Opinia o modzie + parę sugestii
Problem jasności kuli many pojawił się już przy projektowaniu UI, jednak po zwiększeniu jasności kuli, kolorystyka była zbyt kontrastowa, przez co nie pasowała. Była też wersja z marmurem za szkłem ale dziwnie to wyglądało.
Help, jest dostępny w grze, może warto dodać to jeszcze na stronie.
System zapisu może na początku być zaskakujący ale przecież tak samo jest w Diablo 2. Gdyby był stary system zapisu, nie byłbyś w stanie ukończyć gry na wyższych poziomach trudności.
Lista zmian jest dostępna w katalogu z grą, nie obejmuje tylko zmian z wersji alpha i pre-alpa. Dodatkowo na stronie internetowej tez jest info ogóle o modzie.
Panel umiejętności - możliwe, że będzie jeszcze zmieniany w kolejnej fazie projektu (Tchernobog), bo projekt Belzebub praktycznie nie jest już rozwijany, chociaż okazjonalnie może się zdarzyć jakiś patch.
Help, jest dostępny w grze, może warto dodać to jeszcze na stronie.
System zapisu może na początku być zaskakujący ale przecież tak samo jest w Diablo 2. Gdyby był stary system zapisu, nie byłbyś w stanie ukończyć gry na wyższych poziomach trudności.
Lista zmian jest dostępna w katalogu z grą, nie obejmuje tylko zmian z wersji alpha i pre-alpa. Dodatkowo na stronie internetowej tez jest info ogóle o modzie.
Panel umiejętności - możliwe, że będzie jeszcze zmieniany w kolejnej fazie projektu (Tchernobog), bo projekt Belzebub praktycznie nie jest już rozwijany, chociaż okazjonalnie może się zdarzyć jakiś patch.
Uuuu,wielka szkoda że raczej nie będzie już dalszych zmian...z 2 strony,mod wprowadza nieprzebraną ilość świetnych zmian,i tylko lekkie doszlifowanie aby powstało absolutne arcydzieło jest potrzebne.Ale i w takiej obecnej postaci jak jest to nie wiem,czy to czasem nie jest najlepszy mod do gry jaki w życiu widziałem.
Co do helpa,to krótka podpowiedź "Press H for help" w tym "Game Settings" gdzie np szybkość chodzenia w mieście powinna już wystarczyć.
Jaką stronę masz na myśli?http://mod.diablo1.eu.org/ ?Jak wszystko co tam widzę zostanie uzupełnione to będzie git.A,i dobrze byłoby dać kolejną podkategorię "Shrines"
Btw,zaktualizowałem listę o punkt 12:
12) Przedmioty dodające życia/many
O,przypomniało mi się coś istotnego.
Otóż w starym Diablo jak założę na postać przedmiot który dodaje życia czy many,albo jak dodaję punkty za nowy poziom do odpowiednich statystyk to bieżąca wartość tego parametru się odpowiedniu zwiększy.
W modzie tylko maksimum jest zmieniane,a nie wartość bieżąca.
Co do helpa,to krótka podpowiedź "Press H for help" w tym "Game Settings" gdzie np szybkość chodzenia w mieście powinna już wystarczyć.
Jaką stronę masz na myśli?http://mod.diablo1.eu.org/ ?Jak wszystko co tam widzę zostanie uzupełnione to będzie git.A,i dobrze byłoby dać kolejną podkategorię "Shrines"
Btw,zaktualizowałem listę o punkt 12:
12) Przedmioty dodające życia/many
O,przypomniało mi się coś istotnego.
Otóż w starym Diablo jak założę na postać przedmiot który dodaje życia czy many,albo jak dodaję punkty za nowy poziom do odpowiednich statystyk to bieżąca wartość tego parametru się odpowiedniu zwiększy.
W modzie tylko maksimum jest zmieniane,a nie wartość bieżąca.
A jak już mówicie o menu i grafice jako takiej, to chciałem się spytac, czy jest jakiś prosty sposób podmienienia grafik? Próbowałem je wydostać jakimiś narzędziami ale ni nie znalazłem. Nie chce grzebać tam, aby poprawdzać wszystko. Chodzi mi jedynie o grafiki, chciałbym się pobawić w edycję ich (już parę skinów itp do gier tworzyłem, chciałem również tutaj coś dodać )
Noktis,mam pytanie odnośnie szansy na wypadnięcie amuletu - czy to jakiś bug,czy one dopiero od 6+ poziomu lochów zaczną lecieć?
Bo doszedłem 5 postaciami na 5 poziom,czyszcząc każdy który przechodziłem czasem po parę razy + zainfekowaną piwnicę,i wyleciał mi raptem jeden amulet.JEDEN.W dodatku z negatywnym współczynnikiem do siły.
Zaczynam się obawiać,że może jakiś bug w rodzaju przecinka nie w tym miejscu co trzeba jest w generatorze przedmiotów,bo tak rzadko lecą?
Bo doszedłem 5 postaciami na 5 poziom,czyszcząc każdy który przechodziłem czasem po parę razy + zainfekowaną piwnicę,i wyleciał mi raptem jeden amulet.JEDEN.W dodatku z negatywnym współczynnikiem do siły.
Zaczynam się obawiać,że może jakiś bug w rodzaju przecinka nie w tym miejscu co trzeba jest w generatorze przedmiotów,bo tak rzadko lecą?
To raczej nie do mnie pytanie, bo ja nie koduje. Ale w oryginalnym D1 amulety też ci nie wypadną na niskich poziomach, wszystko zależy od ilvl, np w d1 najniższy qlvl dla amuletu to 8, czyli ze zwykłego potwora (nie unikalnego) najwcześniej wypadnie na 4 poziomie podziemi. Tobie wypadł jeden amulet a doszedłeś dopiero do 5 poziomu, więc jeśli formuły na ilvl są podobne do tych z d1, to wszystko jest w porządku.
Mhm.Dziękuję Noktis sa wyjaśnienie kwestii amuletów.
Kolejny dodatek do zbiorczego postu:
13) Postać zabójczyni
Niedużo nią wprawdzie pograłem,a to dlatego,że przypomina mi za bardzo wojownika.To prawda,umiejętność Stealth diametralnie zmienia sposób prowadzenia postaci,ale kiedy niewidzialność się już zużyje z zabójczyni robi się taki niezbyt odmienny wojownik.
Proponowałbym,aby postać tę trochę zmodyfikować.I tak:
- umożliwić jej noszenie 2 mieczy jednoręcznych,2 sztyletów albo miecza i sztyletu.Pytanie,czy pałki też do tego powinny się liczyć;moim zdanie m nie.Podnosiłoby to dps i szybkość ataku,a co ważniejsze nadawałoby tej klasie postaci jakże potrzebnej unikalności.
- umożliwić jej blokowanie ataków jeśli trzyma broń w obu rękach.
- tak jak barbarzyńcy rosną odporności na żywioły i magii wraz z poziomem,tak zabójczyni mogłaby rosnąć szansa na trafienie krytyczne i obrażenia od krytyków.
Kolejny dodatek do zbiorczego postu:
13) Postać zabójczyni
Niedużo nią wprawdzie pograłem,a to dlatego,że przypomina mi za bardzo wojownika.To prawda,umiejętność Stealth diametralnie zmienia sposób prowadzenia postaci,ale kiedy niewidzialność się już zużyje z zabójczyni robi się taki niezbyt odmienny wojownik.
Proponowałbym,aby postać tę trochę zmodyfikować.I tak:
- umożliwić jej noszenie 2 mieczy jednoręcznych,2 sztyletów albo miecza i sztyletu.Pytanie,czy pałki też do tego powinny się liczyć;moim zdanie m nie.Podnosiłoby to dps i szybkość ataku,a co ważniejsze nadawałoby tej klasie postaci jakże potrzebnej unikalności.
- umożliwić jej blokowanie ataków jeśli trzyma broń w obu rękach.
- tak jak barbarzyńcy rosną odporności na żywioły i magii wraz z poziomem,tak zabójczyni mogłaby rosnąć szansa na trafienie krytyczne i obrażenia od krytyków.
I w tym momencie widzimy wszystkie Assy ktore przeszly Diablo torment z dual Zakarumite'ami... Albo innymi mid level lekkimi mieczami.
Ale fakt, assa mogłaby mieć +co lvl do crit chance i dmg by tym bardziej uwypuklic jej role... Wtedy do balansu zmiejszyc troche obrazenia w skillach i byłaby prawdziwa assa.
Ale fakt, assa mogłaby mieć +co lvl do crit chance i dmg by tym bardziej uwypuklic jej role... Wtedy do balansu zmiejszyc troche obrazenia w skillach i byłaby prawdziwa assa.
Co to takiego ten Zakarumite i dlaczego zabójczynie nie mogłyby sobie biegać z dwoma takimi?
Propozycję zapodałem na podstawie klasy barda z Hellfire,dzięki temu że można było brać broń w obie ręce postać ta miała swój unikalny klimat i nie była kalką wojownika czy barbarzyńcy.
A w Belzebubie niestety,ale największy sens jeśli chce się grać w zwarciu ma używanie broni 1h+tarczy - zupełnie jak wojownik.
Propozycję zapodałem na podstawie klasy barda z Hellfire,dzięki temu że można było brać broń w obie ręce postać ta miała swój unikalny klimat i nie była kalką wojownika czy barbarzyńcy.
A w Belzebubie niestety,ale największy sens jeśli chce się grać w zwarciu ma używanie broni 1h+tarczy - zupełnie jak wojownik.
MasterBLB wrote:Co to takiego ten Zakarumite.
^^ zdjęcie wzięłem z tego tematu jak co: http://awake.diablo1.eu.org/character-g ... -t828.html
Autorem fotki jest Gamma_Corvi więc, żeby nie było że łamię jakies prawa autorskie daję link do oryginału. Pzdr
Co do pkt 10 to wg mnie wcale nie jest to takie słabe.
Jak spotkasz czempionka Black Death z Light Enchantem to przy starciu z nim mając niezły Attack Speed max życie spadnie ci do 20% posiadanego w ciągu sekundy i po prostu jeśli nie jesteś odpowiednio przygotowany to padniesz od razu
Natomiast jedyne co to skuteczność zwykłych BD powinna być poprawiona tak aby te życie jednak mogło być odbierane częściej niż raz czy dwa przy konfrontacji
Jak spotkasz czempionka Black Death z Light Enchantem to przy starciu z nim mając niezły Attack Speed max życie spadnie ci do 20% posiadanego w ciągu sekundy i po prostu jeśli nie jesteś odpowiednio przygotowany to padniesz od razu
Natomiast jedyne co to skuteczność zwykłych BD powinna być poprawiona tak aby te życie jednak mogło być odbierane częściej niż raz czy dwa przy konfrontacji
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest