Noktis mam pytanie do ciebie

Dyskusje/Sugestie dotyczące moda
Post Reply
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Noktis mam pytanie do ciebie

Post by Savrok »

Th zaczyna mnie wkoorviac za częste zmiany statystyk itemow tam są
Stąd moje pytanko czy wiesz może kiedy wyjdzie ten mod Diablo HD
'diablo HD project by marsky'
Bo fajnie to dość wygląda i chętnie bym się na to przeżucł.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

No co ty powiesz, to dopiero teraz odkryłeś że w modzie TH często zmieniane są staty? chyba z każdym patchem a patche to co pięć minut wychodzą :) Co do HD to niestety nie mogę odpowiedzieć na twoje pytanie :) Zawsze możesz zagrać w Awake i przy okazji napisać sugestie odnośnie balansu :)
Last edited by Noktis on 28 Jul, 2013 12:32, edited 1 time in total.
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

Błagam bez ironii proszę.
Co do th to ja i tak te nerfy głęboko w du..e poniewaz jade częściowo na niebieskich itemach które tam raczej są niezmienne. Choć musze przyznać że Mordor ostatnio chyba oszalał i jak tak dalej będzie robił to się zdziwi ze wszyscy na starych łatkach jadą albo spierd***li z th stąd też moje pytanie bo graczy w th coraz mniej a to podstawa do gry w diablo przynajmniej dla mnie. Single Playera nie uznaje no chyba że w 1996 roku z gamblera w pre relase demo grałem jako główniarz.
Co do HD ciekawy jestem czy to będzie warte uwagi no bo wiesz sama ulepszona rozdziałka z filmiku plus pare bajerów to nie wszystko, choć przyznam ze wyglądało to imponująco. Chyba dobrze że ktoś się interesuje tym waszym modem w końcu po to chyba ten filmik był, a może się myle i tylko tak se robicie go zeby se później pyknąć kilka partyjek w odświeżone diabło.
A zapytałem tylko żebyś w przybliżeniu podał jakąś date albo przynajmniej powiedział czy nadal nad tym ktoś pracuje, wybacz nie wiedziałem ze to sprawa wagi państwowej tak więc zostawiam cię z twoją "tajemną tajemnicą" i równocześnie pozdrawiam : )
User avatar
Obishedo
Posts: 425
Joined: 09 Mar, 2013 14:14
Location: Jab?onowo Pomorskie - Poland
Contact:

Post by Obishedo »

Savrok wrote:A zapytałem tylko żebyś w przybliżeniu podał jakąś date albo przynajmniej powiedział czy nadal nad tym ktoś pracuje, wybacz nie wiedziałem ze to sprawa wagi państwowej tak więc zostawiam cię z twoją "tajemną tajemnicą" i równocześnie pozdrawiam : )
Ja również chciałbym poznać datę wyjścia D1 na HD. Pozdrawiam
Image
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Savrok to co widziałeś na filmiku to była bardzo wczesna alfa. Co ro rozdzielczości to i tak pewna osoba twierdziła, że jej mod i tak ma lepszą grafe. To nie jest żadna "tajemna tajemnica" po prostu nie ja jetem autorem tego projektu i nie mogę powiedzieć kiedy będzie to wydane o ile będzie wydane. Jeśli tak, to na pewno nie prędko.

A z tymi sugestiami dotyczącymi balansu to poważnie mówiłem. Ja obecnie chce się skupić na balansie Awake, może nawet nieco zmienić historie w grze i powywalać te grafiki postaci z d2. Ten koleś przy tawernie chyba nie pasuje XD Może warto by było Ogdena i Gillian przywrócić. Jest tez pomysł na wypadanie konkretnych unikatów tylko na nightmare/hell. Ale do tego trzeba wielu testów. Jest też pomysł na Cow Level :) jest jeszcze sprawa z dubbingiem Diablo 1...

Nie wiem czy widzieliście na Facebooku kiedyś wrzuciłem takie coś :)

Image
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

Obishedo ten sam avatar man na forun th hehehe
Po co ci ten dubbing przecież to tylko pogorszy sprawę zajebistych orginalnych głosów z d 1.
Noktis stary draniu :) jeśli awake ma być bardziej grywalne musisz zrobić niektóre rzeczy podobnie jak w th (wiem że nie pałasz sympatią do tego moda i zarozumiałego mordora)
Czyli musisz dodać:
-Bardzo fajnie było by wprowadzić minilevela na multi tego nie ma w TH na multi, tak wiec tu byś naprawde zabłysnął jak i na pewno zaciekawił paru graczy.
-więcej unikatów (th ma około 700 tu by się przydało chociaż z 200)
- usunąć niebieskie itemy z % ac ze sklepu griswolda niech będą tylko możliwe do znalezienia a max % ac nie większy niż powiedzmy 60 %
-bardziej zbalansować te unikaty przynajmniej 1 kara w każdym uniku 5 preffixowym te z 2 i 3 bonusami mogły by być bez kar)
-podnieść wymagania przedmiotów zeby nie było sytuacji gdzie wojownik na 28 levelu biega w najlepszym pancerzu z gry i włada najpotężniejszym orężem bo akurat dostał od kolegi, na takie rzeczy trzeba zasłużyć levelowaniem postaci.
-Zrobić w końcu żeby konkretne itemy dropiły na konkretnych poziomach trudności to jest podstawa.
-Więcej minibossów i na miłość boską przywróć Leorica w 4 levelu jako trudnego bossa do pokonania najlepiej jeszcze jakby dało się zaimplementować minilevele na multi w stylu "Leoric Tomb" to samo się tyczy Butchera zamiast niego dałeś jakąś dziwkę zabijając esencje d 1 gdzie moje słynne "Fresch meat"
-Podnieść trochę poziom trudności gry bo diablo 1 to nie gra dla noobów tylko starych wyjadaczy, a nooby wolą grać w d 3
-Grafiki do itemów to można z wielu gier powyciągać ja moge nawet cut outy porobić tylklo musisz podać rozmiary i format zapisu w gimpie jest to do ogarniecia jak najbardziej a ja mam ostatnio troche czasu.
Na programowaniu się nie znam zupełnie ale mogę zasugerować parę pomysłów, liste niektórych unikatów oraz porobić dodatkowe grafiki uników jakbś chciał
I wtedy może Awake było by tak grywalne jak th czyli zabrać sie w końcu za to, zebrać odpowiednich ludzi popracować parę miechów (tyle na ile czas pozwoli) i wydać konkretną łatę powiedzmy w listopadzie. Jakby co to służę pomocą i tu pisz do mnie jak zechcesz i jak będziesz miał chętnych do pracy nad modem
Jakby co na Tunngle mam nik Fus
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Niektóre głosy z dubbingu są dobre :)
Skąd od razu stwierdzenie, że nie pałam sympatią do tego moda? Fajniejszy mi się wydaje The Dark.

- nie jestem modderem :)
- nie umiem dodać minipoziomów w muli ani w singlu.
- po co mi 200 takich samych unikatów? Lepiej zrobić bardziej losowe staty i trudniejsze do znalezienia. Chodzi o drop tylko na nightmare/hell
- co do balansowania unikatów to najpierw trzeba by było balansować potworki a później brać się za unikaty. W ostatnim patchu trochę pozmieniałem w statach dałem większą losowość i tez się zdążyły ujemne staty. Przy unikatach trzeba naprawdę długo posiedzieć.
- Andariel jst trudn iejszym bossem niż Butcher no i ma lepsze AI w planie mam wziąć grafikę z d2, już testowałem i wyglądało Ok to samo z Durielem i Mephisto..
- co do poziomu trudności to jak będzie dobry balans to z podniesieniem poziomu trudności nie będzie problemu. I tak Hell/Hell nie jest sielanka
.
- co do grafik itemów to myślałem z Path of Exile wziąć jakieś grafiki oni tam mają fajne itemki porobione. Grafika unikatu Edge of God jest do wymiany. Np coś takiego można wrzucić z PoE.
Image
To tylko tak na szybkiego wrzuciłem jakiś item. Z Chrisem bym tylko musiał pogadać odnośnie wykorzystania grafik z PoE w modzie. Trochę go znam więc myślę, ze nie byłoby problemu. No i jeszcze są też grafiki z Diablo 3. Problemem jest dodanie większej ilości grafik niż normalnie, wiem, ze Mordor to zrobił ale on nie jest za bardzo chętny do dzielenia się wiedzą a ja modderem nie jestem.
- Chętnych do pracy nad modem nigdy nie było i już prawdopodobnie nie będzie. Wem, że nad Th jakaś większa ekipa siedzi i moduje. Co do Tunngle, to tam mam zbyt stare konto i nie mam wielu opcji. Wychodzi na to, że musieliby mi konto usunąć u założyć nowe.
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

The Dark, The Hell, Middle earth, Rebirth, Awake każdy mod jest fajny na swój sposób i każdy ma prawo do swojego zdania rzecz jasna.
Nie mówię o 200 takich samych unikatach ale 200 przemyślanych powiedzmy po 60 dla każdej z klas i na każde poziomy trudności.
Co do kreowania statystyk unikatów i ich qlvl to moim zdaniem nie ma nic przyjemniejszego od takiej roboty to jak wisienka na torcie :)
W the hell sam już pare pomysłów zapodałem i odziwo mordor niektóre zaakceptował, a nawet dał mi słowo ze nie będzie zmieniał już statów w istniejących itemach no ale pożyjemy zobaczymy...
Wracając do unikatów to z obecną liczbą szybko się mod będzie nudził, chyba też grałeś w diabło dość długo [ ja gram od 17 lat] i wiesz że dalszą motywacją oprócz grania samych coopów jest właśnie zbieranie itemów, bo po co mi 10 mieczy "Edge of God" z czego jeden będzie miał + 1 all attributes a drugi +15 all attributes. I zawsze się będe upierał przy tym ze większa liczba unikatów uczyni je bardziej unikatowymi - czyli rzadziej będeą dropic konkretne itemy, a takrze uczyni ogólnie grę ciekawszą, ponieważ duża część mocy d 1 jest właśnie w przeróżnych itemach.
Co do grafik z d 2 Andariel jakby dało radę wyciągnąć to troche byś zrekompensował brak butchera, ale błagam tylko nie ten soul burner w tym pokoiku.
Grafika miecza może być, tylko daj ją na wprost ze jak by był w inwentory to żeby zajmował 3 kratki jak każdy Bastard a nie 6
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1250
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Nawet nie iem czy będę w stanie dać więcej unikatów. Mniej więcej wiem jak to zrobić ale nie wiem czy to zadziała. Później trzeba i tak wymyślać sensowne statystyki...
Grafikę Andariel z D2 już w 2010 miałem zrobioną, testowałem i od dwóch lat planuje wypuścić finalną wersję moda z tymi nowymi grafikami ale jakoś się przeciąga :)
Obecnie w wersji 6.8 chcianym zrobić balans potworków i może unikatów. Może jeszcze jakieś zmiany w kodzie. Wersja 6.9 byłaby wersja testową , być może nowymi unikatami, bossami, przedmiotami, no i przede wszystkim testowanie dropienia tych unikatów czy w ogóle wypadają. Wersja 7.0 byłaby wersją finalna zawierałaby nowe grafiki, cow level i jakieś ulepszenia w kodzie, może naprawa friendlyfire, pokazywanie innych graczy na mapie. No i nowa skrzynka (screen kilka postów wyżej)

Jak chcesz pomóc, to daj kontakt na PM, najlepiej gg.
User avatar
stasiek19
Posts: 13
Joined: 20 Jul, 2013 14:49

Post by stasiek19 »

jeśli chcecie dobre grafiki, mieczy i innych dupereli z ekw. to możecie wykorzystać te z lion heart. To taki Diablo tylko bez podziemi
User avatar
Savrok
Posts: 146
Joined: 15 Jan, 2011 2:14
Location: Polska/Warszawa/Praga PN

Post by Savrok »

47924994 to moje zakichane gg z którego prawie nie korzystam ale jak coś to będzie włączone zawsze po 18:00
Jeśli chodzi o itemy to mogę coś zaproponować różne statystyki w konkretnych przedmiotach oraz porobić obrazki do niektórych
W gimpie tylko nie znam formatu zapisu i konkretnych rozmiarów np pierścień jest mniejszy od zbroi.
Programowanie odpada bo się na tym nie znam, kiedyś trochę jakimś debugerem się bawiłem i poprzerabiałem staty w niektórych itemach w th w pliku exe :) Wiem ze każdy item ma jakby 6 slotów jeden przeznacza się na obrazek pozostałe pięć na statystyki. poza tym to dla mnie czarna magia.
Popytam troche na tunngle kanale th są tam różni goście co trochę potrafią jeśli chodzi o zabawę z plikami diablo.
Widok innych graczy na mapie to podstawa tak jest tez w th to duże ułatwienie. Co do większej ilości unikatów i minibossów to jeśli tego nie zamierzasz robic to ciężko ci będzie pozyskać większe zainteresowanie dla awake bo zabijanie mobów i znbieranie przeróżnych itemów to esencja tej gry, acha trzeba pamiętać też ze niebieskie itemy typu % ac czy zodiaki to też pro-itemy i coś takiego poowinno dropić bardzo sporadycznie na piekle.
Np. Zbroja "Full plate mail" z prefixem awesome powiedzmy losowym od 50-70% AC i suffixem Deflection powiedzmy -[20-30] DFE i taki niebieski item powinien być lepszy od najlepszych unikatów ale zarazem niezwykle trudny do znalezienia np wypadający tylko z regularnych mobów a wiemy że szansa wypadania niebieskiego itemu ze zwykłego moba jest bardzo mała, oczywiście nazwy podałem przykładowe.
W ten sposób niebieskie itemy też będą miały duże zznaczenie i nie wszystkie będą śmieciami
Pomysłów mam od hooya i tych własnych i tych z th ale trzeba to umieć zaimplementować jeszcze do gry i wtedy było by miło...
Tungle ACC : Fus
Diablo ACC : Bajadoz
Piszę po polsku bo lubię komunikować się w ojczystym języku a nie w "yngielskim".
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests