zresztą pare razy wyczyściło mi Stash w "Awake" a nie robiłem nigdzie zapisu plików i przeszedłem na styl klasyczny (old school).
Pasek expa na plus, gdyż fajne odczucia były widzieć jak pasek powoli rośnie w "Belzebubie"
Co do kapliczek to pamiętam, że w D1 zraziłem się tym, że parę razy mi zabrały 10 % many aż zmalała ona naprawdę mocno. I tak po tym doświadczeniu przestałem używać ich w jakimkolwiek modzie czy to do zwykłego "Diablo" czy też wersji z "Hellfire". Opis na pewno przyda się graczom a z tego co wiem w "Awake" nie występują kapliczki o negatywnym efekcie działania.
Image
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest