Witam i pytam!

Dyskusje/Sugestie dotyczące moda
Post Reply
Wieprzu
Posts: 2
Joined: 10 May, 2012 17:55

Witam i pytam!

Post by Wieprzu »

Witam, od wczoraj gram na tej modyfikacji Diablo i muszę przekazać Panu wyrazy mojego uznania. Gra się przyjemnie, jak na razie nie znalazłem błędów, a dodane innowacje ułatwiają/utrudniają grę w zbalansowany sposób. Naprawdę dobra robota.

Jednakże mam kilka pytań/propozycji:
- Na forum wyczytałem, że skrzynka ma tendencje do opróżniania się, gdy zostanie przeładowana przedmiotami / gdy zostanie dodana nowa postać / zmienione zostanie imię postaci. Może można łatwo zaradzić w tym pierwszym przypadku? A gdyby tak ograniczyć liczbę przedmiotów którą można włożyć do skrzynki do 100? Nie znam się na tych sprawach, ale o ile znam blizzarda i ich ograniczenia różnorakie (o ile wchodzi to w grę przy mechanice biednej Gillian zamienionej w skrytkę) może jest to liczba 127 albo 255 ? Myślę, że 100 miejsc na przedmioty jest więcej niż wystarczające, a utrata tych najcenniejszych ze skrytki może boleć. Postaram się zrobić w przyszłości testy pod tym względem.

- Czy aby zrobić backup skrzynki/postaci wystarczy stworzyć zapasową kopię folderu "data"? Kopiowanie całego folderu gry wydaje mi się niezbyt wygodne.

- Ściągnąłem program "awakeklicker" cobym nie musiał nabywać nowej myszy przed wbiciem 40 poziomu, ale nie działa. Czy jest to moja wina, czy program nie został uaktualniony do współpracy z aktualnym patchem?

Na razie to wszystko, jak coś mi dojdzie, to doedytuję ten post.

Pozdrawiam, Wieprzu.
User avatar
Noktis
Site Admin
Posts: 1251
Joined: 29 Jan, 2008 13:39
Location: Polska
Contact:

Post by Noktis »

Nie ja stworzyłem skrytke i nic w niej nie da się zmienić. Co do znikania przedmiotów ze skrytki, mi się to nigdy nie zdarzyło. Zawsze moża zrobic backup folderu data/ (jest to całkowity backup skrytka+postaciei).