Page 4 of 4

Posted: 19 Apr, 2015 0:07
by Noktis
Obishedo, wyjaśnię ci, że makaron_05 mówi, że jemu chodzi wyłącznie o Diablo 1 a ty coś o mitologii oraz kolejnych częściach gry mówisz. Poza tym się nie kłóćcie o jakieś robaki :wink:

Nie wszystko co zawiera tzw. Mod HD zostało zrobione przez BrightLorda.
makaron_05 wrote: Chwała Ci za ten zamysł. Budzi on w mym sercu nadzieję na lepsze jutro w pokonywaniu kolejnych poziomów gry. Wink
A tak na poważnie przecież jest tyle fajnych potworów z Hellfire. Grabarz z łopatą, albo ta latająca zmora waląca fireballami.
No przecież w Awake jest Grabarz z łopatą.:) Wilde Snakes czyli Dzikie Węże, to po prostu żart nawiązujący do pewnego powiedzenia:)
Planuje Spawns pokolorować na ciemny odcień i nazwę ich Critters, nawiązanie do pewnego filmu, który oglądałem w dzieciństwie
Image

Posted: 20 Apr, 2015 19:24
by makaron_05
@Obishedo mnie chodzi tylko i wyłącznie o Piekło w Bezelbubie, gdzie po raz pierwszy wszedłem Łuczniczką, kilka dni temu, a ty zaraz podejrzewasz mnie o expienie, politykę i powołujesz się na starszeństwo na forum.
Fajny gość jesteś, ale chyba zbytnio zapalczywy. :)


@Noktis
No przecież w Awake jest Grabarz z łopatą. :)
Wiem. :) Próbowałem kiedyś w ten mod zagrać, ale tak naprawdę poza podniesieniem poziomu trudności i wymianą potworów, niczym się od klasycznego Diablo nie różni toteż nie wzbudził mojego entuzjazmu. ;)
Diablo 1 jest dla mnie kultowe. A Hellfire tylko ciekawostką. :)


Planuje Spawns pokolorować na ciemny odcień i nazwę ich Critters, nawiązanie do pewnego filmu, który oglądałem w dzieciństwie
Ha, też oglądałem Critterrsów. :) Mam sentyment do drugiego filmu, poprzez jedną występującą tam aktorkę ;) . Lubię tez czwarty, bo to prawie space opera. :)

Jak już koniecznie chcesz utrzymać spawnów, to mogę tylko nieśmiało zasugerować jedną sprawę. Może zamień odgłosy wydawane przez spawnów, w te które wydają crittersy w filmie? Będzie śmiesznie.
Bo te oryginalne piski, to do Diablo zupełnie nie pasują. Przynajmniej moim zdaniem. :)

PS. A korzystając z okazji chciałem się zapytać, czy do grafiki Creature of Flame w Sanktuarium Horazona, pomysłem był płonący mag (już nie pamiętam jak się nazywa, bo dawno nie grałem) z Torment? Tak mi się jakoś kojarzy.

Posted: 20 Apr, 2015 20:13
by Noktis
makaron_05 chyba nie spodziewałeś się grafiki 3d w Awake. Może gdybym wymiatał w asemblerze, to mod sprostałby twoim oczekiwaniom :) Ja Awake nazywam po prostu ulepszonym Diablo 1. Wersja 7.0, która będzie prawdopodobnie już ostania, wniesie pewne ciekawe zmiany do gry. Spawn jeśli zostanie, to tylko pod postacią Crittersa (czy też Crittera). Spróbuję w programie graficznym zrobić aby się turlał jak w filmie, ale nie wiem czy mi się uda. W ogóle to tutaj jest wątek o Awake v7.0 http://awake.diablo1.eu.org/wersja-7-0- ... -t916.html Jak są jakieś pytania/sugestie to można skorzystać.

Ad. PS.
Nie wiem.

Ps.
Offtopic się zrobił. Pewnie dlatego, że "Lazarus bawił się psychologią tłumu" :mrgreen:

Posted: 20 Apr, 2015 23:03
by Obishedo
I znowu wyszło tak, że jestem ten najgorszy... :P

A dobra, kij z tym! Niech tak już zostanie :D
Quote:
No przecież w Awake jest Grabarz z łopatą.


Wiem. Próbowałem kiedyś w ten mod zagrać, ale tak naprawdę poza podniesieniem poziomu trudności i wymianą potworów, niczym się od klasycznego Diablo nie różni toteż nie wzbudził mojego entuzjazmu.
Diablo 1 jest dla mnie kultowe. A Hellfire tylko ciekawostką.
Oj przecież Awake to świetny mod. Problem jest taki, że ludzie nie doceniają pracy Noktisa. Są w błędzie i ...





niech ich Piekło pochłonie :P

Posted: 21 Apr, 2015 19:43
by makaron_05
makaron_05 chyba nie spodziewałeś się grafiki 3d w Awake. Może gdybym wymiatał w asemblerze, to mod sprostałby twoim oczekiwaniom :)
Bogowie? Jaka znowu grafika? :) Ja zupełnie nie o tym. Jakby mi chodziło o grafikę, tobym po zagraniu w Helllfire chodził szczęśliwy i uśmiechnięty. ;)
Bo zdecydowanie lepsza niż w Diablo 1. Tylko taka jakaś neonowa i pomarańczowa w Krypcie, co mi się trochę kłóci z Diablo1. Moje oczekiwania co do grafiki, zdecydowanie spełnia siedlisko Andariel i Wyspa. A siedlisko Horazona, to już zupełni cud i miód. :)
Ja Awake nazywam po prostu ulepszonym Diablo 1. Wersja 7.0, która będzie prawdopodobnie już ostania, wniesie pewne ciekawe zmiany do gry. Spawn jeśli zostanie, to tylko pod postacią Crittersa (czy też Crittera). Spróbuję w programie graficznym zrobić aby się turlał jak w filmie, ale nie wiem czy mi się uda
Mnie własnie nie przekonuje, przez wymianę potworów. Bo jak pisałem wcześniej Diablo1 to dla mnie gra kultowa i wszelkie zmiany w bestiariuszu są dla mnie herezją. ;)
No i te odgłosy wydawane przez spawny. Tu już zupełnie nie chodzi o samą postać, ale odgłosy. Tak samo psują klimat gry, jak odgłosy wydawane (tu ukłon w stronę Obishedo :wink: ) przez fetyszy w Diablo II.
Offtopic się zrobił. Pewnie dlatego, że "Lazarus bawił się psychologią tłumu"
Ale chyba offtop w dziale offtop nie jest znowu zbyt wielkim grzechem? Nawet Horadrimowie nie zawsze trzymali się sztywno zasad. ;)

I znowu wyszło tak, że jestem ten najgorszy... :P

A dobra, kij z tym! Niech tak już zostanie :D
Twoje niedoczekanie. :) Najgorszy to jestem ja. To ja rozpocząłem dyskusję, która wzbudza różne emocje we współuczestnikach. ;)
Oj przecież Awake to świetny mod. Problem jest taki, że ludzie nie doceniają pracy Noktisa. Są w błędzie i ...
Całe szczęście, że ja doceniam. Nie ma chyba (UWAGA - dalej Noktis nie czyta :) ) osoby w Polsce, która dała tyle pracy i zaangażowania w sprawie Diablo1, co on. (DALEJ Noktis może czytać. :) )

niech ich Piekło pochłonie :P
No tak. I teraz oprócz spawnów w Piekle trzeba się będzie jeszcze nawalać z nimi. ;)

Posted: 21 Apr, 2015 20:27
by Noktis
Jaka znowu grafika?
To było wyolbrzymienie w sensie, że nie należy mieć jakiś wielkich oczekiwań. Chociaż i tak uważam, że jest wiele ciekawych rzeczy w Awake. Generalnie modowanie d1 jest bardzo trudne, gdyż modyfikujesz głównie plik exe w HEX/ASM.
Mnie własnie nie przekonuje, przez wymianę potworów.
To jest tylko kilka tych potworków, a robale to tylko dwa typy są z HF http://diablo1.eu.org/?en_monsters,13 ten jest fajny.
Image
Bo jak pisałem wcześniej Diablo1 to dla mnie gra kultowa i wszelkie zmiany w bestiariuszu są dla mnie herezją.
To pewnie nie ucieszy cie fakt ze niektóre potwory chcę usunąć (np. część tych z HF) i w ich miejsce wstawić stworki z d2 np Andariel.
Ale chyba offtop w dziale offtop nie jest znowu zbyt wielkim grzechem?
Tylko, że to jest dział offtopic a nie temat offtopic. Temat to "Hellfire rusko-polskie" :)

Posted: 21 Apr, 2015 21:12
by makaron_05
ten jest fajny.
Może i fajny, ale tak bardziej kojarzy się z Resident Evil. ;) Choć to oczywiście stwór stworzony przez Sierrę, ale nie użyty w Hellfire.
To pewnie nie ucieszy cie fakt ze niektóre potwory chcę usunąć (np. część tych z HF) i w ich miejsce wstawić stworki z d2 np Andariel.
A niby w czym Andariel miałaby naruszać kanon Diablo1? W końcu po Piekle szwenda się pełno jej pomniejszych krewniaczek. ;)
Jej postaci wręcz brakuje w siedlisku Andariel.

Posted: 27 Apr, 2015 22:28
by Noktis
Dalsze posty o Belzebubie przeniosłem tutaj http://awake.diablo1.eu.org/obimakaron-t1098.html

Posted: 12 Oct, 2019 6:13
by dro06
Witam,
Czy kto? z was posiada jeszcze tego hellfire Rusko-Polskiego Je?li tak to Prosz? o kontakt na maila : krystiandrozd1@gmail.com
Pozdrawiam,

Re: Hellfire rusko-polskie

Posted: 01 Aug, 2020 2:49
by plgames.viscomua
Szukam od lat tego hellfire z ruskim dubbingiem czy jest jeszcze jakas szansa zeby to zdobyc?