Page 3 of 5

Posted: 11 May, 2008 14:34
by FanikDiablo
no w sumie racja, sorki za wylgaryzmy

Posted: 12 May, 2008 19:39
by FanikDiablo
acha jeszcze 1 sugestia, moglbys wrzucic wiecej utworkow z diablo 2 ? swietnie pasuja i zawsze urozmaicaja rozgrywke

Posted: 14 May, 2008 14:11
by Noktis
Nie można wiecej dodac bo utworów jest tylko 5 (na kazdy rodzja lokacji). Muzyka jest zmisowana w ten sposób, że część jest z D1 a część z D2. Jedynie w menu jest zupełnie inna muzyka.

Posted: 15 May, 2008 11:40
by FanikDiablo
zawsze mozna z kilku utworków zrobić 1 długi, czyż nie?

Posted: 15 May, 2008 13:01
by Noktis
Wiązało by sie to ze zwiększeniem rozmiarów moda, a tego nie chce robić.

Posted: 09 Jun, 2008 14:28
by Noktis
Prawdopodobnie w nowej wersji magiczne nazwy przedmiotów zostaną ponownie przetłumaczone na angielski, gdyż, niektóre nazwy brzmią nieco dziwnie.

Posted: 06 Aug, 2008 11:01
by peka
ja mam propozycje jezeli chodzi o knighta - wprawdzie nie grywam knightem ale warto by bylo zeby posiadal umiejetnosc bierna taka jak monk z hellfire - razenie do trzech p[otworow jednym cieciem , o ile stoja po jednej stronie , wiadomo o co chodzi.
co do luczniczki nie wiem jak jest ale z diablo1 pamietam ze na hell hell troche trwalo zanim sie wybilo cale pietro , dla luczniczki przydalo by sie cos podobnego np. przeszywajace strzaly (rozumiem ze nie mozna tego wyexportowac z innej czesci diablo w wprzeciwienstwie do monka z hellfire) to moja taka polsugestia

Posted: 06 Aug, 2008 11:07
by Noktis
peka@ Nie zrobię tego.

Posted: 24 Aug, 2008 19:10
by Noktis
Witam

Nowa wersja Awake Mod jest już ukończona w 65% zostało tylko zrobic kilka zmian i finito. część zmian które zasugerowaliście zostało wdrożonych a częśc nie, np podswietlane itemy, przyblizenie Adrii blizej miasta, Dezaktywowanie Negatywnych kapliczek - to zpstalo wdrożone, ale np brak wypadania itemow przy smierci postaci czy tez Teleport w miescie nie zostało dodane do moda. W modze dodałem również szereg innych zmian takich jak nowe unikaty, itemy bazowe, potwory, czary itd. Pełna lista zmian będzie dostępna wraz z udostępnieniem nowej wersji moda. Niestety przykrą niespodzianka jest to iz padł serwer Battle,net na którym można było grac w Awake Mod. Obecnie szukam jakiegoś zastępczego serwera który zostanie dodany do modyfikacji.

Mam nadzieje, iż nowe Awake wam się spodoba i ozywicie Battle.net.:)

Noktis

Posted: 21 Oct, 2008 21:41
by Pelagius
Ofc, że ożywimy i czekamy na nowego updejta ;p a zwłaszcza na serwer :(

Pzdr

Posted: 21 Oct, 2008 21:45
by Noktis
Serwerowi nie sprzyjają przerwy w dostawie prądu... a teraz serwer czeka aż ktoś pojdzie i go "kopnie" :lol:
Nowy patch w zasadzie juz jest ale nie nalezy sie spodziewac kto wie czego ;p.

Posted: 21 Nov, 2008 14:05
by Pelagius
Znów padł serwer :(

EDIT: A juz się naprawił xD

Posted: 12 Dec, 2008 18:56
by Jedrek
Mam jeden pomysl na zmiane. A mianowicie jedyny przeciwnik narazie jaki jest jajtrudniejszy do pokonania to te male latajace "gowienka", ktore po kazdym trafieniu teleportuja sie za nasze plecy...jak jest jeden czy dwa to spoko ale jak jest ich dajmy na to 10 i dodatkowo jakies "koksy" typu rzeznicy z tym "obezwladniajacym" uderzeniem to ja dziekuje, postoje...
Kolejnym spostrzezeniem jest bardzo nierowny poziom trudnosci. Na pierwszych 2-3 poziomach labiryntu jesty poprostu mogila, pozniej mniej wiecej do 12 pruje sie jak burza, zeby trafic w piekle tak dojebanych przeciwnikow, ze szok. A sam Diablo i jego ochroniarze padaja jak muchy. Cos jest chyba nie tak? :D
Trzecim pomyslem jest, zeby niektore elementarne wlasciwosci przedmiotow byly czesciej spotykane na wyzszym poziomie trudnosci. Np zeby wiecej lukow mialo fast albo fastest attack. Byloby milo. Ale mysle, ze powiesz "za latwo by bylo". Cos w tym jest :D

Posted: 12 Dec, 2008 21:07
by Noktis
A mianowicie jedyny przeciwnik narazie jaki jest jajtrudniejszy do pokonania to te male latajace "gowienka"
W ramach żartu zrobiłem potwory oi nazwie "dzikie węże" ale "latających gówienek" sobie nie przypominam.
dodatkowo jakies "koksy" typu rzeznicy z tym "obezwladniajacym" uderzeniem to ja dziekuje, postoje...
Nie są aż tak trudni. 1 na 1 spokojnie dasz rade. Ja na hellu 32 lvl postacia im spokojnie daje rade a ty 27 lvl łukiem na normalu/koszmarze nie dajesz?
Kolejnym spostrzezeniem jest bardzo nierowny poziom trudnosci. Na pierwszych 2-3 poziomach labiryntu jesty poprostu mogila, pozniej mniej wiecej do 12 pruje sie jak burza, zeby trafic w piekle tak dojebanych przeciwnikow, ze szok. A sam Diablo i jego ochroniarze padaja jak muchy
Co to znaczy ze jest mogiła? Ze trudno? Ja obnizyłem poziom trudnosci w dungeon 1-4 lvl i teraz jest tam lajtowo. cp dp balansu gry to zobacz sobie na spis potwprów i ich AC/To Hit i zobaczysz ze jest równomiernie zwiekszane wraz z pojaiwniem sie na danym poziomie.
Np zeby wiecej lukow mialo fast albo fastest attack.
To by było przegiecie.

Posted: 12 Dec, 2008 21:19
by Jedrek
Jeden na jeden oczywiscie padaja jak muchy. Zlota zasada: widzisz wieksza grupe przeciwnikow- szukaj drzwi :D Wtedy to sie nazywa bezwarunkowa kapitulacja <hahaha>
Nie pamietam jak nazywaja sie te latajace teleportujace sie stworki...ale serio nie kojarzysz? :D
Btw wielki szacun za ciagla "zabawe" przy robieniu mod'a.
Tym co pisali wyzej, zeby usunac item drop po smierci powiem, ze odzyskiwanie item'ow stalo sie o wiele prostsze po nauczeniu lotrzycy czaru telekinzy. Sataje przy scianie w sasiednim pomieszczeniu i "sciagam" sobie przedmioty z pomieszczenia obok... :D
Znalazlem te "gowienka" :D Nazywa sie to to "migadlo". Mozesz cos z tym zrobic? Np wyjebac? :]